مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

زبان برنامه نویسی

سطح اپ نویسی
امروزه در   طراحی سایت در مشهد عالم یک سری لهجه نرم‌افزار نویسی وجود داراست. هرکدام با مقصود خاص خویش و مشتمل بر تیم‌ای منحصر از عبارات کلیدی و طرز نوشتار (سینتکس – Syntax) میباشد که برای تولید دستور کار‌ها به کار گیری می شود. سطح عدم وضوح مفهومی هر گویش اپلیکیشن نویسی در مختلف میباشد. به این ترتیب می بایست دقت داشته باشید که هر گویش در یکی‌از دو گروه تحت طبقه بندی می‌گردد:

لهجه‌های سطح زیر
گویش‌های سطح بالا
گویش‌های سطح تحت
لهجه‌های سطح تحت، انتزاع یا این که مضمون‌ را از hardware ارائه می دهند و به طور باینری یعنی 0 یا این که 1 علامت داده میگردند که دستور کار‌های ماشین می باشند. گویش‌های سطح تحت بیشتر تحت عنوان گویش‌های سطح ماشین و لهجه‌های سطح مونتاژ طبقه بندی میگردند. یعنی لهجه‌هایی که عموما از آن ها برای عمل با دستگاه‌ها و ماشین‌ آلات مکانیکی استعمال میشود.

گویش‌های سطح بالا
لهجه‌های سطح بالا به ما این قابلیت و امکان را میدهد تا نرم‌افزار‌هایی را سوای تعلق به نوع رایانه بنویسیم. گویش‌های سطح بالا بدین برهان چنین اسم گذاری گردیده‌اند که به لهجه‌های انسانی مجاورت میباشند و به راحتی قابل فهم و شعور می باشند. با این وجود هنگام کدنویسی با این لهجه‌ها نیاز میباشد که به منطق و سلسله مراتب دقت خواهد شد. برای ترجمه یک گویش سطح بالا به یک لهجه سطح تحت به یک کامپایلر نیاز میباشد تا بتواند دستورها یک لهجه سطح بالا را به یک دستگاه بفهماند. علاوه بر این، گویش های سطح بالا از مزایای دیگری هم برخوردار میباشند:

گویش‌های سطح بالا به راحتی قابل یادگیری و به خاطر سپردن می‌باشند.
گویش‌های سطح بالا قابل حمل میباشند به‌این معنی که از ماشین و دستگاه جداگانه میباشند.
گونه های گویش‌های اپ نویسی
5 سبک نرم‌افزار نویسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.