مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

فاوت های وب سایت واپلیکیشن

1. وبسایت مبنی بر محتوی میباشد اما نرم افزار بر پایه ی کار و تعامل است.

2. وبسایت یک مقاله را برای همگی یکسان نشانه میدهد اما یک نرم افزار مطالبی که موردنیاز مخاطب میباشد را به وی علامت میدهد.

یک نمونه ، یک دکتر یک وبسایت داراست و یکسری داده ها را از مخاطب طراحی سایت در مشهد  اخذ می نماید و آن‌گاه یکسری سرویس ها را به آنان ارائه می دهد.برای مثال بعد از نام نویسی مخاطب در تارنما، استفاده کننده می‌تواند سوال ها پزشکی خویش را بپرسد و پزشک معالج به آن‌ها جواب دهد. بعداز مدتی دکتر معالج اطلاعاتی از بیماران و یوزرها تارنما خویش دارااست، که می‌تواند با پباده سازی یک اینترنت نرم افزار به تجزیه و بررسی آماری این داده ها بپردازد و باتوجه به سن و جنسیت و حالت مکانی معاش بیماران و مشکلاتی که برای آنان فیس داده میباشد و در وب سایت پرسش نموده اند، به آشنایی بیماری و طریق های معالجه با صرفه خیس رسد ویا اینکه حادثه عارضه ها دیگر را حدس نموده و به مریض استحضار بدهد و یااینکه با اعتنا به ایرادات مریض ارشاد های ظریف تری را ارائه کند.

3.مقصود ساخت از یک تارنما این میباشد که تحت عنوان یک ویترین شغل می نماید همان هرکاری که ما در آن کمپانی یا این که سازمان جاری ساختن می‌دهیم را تماما اکران میدهد. البته غرض یک نرم افزار در‌صورتی‌که فروشگاهی باشد برای جذب استفاده کننده است و داده ها را بعداز جذب استفاده کننده ارائه می نماید.

4.در سایت مخاطب بایستی مطلقاً به وب وصل باشد تا بتواند داده ها را مشاهده نماید ویا ازآن به کارگیری نماید . اما در نرم افزار صرفا کافی میباشد یکبار آن نرم افزار لود گردد و شخص بعد ها به طور آفلاین هم می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.