مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

۱.اهرم سلسله مراتبی بصری

نکات اصلی ساخت وب سایت - اهرم سلسله مراتبی بصری هر شیت دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. چنانچه با مضمون‌ این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم: طراحی سایت در مشهد طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری استعمال می‌نمایند تا دقت بازدیدکنندگان را به سوی موادسازنده اصلی هدایت نمایند. طرح اینترنت مشمول وضعیت (بالا و ذیل شیت)، اندازه‌ها (گران قدر یا این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.
۲.به کارگیری از یک تیتر توصیفی و کلیدی در ورقه اساسی

نکات اساسی طراحی وب - تیتر توصیفی و کلیدی

تیتر در بالای کاغذ اساسی جای‌دارد و می تواند توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد. در شکل توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن میباشد نتواند به اولی پرسش خویش یعنی «آیا اینجانب در مکان مطلوب هستم؟» جواب دهد. همینطور تیتر توصیفی برای به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی غرض و نشانه دادن رابطه میباشد. اکثری از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل فهم می‌نویسند. البته پر‌نور و بدیهی بودن تیتر یک نحوه هوشمندانه‌خیس میباشد. عالی میباشد به مکان تایپ کردن یک تیتر جذاب ولی غیر قابل درک یک تیتر توصیفی بنویسید.
۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای شیت قرار ندهید

نکات اساسی طراحی وب - فراخوانی برای مبادرت

بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در شیت اینترنت‌تارنما شما بگذرانند البته این بدان مفهوم وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید میباشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در ذیل شیت جاری ساختن می گردد.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را گزینه تجزیه و ارزیابی قرار بخشید دریافتیم که بیشتر زد خورد‌ها در ذیل کاغذ حادثه میفتد. صرفا به این دلیل‌که محتوای مو جود در بالای برگه قابل مشاهده میباشد لزوما بدین مفهوم وجود ندارد که موثرترین جای برای فراخوانی کاربر میباشد.
۴.یک برگه وقت گیر بسازید که به مجموع سوالهای بازدیدکنندگان جواب دهید

پیکسل‌های بیشتر یعنی فضای بیشتر برای جواب به سوالهای، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در‌حالتی که بازدیدکننده پاسخی برای یک پرسش اساسی پیدا نکند به راحتی تا ذیل برگه تکان می‌نماید و هنگامی که راضی شد تلاوت را متوقف می‌نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.