مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

11 زبان برنامه نویسی که پس از یادگیری آن ها می توانید به درآمد خوبی برسید!

11 زبان برنامه نویسی که پس از یادگیری آن ها می توانید به درآمد خوبی برسید!



11 لهجه اپ نویسی که بعد از یادگیری آنها می توانید به درآمد خوبی برسید!
 فعلا  طراحی سایت در مشهد   صدها لهجه اپ نویسی وجود داراست ولی تعداد محدودی از آن‌ها شناخته گردیده خیس از مابقی می باشند. زمانی که یک کمپانی تصمیم می گیرد تا نرم افزار نویس جدیدی استخدام نماید، معمولاً پیرو افرادی می شود که با لهجه های نرم‌افزار نویسی و سیستم هایی که پیش از آن نیز به کارگیری می کرده آشنا باشند. این موسسات معمولاً تمایل ندارند تا به کار بستن از لهجه های نرم‌افزار نویسی جدیدی نظیر Google Go و یا Apple Swift را تجربه نمایند. در این نوشته‌ی علمی با یک‌سری گویش نرم افزار نویسی که باید آنان را یاد بگیرید تا شغل مناسبی پیدا کنید آشنا می شویم. این فهرست به وسیله TIOBE Index و رنکینگ گویش های نرم‌افزار نویسی Redmonk ارائه شد‌ه‌است.



گویش نرم افزار نویسیJava
این لهجه در سال 1991 در بالا تحت عنوان یک گویش نرم افزار نویسی برای تلویزیون های هوشمند ابتکار شد و در حال حاضر شناخته گردیده ترین گویش نرم افزار نویسی در دنیا میباشد. به دلیل آن که آشنایی این گویش برای گسترش ی اپلیکیشن های اندروید و نیز ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای تجاری ضروری میباشد.


گویش اپ نویسی PHP
این لهجه رایج ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای طراحی اینترنت سایت میباشد. تخمین زده می خواهد شد که یک سوم سایت های جان دار در اینترنت با این لهجه کدنویسی گردیده اند. سایت های بزرگی نظیر Word Press، Facebook و Yahoo از آن به کارگیری کرده و یا بخشی از آن‌ها با لهجه پی اچ پی مندرج میباشد.

جذاب میباشد بدانید که کمپانی فیسبوک نخست به طور کامل با استعمال از لهجه اپلیکیشن نویسی پی اچ پی مندرج بود. البته به گذر زمان فرصت مهندسین این کمپانی زبانی به عنوان Hack را از روی گویش پی اچ پی طراحی کرده و توسعه و گسترش این کانال اجتماعی را با این گویش ادامه دادند.


گویش نرم افزار نویسی Perl
این گویش بوسیله یکی از مهندسان ناسا در آخرها ده سال ی هشتاد توسعه و گسترش یافت. این لهجه در پردازش متن ها بر دیگر لهجه ها برتری داراست و گزینه عشق و علاقه ی توسعه و گسترش دهندگان میباشد. به دلیل آن که بسیار کار کشته و انعطاف پذیر میباشد. پرل تحت عنوان یک لهجه کامل کننده در کنار گویش های اپ نویسی دیگر مصرف شود.

گویش اپ نویسی C
این لهجه که یکی از قدیمی ترین گویش های نرم‌افزار نویسی میباشد و همچنان استعمال می خواهد شد در اوایل ده سال ی هفتاد ساخته شد.برای اولین توشه در سال 1978 کتاب راهنمایی به عنوان \"لهجه اپ نویسی C \" در 800 ورقه به چاپ رسید. به عبارتی، این لهجه مامان بسیاری از گویش های اپلیکیشن نویسی دوست داستنی دنیا همانند سی پلاس پلاس، جاوا، سی شارپ و ... میباشد.


