مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب




در   طراحی سایت در مشهد   حالتی که جدیدا وارد حوزه بسط برنامه گردیده باشید، دشوارترین قسمت تصمیم‌گیری برای یادگیری گویش اپ نویسی میباشد. این که چه زبانی را بیاموزید تا کاربردهای بیشتری داشته باشد. درین نوشته‌ی علمی می خواهیم ۹ لهجه اپلیکیشن نویسی برتر برای یادگیری در سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی کنیم. این ۹ مورد دوست داستنی ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی برای ساخت وب سایت میباشد.

صدها گویش نرم‌افزار نویسی با کاربردهای بسیار پهناور وجود داراست که هرمورد از آن‌ها عدم وضوح‌ها و مختصات خاص خویش را دارا‌هستند.

خبر خوب این میباشد که زمانی عمل خویش را تحت عنوان بسط دهنده برنامه استارت میکنید، خواهید فهمید کدام لهجه اپ نویسی بیشتراز کلیه برای شما، تمایلات شما و هدف ها شغلی شما مطلوب میباشد.

از‌آنجا‌که گویش انگلیسی، گویش در بین المللی تجارت و فرانسوی لهجه گزینه عشق اکثری میباشد، لهجه‌های نرم‌افزار نویسی متفاوت برای هدف ها متفاوتی مطلوب میباشند. قبل از گزینش گویش اپلیکیشن نویسی مطلوب، می بایست به‌این سوال های جواب دهید:

می‌خواهید روی چه نوع پروژه هایی عمل فرمائید؟

آیا پیشینه ای در ریاضی ها و دانش منطق دارید که بتواند به شما در یادگیری یاری دهد؟

دوست دارید زبانی با سطح فراتر خاطر بگیرید که یه خرده منعطف خیس بوده و مفاهیم عمیق مشخصی داراست، یا این که بیشتر می پسندید روی گویش سطح ذیل تری تمرکز نمایید که عمق کمتری داشته و “در حدود hardware” میباشد؟

در‌حالتی که به لهجه های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت ، آیا ترجیح می‌دهید روی اپلیکیشن نویسی فرانت اند فعالیت فرمائید یا این که بک اند؟

آیا می‌خواهید اشتغال دورکاری داشته باشید، به وسیله یک شرکت پر اسم و رسم استخدام گردید یا این که با دسته های آغاز آپ عمل نمائید؟ یا این که تنها می‌خواهید بازدهی بیشتری در شغل فعلی خویش داشته باشید؟

در لیست ذیل، شایسته ترین و لبریز تقاضا ترین گویش‌های اپلیکیشن نویسی را که کاربردهای اکثری مثلا بسط اینترنت، گسترش گوشی، توسعه و گسترش بازی و غیره دارا هستند معرفی می کنیم. در انتهای این نوشته‌ی‌علمی، به صورت بدیهی متوجه خواهید شد که چه لهجه های اپ نویسی می‌توانند سال جاری و سالهای آینده به توفیق شغلی شما امداد نمایند.

۱. JavaScript

این ایام، نا ممکن میباشد توسعه و گسترش دهنده اپ باشید اما به نوعی از JavaScript به کارگیری نکنید. طبق آماری که کمپانی Stack Overflow در سال ۲۰۱۸ با نظرسنجی از توسعه و گسترش دهندگان به دست آورد، می قدرت ذکر کرد JavaScript طی شش سال قبلی پر اسم و رسم ترین لهجه نرم‌افزار نویسی در بین توسعه و گسترش دهندگان بوده میباشد. مجاورت ۷۰ درصد از جواب دهندگان گزارش کردند که در سال‌های قبل از JavaScript استعمال کرده‌اند. CSS و HTML هم در کنار JavaScript برای بسط اینترنت فرانت اند ضروری و مایحتاج میباشد. اکثر وقت ها مشهورترین تارنما‌های جان دار در دنیای اینترنت، از فیسبوک گرفته تا توییتر، جیمیل و یوتیوب، برای ایجاد کرد صفحه ها اینترنت تعامل گرا و اکران دینامیک محتوا به یوزرها از JavaScript به کار گیری می نمایند.

علاوه بر خویش گویش اپلیکیشن نویسی JavaScript، کتابخانه ها و کادر ورک هایی نیز وجود دارا هستند که در پی معمولی سازی گسترش JavaScript می‌باشند. بعضی از مشهور ترین قاب ورک ها، Angular، React، Vue، Ember و jQuery میباشند. توسعه و گسترش دهندگان ماهر JavaScript احتمالا بایستی تجربه فعالیت با یک یا این که دو تا از این کادر ورک ها را داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.