مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای یادگیری در سال ۲۰۲۱


امروزه   طراحی سایت در مشهد  با‌دقت‌به بسط اپ‌های کامپیوتری و موبایلی، نرم‌افزار‌نویسی یکی مهارت‌های اساسی و حیاتی میباشد که با یادگیری آن می‌اقتدار به زمان‌های شغلی زیادی دست پیدا کرد.



یکی مهارت‌های اصلی در دنیای کنونی اپلیکیشن‌نویسی میباشد. امروزه، کامپیوترها نسبتاً در هر صنعتی وارداتی‌اند. از هدایت اتوماتیک در صنعت هوایی تا سرعت‌سنج موتور کامپیوترها بشر را تسلط کرده‌اند. روزهای برگه و اتوماتیک دیگر به‌نقطه پایان رسیده‌اند و اکنون برای ذخیره‌سازی و دسترسی به داده ها حتما به کامپیوتر نیاز دارید.


دولت ها توسعه و گسترش‌دهنده و نرم‌افزار‌نویسی با سرعتی چشمگیر در حالا ظهور می‌باشند. گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی زیادی متناسب با اشکال گسترش‌دهندگان (مبتدی و تازه کار و میانگین و خبره) و کاربردها (اپلیکیشن‌ی اینترنت، نرم افزار تلفن همراه، توسعه و گسترش‌ی بازی، سیستم توزیع‌گردیده و...) پیشرفته‌اند. دراین‌بین، معمولا هر فرد جدید‌کاری با این سوال روبه‌رو می‌گردد: کدام گویش نرم افزار‌نویسی را بایستی حافظه بگیرم؟ پیش از شناخت با شایسته ترین گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی، مایحتاج میباشد با سطح ها نرم افزار‌نویسی آشنا گردید.


سطح های نرم‌افزار‌نویسی

هر گویش نرم افزار‌نویسی برای هدف ها مشخصی پباده سازی شد‌ه‌است و امر گویش و کلیدواژگان مخصوص‌به‌شخصی داراست. لهجه‌های اپ‌نویسی از لحاظ سطح انتزاع متعدد میباشند و به دو گروه تقسیم می شوند:


گویش سطح تحت

لهجه سطح بالا

گویش سطح زیر

گویش‌های سطح ذیل معمولا در سطح مشقت بار‌افزار میباشند و به‌شکل دودویی (صفر و یک) اکران داده می گردند. گویش‌های سطح ذیل خویش به لهجه سطح ماشین و گویش اسمبلی تقسیم می شوند.


لهجه سطح بالا

لهجه سطح بالا قابلیت تایپ کردن اپلیکیشن‌ها را غیروابسته از نوع کامپیوتر میدهد. سطح بالا به‌معنا مجاورت‌بودن لهجه نرم‌افزار‌نویسی به گویش آدم و شعور راحت آن میباشد. برای ترجمه‌ی گویش سطح بالا به گویش ماشین نیاز به کامپایلر میباشد. لهجه‌های سطح بالا از مزایای ذیل برخوردار می باشند:


یادگیری لهجه سطح بالا سهل و آسان میباشد.

گویش‌های سطح بالا قابل‌حمل و غیروابسته از ماشین میباشند.

سطح ها اپ‌نویسی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.