مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ساختار وب سایت = نمودار سازمانی کمپانی


ساختار وبسایت = نمودار سازمانی شرکت
یوزرها نباید ناچار باشند که از نمودار سازمانی شرکت شما راز در بیاورند،  طراحی سایت در مشهد براین اساس ساختار وبسایت شما نباید به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردد که آن‌ها بتوانند ساختار کلی شرکت را از آن استباط نمایند. احتمالاً آسوده‌ ترین فعالیت این میباشد که بخش‌های گوناگون تارنما را به قسمت ‌ها و دپارتمان هایی که از گذشته معین گردیده اند تقسیم فرمائید اما انجام این عمل منجر می‌شود که به مکان داشتن یک تارنما مشتری-محور، یک تارنما متمرکز بر کارها درونی شرکت داشته باشید. ساختار تارنما بایستی مبنی بر کارهایی که یوزرها می‌ خواهند در سایت انجام دهند رقم بخورد حتی در شرایطی که این به‌این معنا باشد که از دو دپارتمان تماماً متعدد اطلاعاتی در یک ورقه جمع آوری نمایید. پخش کردن داده ها یک دپارتمان در بین قسمت‌ های متفاوت وبسایت ضروری میباشد و اکثری از سایت های متعلق می بایست بوسیله همیاری دربین دپارتمان ‌های گوناگون رئیس شوند. روشن ترین نماد از یک اینترنت‌ وبسایت با رئیس ضعیف این میباشد که در کاغذ نخستین سایت، همگی معاونین ارشد، دکمه‌ای منحصربه‌فرد به خویش داشته باشند. به خیال و خاطر داشته باشید که شما تارنما را برای معاونین ارشد پباده سازی نمی‌ فرمائید. به این ترتیب این که نتوانید دگمة اختصاصی آنان‌را در صفحة نخستین تارنما به آن ها نشان دهید فرمان بسیار عادی به حساب آورده می شود.

محول کردن عمل به کمپانی ‌های متعدد
در حالتی‌که شما هر پروژه اینترنت‌ تارنما تازه را به یک کمپانی تازه واگذار فرمائید سایت شما مشابه یک لحاف چهل تکه گردد. نقص‌ استعمال از کمپانی‌های متفاوت این میباشد که هرمورد از آنان میخواهند نشان خویش را بر سایت بزنند هم به خیال و خاطر اینکه آن ها دنیا‌بینی های متفاوتی برای پباده سازی دارا هستند و هم به خیال و خاطر اینکه می‌ خواهند از وبسایت شما برای نشان دادن مثال فعالیت خویش استعمال نمایند. ابداً دیدنی وجود ندارد که بگویند \"ما فلان و فلان شیت را پباده سازی کردیم\" اما کلیه صفحه های یک صورت باشند. یوزرها زمانی از صفحه های گوناگون یک تارنما بازدید نمایند و متوجه شوند که پباده سازی هر شیت به طور کاملً گوناگون از صفحه های دیگر میباشد بسیار عصبانی می ‌شوند. کلید پباده سازی تعاملی، یکدستی و هماهنگی میباشد. یعنی زمانی که کل موادتشکیل دهنده یک رابط کاربری ظواهر و کاربرد یکسان داشته باشند یوزرها با اعتماد بیشتری از وبسایت استعمال می‌ نمایند چون می ‌توانند می داند‌های خویش را از یک اینترنت ‌وبسایت متعلق به اینترنت‌ وب سایت بعدی منتقل نمایند و نیاز وجود ندارد که برای هر وبسایت چیز جدیدی بیاموزند. شایسته ترین منش برای اطمینان از یکدستی این میباشد که یک دپارتمان مسئول برای پباده سازی مجموع سایت داشته باشید. در شرایطی‌که این عمل قابلیت‌پذیر وجود ندارد دست‌کم یک مجموعه مرکزی داشته باشید که مجموع پباده سازی‌های دیگر را ذیل حیث داشته باشد و بر پیروی از یک مدل از پباده سازی تحلیل ‌نماید. حتی در صورتی‌که این تیم مرکزی در واقع پباده سازی کل صفحه های را خویش به عهده بگیرد، به خیال وجود دپارتمان‌ های متفاوت که می ‌قدرت آن‌ها را یک منبع برای پیشنهاد‌های پباده سازی در لحاظ گرفت، همچنان می ‌اقتدار امیدوار بود که هماهنگی چشمگیری در فیض آخری چشم گردد. حتی عمل بهتر این میباشد که مجموعه مرکزی، قالب‌ها را نگه داشته و محافظت نماید و به هنگام نیاز گرافیک ‌های اصلاح گردیده و آپدیت گردیده را به نصیب‌های دیگر تحویل دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.