مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

واکنشگرا بودن سایت

واکنشگرا بودن وبسایت
حقیقت این میباشد که امروزه یوزرها مایلند که به راحتی و تخت‌گاز اینترنت را مرور نمایند. این بدان معنا میباشد که طراحی وب سایت ریسپانسیو به گونه ای تشکیل شده که یوزرها بتوانند با هر نوع دستگاهی طراحی سایت در مشهد که در اختیار دارا هستند، اینترنت گردی نمایند. طراحان اینترنت می بایست چنین وبسایت‌هایی را پباده سازی نمایند که داده ها را در اندازه‌های متفاوت کاغذ اکران و با وضوح متعدد، به یوزرها ارائه می دهد.

درین مقاله که در خصوص تارنما رستورانی حرف می‌کنیم، این زمینه اهمیت دو چندانی پیدا می نماید چون به صورت نرمال اشخاص با کامپیوتر و لپ تاپ خویش به رستوران نمی آیند بیشتر اشخاص گوشی های هوشمند خویش را به یار و همدم دارا هستند و از آن نحوه در وبسایت شما در اکنون آنالیز غذاها می باشند یا این که در خیابان در‌پی کشف کردن یک رستوران خوب از روش تلفن همراه خویش می‌باشند؛ به این ترتیب دستکم انتظار آن‌ها این میباشد که وبسایت بخوبی برایشان نشان داده خواهد شد و بتوانند به راحتی قسمت های گوناگون وبسایت را بازدید نمایند و غذای خویش را گزینش نمایند.



مثال یک وب سایت رستورانی


نصیب‌های متعدد وبسایت
در وب سایت رستوران قسمت‌های در رابطه ما و رابطه با مارا فراموش نکنید. درین نصیب ها می‌توانید از سابقه رستوران خویش، معرفی اشخاص و اعضای رستوران برای مثال مدیر، سرآشپزها، آشپزها، گارسن‌ها و … را معرفی فرمایید تا مشتریان پیش از داخل شدن به رستوران با جوارح شناخت پیدا نمایند و بنابراین شم شناخت و راحتی بیشتری داشته باشند.

در نصیب رابطه با ما شماره‌های تماس و شیوه های برقراری رابطه با رستوران مثلا کانال‌های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ و حتی‌د‌ر شکل وجود پست الکرونیکی رستوران را قرار دهید (ولی در حالتی که حقیقتا این شیوه های رابطه در دسترس می باشند آنان‌را در وب سایت قرار دهید، زیرا هیچ مشتری دوست ندارد که ساعت ها در انتظار یک جواب معمولی از طرف رستوران بماند). در‌این نصیب به طبع نشانی رستوران را قرار دهید بهتر میباشد نشانی را بر روی نقشه نشان دهید تا مشتریان شل‌خیس بتوانند آن را پیدا نمایند.

قسمت تجربه‌ی مشتریان را هم در وب سایت خویش در لحاظ بگیرید تا در آن مشتریان بتوانند لحاظ و تجربه‌ی خویش را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به مالک رستوران در رفع اشتباهات احتمالی امداد کننده و اما ایده ها مثبت مشتریان هم دل گرم کننده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.