مطالب بیشتر : Visual Studio چیست؟


لهجه اپلیکیشن نویسیObjective-C
لهجه اپلیکیشن نویسی C برای بسیاری از گویش های دیگر با اسم های شبیه، الهام قسمت بود. کلیه ی این لهجه ها از گویش اصلی الهام گرفته گردیده اند ولی هر یک ویژگی هایی را به آن افزوده اند. Objective-C تحت عنوان زبانی استاندارد برای تشکیل داد اپلیکیشن های آیفون شناخته می خواهد شد گرچه اپل پیرو این میباشد که گویش اپلیکیشن نویسی اختصاصی خویش یعنی Swift را در بین اپ نویسان جا بیاندازد و در این زمینه هم به موفقیت هایی دست یافته میباشد .


لهجه نرم افزار نویسی JavaScript
این گویش یکی از مشهورترین لهجه های نرم افزار نویسی میباشد که در بالا در اپلیکیشن های کاربردی اینترنت به کارگیری شد. این گویش علیرغم نامش، با لهجه جاوا ارتباطی ندارد. اگرچه JavaScript در بسیاری از سایت های امروزی گزینه به کارگیری قرار می گیرد ولی به دلیل کاهش دادن سرعت کارایی مرورگر و تلاش ضعیف در مراقبت امنیت یوزرها آیتم نقد میباشد.


لهجه اپ نویسی Visual Basic
این لهجه و جانشین آن یعنی Visual Basic .NET کارایی می نمایند تا با به کارگیری از المان های گرافیکی و \"کار کشیدن و آزادکردن\" (Dragging and Dropping)، نرم‌افزار نویسی را معمولی خیس نمایند. این گویش قدیمی میباشد و نسبت به سایر لهجه ها از ویژگی ها و تجهیزات کمتری شامل است. علاقمندان به لهجه های کمپانی مایکروسافت، گزینه کارکشته دیگری نیز به عنوان سی شارپ برای یادگیری دارا هستند.


لهجه نرم افزار نویسی Ruby
مثل گویش اپ نویسی Python، بسط دهندگان این گویش را که 24 سال از عمرش می گذرد دوست دارا‌هستند به دلیل آن که تلاوت و تایپ کردن کد در آن بسیار بی آلایش میباشد. Rails یک چارچوب قابل انعطاف‌افزاری پایین اینترنت میباشد که به یاری آن و با این لهجه اپ نویسی می قدرت به سادگی هر چه مجموع خیس یک اپلیکیشن ذیل اینترنت ایجاد کرد. شعار اصلی این گویش این میباشد: بهترین دوست یک اپلیکیشن نویس

لهجه اپلیکیشن نویسی Python
آغاز استعمال این لهجه به سال 1989 بر می خواهد شد و به دلیل این که کدهایش به سادگی قابل قرائت می باشند، دوستداشتنی طرفدارانش میباشد (سینتکس این لهجه بسیار شبیه به گویش انگلیسی میباشد). بسیاری از اپلیکیشن نویسان معتقدند که این معمولی ترین لهجه برای استارت یادگیری نرم‌افزار نویسی میباشد.


گویش اپ نویسی CSS
این لهجه که در حقیقت مخفف \"Cascading Style Sheets\" میباشد زبانی برای طراحی فرمت و شیت آرایی اینترنت سایت میباشد و نمی قدرت آن را جزو گویش های نرم‌افزار نویسی محسوب کرد. ولی با دقت به این که سوای استعمال از کدهای سی اس اس در طراحی اینترنت، هیچ وقت نمی قدرت احساس زیبایی شناسی را به کاربر القا کرد، این گویش را جزو لیست قرار داده ایم. منوی بسیاری از اینترنت سایت ها و اپلیکیشن های موبایل با این نرم افزار و به یاری JavaScript و HTML مندرج اند.


لهجه نرم‌افزار نویسی R
این یک گویش اپلیکیشن نویسی برای تحلیل گران آمار و داده ها میباشد. گوگل یکی از بزرگترین هواداران گویش نرم افزار نویسی آر میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.