مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نکات طراحی سایت


۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای ورقه قرار ندهید



بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در شیت اینترنت‌وب سایت شما بگذرانند طراحی سایت در مشهد البته این بدان معنا وجود ندارد که فراهم مبادرت و یا این که خرید می باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در تحت کاغذ ایفا میگردد.


طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و نظارت قرار اعطا کرد دریافتیم که بیشتر زد خورد‌ها در پایین کاغذ رخداد می‌ افتد. فقط به دلیل آنکه محتوای جانور در بالای شیت قابل مشاهده میباشد لزوما بدین معنی وجود ندارد که موثرترین جای برای فراخوانی استفاده کننده میباشد.


۴.یک ورقه زمان بر بسازید که به مجموع سوال های بازدیدکنندگان جواب دهید

پیکسل‌های بیشتر یعنی فضای بیشتر برای جواب به سوالهای، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در حالتی که بازدیدکننده پاسخی برای یک پرسش اصلی پیدا نکند به راحتی تا تحت شیت تکان می‌نماید و وقتی که راضی شد تلاوت را متوقف می‌نماید.


۵.اکران یک چیز در یک مجال معین



چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه طراحی سایت به ما می گویند معمولا این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی منزه و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آن ها فضای سپید را دوست ندارند بلکه عدم وضوح بصری نادر را دوست دارا هستند.


در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌وبسایت‌هایی از نگاه بازدیدکنندگان خوشگل میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار بغرنج بود: «نقش ابهام بصری و مثال‌سازی اول درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌وبسایت‌ها: کوشش در سوی فهم احکام زیبایی‌شناسی».


آن ها در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های غامض نادر‌خیس تحت عنوان زیبایی فهم و شعور میشوند.


۶.طرح‌بندی استاندارد به کارگیری فرمائید



به عبارتی تحقیق گوگل نماد اعطا کرد که مثال نخستین بالای شیت نیز با زیبایی شعور گردیده رابطه دارااست. به عبارت دیگر از طرح‌های تعجب آور و غریب در اولِ برگه به کارگیری نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها تاسی نموده است بیشتر آیتم استقبال قرار گرفته میباشد.


تارنما‌هایی که تحت عنوان زیباترین تارنما‌ها محسوب میشوند دارنده مثال‌های نخستین بالا و همینطور عدم وضوح بصری معدود می باشند که هر دو این مفاد معمولی و پاک فعالیت گردیده‌اند.


این بسیار عالی میباشد که شما مارک خویش را متمایز فرمائید ولی درمورد چینش وب سایت خوب میباشد که بی آلایش شغل نمائید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.