مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

گام های مهم در طراحی سایت


در فرایند طراحی وب، مرحله لذت قسمت همین مرحلس. عالی نیازه که اون طرح دستی خودتو تبدیل طراحی سایت در مشهد کنی به پوسته گرافیکی با یکی برنامه های  Photoshop یا این که fireworks لازمه توی این طرح خودت خیلی حساس باشی و رنگ ها و المان رو با احساس گرافیکی نیکی در کنار هم بچینی زیرا این طرح اولی عکس العمل صاحب کار با اینترنت سایتش خواهد بود. لازمه خیلی جالب و قشنگ باشه.

 بهت توصیه می‌کنم توی این عمل یا این که خیلی تمرین کنی یااینکه مطلقا با یه گرافیست عالی همیاری کنی که طرح گرافیکی سایت بهتر از آب در بیاد. مهمه که کلیه بعد ها و... ظریف بشه. در انتهای این نصیب یعنی بعداز آخری شدن طرح گرافیکی ورقه مهم وبسایت لازمه با صاحب کار گرد هم آیی بذاری و این پوسته رو بهش نشون بدی تا اینکه در شرایطی‌که هم ویرایشی داره ایفا بدی و نهایتا از صاحبکار امضا بگیری که فولدر آخرین تماما این شکلی شود. 

مرحله بعدی که در واقع ذیل گروه همین مرحله میباشد اینه که برای قسمت های اساسی دیگه هم فولدر گرافیکی تهیه و تنظیم کنی درحال حاضر برخی از دوستان اون پوشه رو به مشتری نشون میدن و برخی ها برای راحتی فعالیت خودشون psd رو میزنن. اما توی این مرحله لازمه که خیلی طرح ملاحظه کنید و برای همین شغل می تونید از وبسایت هایی مثل:


به کار گیری فرمائید تا بتونید برنامه ای که تولید می‌کنید علاوه بر اینکه آیتم پسند صاحب کار شما می باشد اینترنت سایتی آپ تو دیت و خوشگل باشه، درضمن لازمه توی این مرحله عمل پباده سازی پوسته تارنما با فتوشاپ رو هم عالی بلد باشید و بتونید یه طرح مرتبه یک با فتوشاپ بزنید که در‌صورتی‌که این گزینه رو عالی بلد نیستید و احساس میکنید لازمه توش مهارت کسب نمایید نگران نباشید عصر هایی رو در همین مسئله در آکادمی آی تی تنظیم کردیم که به زودی در سایت با هزینه بسیار مقداری برای شما دوستان عزیز قابل دسترس خواهد بود.



 

3. کد نویسی پوسته کلاینت ساید 
در فرآیند ساخت وب سایت این مرحله نیاز به یک کارشناس داراست. توی این مرحله وظیفه شما تحت عنوان یک طراح وب سایت اینه که با به کار گیری از Html ،Css ،JavaScript و Jquery کاملا پوسته وب سایت رو مبنی بر طرح گرافیکی تائید گردیده صاحبکار پیاده کنی و هیچ تفاوتی با طرح گرافیکی از دید  بعدها و رنگ و افکت و... نداشته باشه. گشوده هم میتونی توی این مرحله پوسته رو به صاحبکار نشون بدی یااینکه کارت رو ادامه بدی البته به طبع پس از پیاده سازی بدون نقص پوسته گرد‌همایی ای با صاحب کار بذار و تائیدیه پوسته تارنما رو ازش بگیر.
لازمه توی این مرحله اصول بهینه سازی پوسته یا این که همون مواقعی که توی فولدر رازهای طلایی seo تارنما در نصیب on site یا این که سئو پوسته مواقعی رو گفتم که می بایست اون ها رو رعایت کنی.
عالی از نگاه کاری هم بهتره که توی این قسمت خیلی حرفه‌ای باشید و اینترنت سایتی به طور کامل استاندارد و خوشگل با استعمال از آخری تکنولوژی ها ساخت‌و‌ساز نمائید تا مثال شغل های خیر و خوبی داشته باشید و بعداز سپری شد یه برهه زمانی خویش این باقیات و صالحات و قشنگ برای شما جذب مشتری بکنه و کمتر نیاز باشه برای دریافت کردن فعالیت نو مخارج تبلیغات و... بدید. به لحاظ اینجانب هر کار نیک میتونه واسه شما حکم یک بازاریاب عالی رو داشته باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.