مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ویژگی های زبان php


فیلترهای PHP را بیشتر بشناسیم

نرم‌افزار‌نویسی بر سرور
برای  طراحی سایت در مشهد  این عمل نیاز میباشد تا سه چیز آماده باشد. ماژول سرور PHP، یک سرور و یک مرورگر اینترنت. PHP گویش اپلیکیشن نویسی با بالاترین امکان برای این فعالیت میباشد. هر یک‌سری که‌این لهجه نرم‌افزار نویسی تک تک امورات پشت صحنه یک سرور را پشتیبانی می¬کند.

دستورنویسی اسکریپت
می قدرت یک اسکریپت PHP تشکیل داد که برای اجرای آن به هیچ سرور یا این که مرورگری نیاز وجود ندارد و تنها برای این فعالیت می بایست ماژول PHP در مشت باشد. برای اجرا این عمل در لینوکس از cron و در ویندوز از Task Scheduler به کارگیری می شود. این اسکریپت‌ها پردازش متن نیز ایفا می دهند.


نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : php چه می‌باشد
php چه میباشد
تایپ کردن قابل انعطاف‌افزارهای دسکتاپ PHP
به باور گویش PHP شایسته ترین لهجه نرم افزار‌نویسی برای ساخت یک نرم افزار دسکتاپ با رابط گرافیکی وجود ندارد البته در شرایطی که PHP را بسیار خوب بدانیم و از خصوصیت‌های توسعه یافته‌ی آن فایده بریم، می‌قدرت با به کارگیری از PHP-GTK این اپ را بنویسید. PHP-GTK پسوند پباده سازی اپلیکیشن دسکتاپ میباشد.

فیلترهای PHP
PHP در آحاد سیستم برهان‌های مهم برای مثال لینوکس، اکثری از گونه های یونیکس، macOS، مایکروسافت ویندوز و احتمالا مفاد دیگر میتواند گزینه به کار گیری قرار گیرد. فعلا از لهجه PHP برای پشتیبانی اکثر اینترنت سرورها استعمال میشود. PHP تحت عنوان ماژول یا این که تحت عنوان پردازنده CGI نیز عمل می‌نماید.

از سوی دیگر می‌قدرت از روش این گویش اپ‌نویسی جهت تایپ کردن اپلیکیشن‌های شیوه‌ای یا این که اپ‌نویسی شی گرا (OOP) یا این که ترکیبی از هر دو نیز استفاده کرد. برای مثال مزایای دیگر نرم‌افزار PHP آن میباشد که شما‌را در خروجی تصاحب کردن با پسوند HTML محصور نکرده و این اپ بضاعت ساخت‌و‌ساز خروجی تصاویر، فولدر PDF و حتی فیلم‌های اشاره گر را نیز داراست.


نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : در باب خصوصیت های لهجه php چقدر می‌ دانید؟
در زمینه‌ی خصوصیت های گویش php چقدر می‌ دانید؟


همینطور می‌قدرت از هر متن XHTML و هر پرونده XML خروجی تولید نمود. در نقطه پایان این قسمت اشاره میگردد که کارکشته ترین و شایان توجه ترین خصوصیت در اپلیکیشن‌نویسی PHP پشتیبانی از دامنه عظیم از مقر داده می باشد. هر شیت اینترنت دارنده مقر داده میباشد که با پسوندهای خاصی پشتیبانی میشود که با به کارگیری از PHP به طور تقریب از آحاد این پسوندها پشتیبانی میگردند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.