مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

برای ساخت سایت به چه چیزهای نیاز است؟


طراحی وب سایت مستلزم علم و زیرساخت خاص خویش میباشد. دامنه یا این که دامین و اینترنت سرور، طراحی سایت در مشهد دو موردی می‌باشند که سوای آن‌ها تارنما معنایی ندارد. دامنه به عبارتی اسم یا این که نشانی وبسایت میباشد که، در مرورگر وارد می‌کنید. اینترنت سرور نیز رایانه ای میباشد که، محتوای وبسایت بر روی آن ذخیره گردیده و در طی مراجعه یوزرها، اطلاعات را در چنگ آنان قرار می‌دهد. ولی برای اینکه وبسایت از دید بصری کاربردی و جالب باشد. نیاز به یک سیستم رئیس محتوا و یک پوسته دیدنی داراست. که طراحان وب سایت بنابه نیاز مشتری آنرا پباده سازی می نمایند.


دامنه: دامنه تارنما ها، گستردگی فراوانی دارااست و اشخاص می‌توانند، هرمورد از آن‌ها‌را برای خویش یا این که کسب و کارشان تعیین نمایند. دارای شهرت ترین دامنه های جهانی سه دامنه: Com, net ,org می‌باشند که Com از واژه و کلمه Commerical که به معنای تجاری میباشد، گرفته گردیده. Net از واژه Network در معنای کانال و org از واژه organization در معنای سازمان گرفته گردیده‌است. خوب میباشد از هر دامنه در مورد منحصربه‌فرد به خودش استعمال شود.
امروزه با توسعه اینترنت، دامنه های اکثری معرفی و در دسترس قرار گرفته اند. بعضا از آنان عبارتند از: Biz٬ Info٬ Pro٬ Aero٬ Coop٬ GOV٬ EDU٬ WS٬ TV٬ BZ٬ ir و ...

 




اینترنت سرور: همان طور که اشاره شد اینترنت سرور، رایانه ای میباشد که داده های تارنما، در آنجا حفظ میگردند. از کامپیوتر های خانگی نیز میگردد، تحت عنوان اینترنت سرور بهره برد. البته کمتر کسی این عمل را می نماید، چراکه هزینه محافظت بالا و ایمنی کمتری دارا‌هستند. اینترنت سرورها ابر رایانه هایی می باشند که، فضای ذخیره سازی بسیار بالایی دارا هستند و توان پردازش آن ها به طور تقریب میگردد بیان کرد بی حد و مرز میباشد. اینترنت سروها به طور شبانه روزی پر‌نور میباشند و درگیر پردازش! در شکل خاموشی این ابر رایانه ها همگی وبسایت هایی که اطلاعاتشان در آنجا ذخیره میباشد، از دسترس بیرون میشوند.
روش شغل اینترنت سرور به‌این شکل میباشد که، هر توشه کاربری وارد سایتی می‌شود و ورقه ای را درخواست میدهد. این درخواست به اینترنت سرور منتقل میشود و در جواب به درخواست استفاده کننده، داده ها برگه متبوع بارگزاری میشود. هر چه اینترنت سرور از لحاظ توان پردازش قویتر باشد، سرعت بارگزاری تارنما بیشتر می‌گردد.
همان طور که گفته شد، برای طراحی وب سایت به غیر از دامنه و اینترنت سرور، نیاز به پباده سازی و کد نویسی میباشد که در‌پی در این زمینه توضیحاتی ارائه میگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.