مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب کدام است؟


اصطلاح بسط اینترنت به ساخت وبسایت اشاره می نماید که میتواند در دامنه وسیعی از یک کاغذ اینترنت طراحی سایت معمولی تا چندین صفحه ها به هم دارای ارتباط و نرم افزار های اینترنت نیز اطلاق گردد. گسترش اینترنت کار های مختلفی را دربرمیگیرد اپ نویسی، هاست، امنیت، محتوا و غیره. برای توسعه و گسترش سایت ولی شما به یکسری مهارت مانند شناخت با لهجه اپ نویسی، CMS، دیتابیس و غیره نیاز دارید.

در گسترش اینترنت نرم افزار و تعیین گویش نرم‌افزار نویسی شما بایستی با یقین با HTML، JavaScript و CSS شناخت داشته باشید. البته پیرو عمل شما نیاز به لهجه های دیگری خواهید داشت. اینکه ما در گسترش اینترنت از چه لهجه اپلیکیشن نویسی به کارگیری کنیم به المان های متعددی بستگی داراست.

پلتفرم شما چه چیزی است؟ یعنی قرار میباشد وبسایت یا این که اینترنت نرم افزار شما بر روی چه نوع سروری فعال سازی خواهد شد. کلیه لهجه ها در کلیه پلتفرم ها قابل انجام نیستند. مثلا شما برای ASP نیاز به سرور ویندوزی دارید در حالی که برای لهجه C شما می‌توانید هم از ویندوز و هم از لینوکس به کارگیری فرمایید.

مورد عمل شما چه است؟ لهجه نرم‌افزار نویسی برای اینترنت یا این که هر نرم افزار کاربردی بایستی نسبت به امور و عملیات های موردنیاز در آن حوزه گزینش گردد. برای همین در گزینش لهجه نرم افزار نویسی می شود به پروژه های برنده در به عبارتی حوزه و لهجه های مستعمل در آن نگاه کرد و نیم نگاهی هم به آیتم های تازه و شبیه داشت. از سوی دیگر اندازه پروژه شما نیز اصلی میباشد. تمهیدات متعددی برای یک پروژه گران قدر ما یحتاج میباشد در حین گزینش گویش نرم‌افزار نویسی و بسط شکل گیرد که ممکن میباشد برای یک پروژه کوچک ابدا اهمیتی نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.