مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مراحل و مسائل طراحی سایت


طراحی وب استاتیک
ساخت وب سایت استاتیک به روشی از طراحی سایت گفته میگردد که در آن وبسایت سیستم رئیس محتوا ندارد طراحی سایت در مشهد و تنها با به کار گیری از HTML و CSS فعال‌ساز‌ی می‌شود. این نوع وبسایت ها در دست گرفتن پانلی برای بازنویسی محتوای وبسایت ندارند و در صورتیکه که نیاز به تغییری در آینده بر روی سایت بود مطلقا بایستی بوسیله طراح وبسایت اجرا شود. در مقابل تارنما های استاتیک وب سایت های دینامیک وجود داراست که در قسمت بعدی به آن خوا‌هیم پرداخت.

ساخت وب سایت داینامیک
طراحی وب سایت داینامیک به روشی گفته میشود که در آن سایت دارنده در دست گرفتن پانل برای مدیر آن میباشد که صاحب و مالک وبسایت می‌تواند با آموزشی که از طراح تارنما می بیند مطالب تارنما را رئیس کند. طراحی وب های دینامیک با استعمال از سیستم های رئیس محتوای جان دار و یا این که از اساس به وسیله لهجه های نرم افزار نویسی پایین اینترنت سمت سرور نظیر PHP و ASP.NET نوشته می گردند. امروزه وب سایت های دینامیک با دقت به مزایای آن نسبت به استاتیک طرفدار بیشتری دارا‌هستند و وبسایت های استاتیک بسیار کمتر از گذشته ساخت و ساز میشوند.

* برای داده ها بیشتر می‌توانید نوشته‌ی‌علمی مزایای وب سایت های دینامیک نسبت به استاتیک را مطالعه نمائید.

سیستم مدیر محتوا
سیستم های مدیر محتوا به اپلیکیشن های زیر وبی گفته میگردند که قابلیت و امکان مدیر مطالب و محتوای تارنما را می‌دهند که‌این سیستم های رئیس محتوا یا این که از اساس با استعمال از گویش های نرم‌افزار نویسی اینترنت نظیر PHP و ASP.NET پیاده سازی میشوند و یا این که از سیستم های مدیر محتوای بدون‌پول نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال به کار گیری میشوند. مدیریت سایت از روش این سیستم های مدیر محتوا میتوانید مطالب و محتوای وبسایت ، تصاویر و منوها را سوای نیاز به علم فنی و صرفا از روش در دست گرفتن پانل مدیر سایت در اختیار گرفتن کند.

* برای داده ها بیشتر می‌توانید نوشته ی علمی شایسته ترین سیستم های رئیس محتوا را مطالعه کنید.

لهجه های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت
گویش های اپلیکیشن نویسی سمت استفاده کننده
دو نوع گویش نرم افزار نویسی در اینترنت داریم که نوع نخستین آن لهجه اپ نویسی سمت مخاطب میباشد که بر روی مرورگر مخاطب اعمال میشوند و طریق اکران تارنما را در اختیار گرفتن می کنند. لهجه های اپلیکیشن نویسی سمت مخاطب HTML و CSS و گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت و همینطور هر نوع لهجه نرم‌افزار نویسی میباشد که بر روی مرورگر استفاده کننده ایفا میشوند.

گویش های نرم‌افزار نویسی سمت سرور
لهجه های نرم‌افزار نویس سمت سرور بر روی سرور اعمال می شوند و بعداز اجرا فرایندهای مورد نیاز به طور HTML و CSS و همینطور جاوا اسکریپت به مرورگر استفاده کننده ارسال میگردد. لهجه های اپ نویسی سمت سرور قابلیت و امکان اتصال به دیتابیس های گوناگون جهت تصویب داده ها و همینطور دریافت کردن داده ها را میدهند. PHP ، ASP.NET ، JAVA and JSP از این دست گویش های اپ نویسی می‌باشند. گویش های اپلیکیشن نویسی سمت سرور در واقعیت نصیب اداره کننده عمل های روی سایت میباشند که داده ها و درخواست های استفاده کننده را از روش فرم ها و بقیه نحوه ها میگیرند و بر روی آن فرآیندهایی ایفا می‌دهند و آن‌گاه به مرورگر مخاطب ارسال می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.