مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت

تغییر و تحول یک اتفاق افتاد وجود ندارد، یک رونده!
بگذارید زمینه ای را   طراحی سایت در مشهد   از همین نخستین پر‌نور کنیم: این نوشته‌علمی یه رویه ضمانت گردیده و مهم برای موفیقت وجود ندارد. امروزه پباده سازی یک فرآورده، فرایندی محکم و مشقت بار تولید کرده که تاسی از این مراحل در هر موقعیتی، هم غیر ممکن و هم غیر منطقی میباشد. ما می بایست چابک و سریع کار کنیم، لازمه این عمل این میباشد که یک طرح کلی برای طرح ریزی ظریف از روند کلی پباده سازی داشته باشیم. درصورتی که سود راضی کننده نبود میتوانید برگردید و ارزیابی فرمایید که کدام نصیب را غلط رفته اید. در حالتی که امور را با بی نظمی اجرا دهید شکی وجود ندارد که فیض هم الله بختکی باشد.

شایسته ترین رویکرد استارت پروسه ری صفحه آرایی، استعمال از سبک روند دبل دایموند(double diamond) میباشد، که با 4 مرحله اصلی به شما در یافت کردن راهکار و محاسبه برای ری صفحه ارایی امداد می نماید.

فهم و شعور — ساخت‌و‌ساز فهم و شعور از شم استفاده کننده
تعریف و تمجید — شناسایی جریان های کلیدی، معضل ها و نقطه ها
کشف — نظرات، کمترین به کارگیری تکنولوژی در یک طرح
انجام — پباده سازی، تست و اجرای عملی
double diamond

[dt_highlight color=”” text_color=”” FA8072=””]یک ری طراحی صفحه یا این که پباده سازی دوباره هرگز حقیقتا اعمال نمیشود،بلکه تلاشی همیشگی برای دارای ربط نگه داشتن تجربه ها میباشد.[/dt_highlight]

با هنجارهای مشترک آغاز فرمایید.
تحت عنوان یک طراح، نقش شما این میباشد که کلیه یوزرها را به فهم مشترک برسانید تا به یک مقصود مشترک متحد شوند. در آغاز، با سرمایه گذار رای زنی فرمایید تا متوجه گردید که سر آن ها برای توفیق در‌این تجارت چه چیزی است و در چه زمان به‌این توفیق رسیده اند. انتظارات آنان را راجع به ظواهر و حس، سعی و غرض استفاده کننده بپرسید. گفتگو با دسته پشتیبانی هم ایده خیر و خوبی برای گردآوری داده ها در خصوص مسائل ایراد ساز میباشد.

فراموش نکنید که غرض اول خویش را به روی یوزرها بگذارید. به مفاد ذیل توجه نمایید:

چرا این طرح را علی رغم کل طرح های جانور تعیین نموده اید؟
چه چیزی را درباره‌ی کالا یا این که طرح،جریان ها و خصوصیات بیشتر دوست دارید؟
با کدام بخش طرح بیشتر از همگی خلل دارید؟
در سطع بالاتری پیش از تجربه هر چیزی، می بایست بدانید که چه کسی در حالا اعمال چه کاری میباشد؟ چرا و به چه شکل این کا را جاری ساختن میدهد؟

ابزارهای متعددی برای تقشه برداری از ذهن وجود دارااست که میتواند به شما در ساختار و گردآوری داده ها برای ری طراحی صفحه یاری دهد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.