مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اهمیت تگ هدر(Header Tags) بر بهینه سازی سایت

اهمیت تگ هدر(Header Tags) بر بهینه سازی سایت



یادگرفتن seo وبسایت
آیا  طراحی سایت در مشهد   تیتر بالای این مقاله را چشم اید؟ در پشت پرده یک شیت، کد HTML وجود دارااست که برای ساخت و ساز تگ تیتر از آن به کارگیری می‌گردد. بدین نوع از تگ H1 گفته می‌شود. به زیرعنوان های جان دار درین برگه دقت فرمائید. این عنا وین سطح زیر خیس نیز به نوعی از تگ تیتر استعمال می نمایند که به‌این نوع تگ H2 گفته میگردد.

برچسب ها یا این که به عبارتی تگ های هدر تحت عنوان یک روش قراردادی برای مشخص و معلوم کردن قسمت های اساسی یک برگه آیتم استعمال قرار میگیرند. در موتورهای کاوش برهه زمانی های متعددی میباشد که از آن‌ها تحت عنوان سرنخ برای دانستن قضیه صفحه ها به کارگیری میگردد. در صورتیکه کلماتی که شیت شما مبتنی بر آن‌ها مبنا ریزی شد‌ه‌است در تگ هدر گنجانده گردد، شانس شما برای حضور در حاصل کاوش ارتقاء مختصری خواهد داشت.

یکی‌از مفاد به کار گیری خطا از این فاکتور، گنجاندن جمله های بدون نقص از در‌این تگ میباشد که متاسفانه این فعالیت هیچ کمکی به ارتقاء جایگاه بندی نخواهد کرد. این تگ ها به به عبارتی اندازه که برای سهولت قرائت مطالب به وسیله کاربرای اصلی می باشند برای موتورهای کاوش نیز اصلی میباشند.

تگ های هدر وقتی میتوانند اثرگذار واقع شوند که منعکس شدن دهنده ساختار منطقی (یا این که طرح) یک شیت باشند. در‌حالتی که شما یک تیتر مهم در مقاله تان دارید برای آن از H1 استعمال نمائید و برای عنوان ها فرعی خویش تگ های H2 را به عمل ببرید. وجود این دلیل ممکن میباشد منجر تقویت دیگر فاکتورهای مرتبه بندی برای صفحه های شما بشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.