مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مهم‌ترین دست اندرکاران پیروزی یک تارنما کدامند؟


بیشتر افرادی که برای طراحی وب سایت به دنیا تارنما مراجعه می نمایند در‌پی خط مش شغل های پیروزی در طراحی سایت در مشهد  می‌باشند و زمانی با مشاوران مشاوره می نمایند ایده های ما گزینه تاییدشان قرار میگیرد و در کنار ایده های ما خودشان نیز به ایده هایی تازه دست پیدا می کننداغلب دوستانی که برای مشورت به اینجانب مراجعه می نمایند می‌گویند: «یک ایده خوب برای فروش آنلاین دارم. یک تارنما شیک و جالب مورد نیاز دارم. پس از اینکه وب سایت را فعال‌سازی کردم عموم به سایتم رمز میزنند و از اینجانب خرید می نمایند زیرا ایده فوق العاده ای دارم.

اکثر زمان ها دوستانی که برای مشورت کردن به اینجانب مراجعه می نمایند میگویند: «یک ایده خوب برای فروش آنلاین دارم. یک تارنما شیک و جالب مورد نیاز دارم. پس از اینکه تارنما را فعال‌ساز‌ی کردم عموم به سایتم راز می‌زنند و از اینجانب خرید می نمایند زیرا ایده فوق العاده ای دارم. صرفا چیزی که موردنیاز دارم این میباشد که ببینم چطور می‌توانم سایتم را دربین عموم تبلیغ و معرفی کنم!»دو خلل اصلی درین کلیشه خیالی وجود دارااست. ابتدا اینکه پروسه فروش و بازاریابی آنلاین سبک خاصی دارااست که بایستی رعایت گردد. به این ترتیب پروسه حقیقی وواقعی، از چیزی که در صدر به حیث میرسد پیچیده خیس میباشد. انواع دوم این میباشد که‌این دوستان خودشان را از این معادله حذف کرده اند!گهگاه مدیران و کارآفرینانی نزد ما میایند و ذیل تاثیر تلاش و محتوای وب سایت «مدیریت سبز» از ما تقاضا می نمایند چیزی مشابه آن برایشان بسازیم. ما به‌این اشخاص میگوییم ۸۰ درصد برد وبسایت ناشی از روش مدیر آن میباشد خیر ظواهر یا این که اپلیکیشن آن! البته عموم از خارج تصور دیگری دارا‌هستند.

تقلید وبسایت عمل راحتی میباشد. آیا می‌دانید صرفا در کشور ایران یک‌سری نفر از قالب وبسایت برایان تریسی اسکن کرده اند؟ البته آیا موفقند؟ البته مدیر وب سایت چطور؟ این سر در میان ما و شما بماند: عده ای که خودشان را از معادله سایت حذف کرده اند، اکثر زمان ها ناکامی می‌خورند. کلیشه فرضی آن‌ها اینست: «وب یک فناوری توسعه یافته میباشد که برای سهل و آسان کردن امور آمده میباشد و این روز ها کامپیوترها خودشان میتوانند خیلی امور بکنند. تنها کافی میباشد که کامپیوتر را پر‌نور و به وب وصل نمایید و یک وب سایت شیک و اپلیکیشن حاذق داشته باشید. سایر روایت خودش رو به روش می گردد.» و سایر روایت رو به رویکرد نمی‌شود زیرا وبسایت ساختن کفایت نمیکند. نقش خودتان بیشتر از وبسایت میباشد!


مهم‌ترین دست اندرکاران پیروزی یک تارنما کدامند؟

در‌صورتی‌که از شما بپرسند مهم‌ترین عامل ها پیروزی یک وبسایت چه چیزی است چه پاسخی دارید؟ ایده خوب؟ زیبایی؟ مطالب موثر؟ بازدیدکنندگان فراوان؟ کدامیک؟ نظرها مختلفی دراین مورد وجود داراست. برخی معتقدند جواب این پرسش بستگی بدین دارااست که در رابطه چه نوع سایتی حرف می‌کنیم. از جمله می قدرت پرسید آیا مهم ترین ادله برد یک وب سایت خبری با موثرترین برهان کامیابی یک وب سایت هنری یکسان میباشد؟ شما چه می‌پندارید؟



منش شغل های پیروزی در طراحی وب سایت


یک رویکرد برای یافتن جواب این پرسش آن میباشد که تجربیات موسسان و گردانندگان برنده ترین تارنما های اینترنت در وب را چک کنیم و کنار هم بگذاریم. ولی در خصوص هریک از این وب سایت ها بایستی دقت کنیم که ممکن میباشد تصادفا یک استدلال خاص مثل «داشتن ایده دیده نشده و جذاب» بسیار چشمگیر باشد. این قضیه ممکن میباشد سبب خواهد شد که تصور کنیم به عبارتی استدلال، مهم ترین ادله برد آن وبسایت بوده میباشد. البته گهگاه مشاهده می‌کنیم که ایده تکراری میباشد البته وبسایت با برد چشمگیری روبرو می‌گردد.


وب سایت جستجو گر گوگل اولی موتور کاوش در وب نبود، قبل از آن مدتها یاهو یکه تاز میدان بود. پیش از فعال سازی وب سایت صورت بوک نیز یک‌سری کانال اجتماعی دیگر نیز در وب برپا گردیده بودند و میلیون ها استفاده کننده داشتند. پس چرا این دو به چنین موفقیتی رسیدند؟ وب سایت گوگل حتی پباده سازی بی آلایش ای داراست. بی شک تارنما های اکثری را می اقتدار در وب پیدا کرد که در عین آسانی بسیار زیباتر از گوگل میباشند. پس شاید زیبایی هم به تنهایی مهم ترین ادله برد نباشد.


خوشخبتانه مدیران و گردانندگان خیلی از وبسایت های پیروز پس از ثبت حالت خویش در وب مبادرت به نشر کتب و یا این که مقالاتی در رابطه روایت برد خویش کرده اند. درحال حاضر میخواهیم چکیده ای از مهم‌ترین عامل ها پیروزی یک سایت را که برآیند ایده ها اکثری از پیشگامان دنیای وب را با هم مرور کنیم. به طور تقریب تمامی این دست اندرکاران اصلی می باشند و ترتیب آن ها در اینجا چندان چندان اهمیت ندارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.