مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مراحل طراحی وب سایت چیست؟


به عبارتی‌طور که ذکر شد، ساخت سایت در معنای پباده سازی، ایجاد کرد طراحی سایت در مشهد و فعال‌سازی یک اینترنت‌وبسایت یا این که با صرفه‌سازی یک تارنما دیرین در بستر وب میباشد.  Web Design(اینترنت طراحی صفحه) مشتمل بر 4 مرحله اساسی میباشد که پیرو هر یک را شرح میدهیم.

مرحله 1: پباده سازی وایر کادر
در آغاز با اعتنا به نوع تارنما و نیاز مشتری، یک نمای کلی از وب سایت پباده سازی میکنیم. این نما مشتمل بر یک نقشه کلی از صفحه های وبسایت و گزینش مقام و دکوراسیون المان‌ها و موادتشکیل دهنده گوناگون میباشد. این مرحله از ساخت وب سایت «پباده سازی وایرفریم» اسم دارااست.

مرحله2: پباده سازی گرافیک وب سایت
بعداز مشخص و معلوم شدن محل قرارگیری موادتشکیل دهنده تارنما، می بایست وبسایت را پباده سازی کنیم. در‌این مرحله با دقت به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با به کارگیری از قابل انعطاف‌افزارهای منحصر رنگ‌بندی و گرافیک تارنما پباده سازی می‌گردد.

مرحله3: کدنویسی و اپ‌نویسی
باتوجه به وبسایت پباده سازی گردیده و نیاز مشتری، درین مرحله می‌قدرت از طریق‌های مختلفی برای رئیس وبسایت بهره برد. سیستم‌های مدیر محتوا مانند وردپرس و یا این که پباده سازی یک قاب ورک منحصربه‌فرد نرم‌افزار‌نویسی. تصمیم‌گیری درین نصیب براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری شکل می گیرد.

مرحله4: فعال‌سازی وب سایت
بعد از اجرا 3 مرحله پیشین، به فعال‌ساز‌ی وبسایت در بستر جهانی وب میپردازیم. درین مرحله بعداز تنظیم یک «هاست» و «اسم دامنه مطلوب»، وب سایت را تنظیمات کرده و در دسترس مردم قرار می دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.