مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

– امکان پخش ویدئو در سایت های خبری


– قابلیت پخش ویدیو در تارنما های خبری

تکثیر کلیپ و یا این که ویدیو های کوتاه خبری قادر است منجر ساخت‌و‌ساز ترافیک و جذب یوزرها نو به بلاگ خبری شما باشد.  طراحی سایت در مشهد خیلی از یوزرها وب در موتورهای کاوش مثل گوکل به جستجوی ویدئوی خبر ها اصلی و یا این که کلیپی با قضیه آیتم عشق و علاقه شان میباشند پس بهتر میباشد این مجال را از دست نداد و از کمپانی طراحی وب خویش بخواهید تا قابلیت و امکان آپلود یا این که بارگزاری ویدیو را در پرتال خبری تان اضافه کنند.


شیوه بارگزاری کلیپ در وب سایت خبری شما به دو شکل قادر است صورت بپذیرد:


۱- آپلود ویدیو در سایت های نشر ویدیو که معروفترین آن‌ها یوتیوب است البته متاسفانه بدلیل غربال بودن این وبسایت، قابلیت و امکان تکثیر ویدئوی خبری در وب سایت پیشنهاد نمیشود البته خوشبختانه وبسایت های اشتراک ویدئوی متعددی وجود دارااست که در جمهوری اسلامی ایران کار کشته ترین آن، تارنما آپارات است که به صورت تماما بدون پول می‌توانید خبرها تصویری خویش را در‌این وب سایت لود نمائید و با  به کارگیری از کدی که در مشت شما خواهد گذاشت، آن کلیپ را در تارنما خویش اکران دهید.


از مزایای این نحوه، سرعت بالای دانلود ویدیو و نیز مجانی بودن تکثیر آن و از همگی مهمتر احتمال چشم شدن ویدئوی شما بوسیله بقیه افراد ( کاربرانی که حتی وبسایت خبری شما‌را نمی شناسند با مشاهده ویدیو های شما، احتمال ورود به تارنما خبرگذاری شما‌را بالا خواهد پیروزی).


۲- آپلود کلیپ در وب سایت خبری خویش: شما میتوانید خبر ها و رویدادهای تصویری را در فضای میزبانی اینترنت یا این که به عبارتی هاست خودتان آپلود کنید. مزیت اینکار این میباشد که از نظر seo یا این که سئو تارنما در موتورهای کاوش، وبسایت خبری شما از امتیاز بالاتری برخوردار گردد. از معایب آن نیز میتوان به هزینه خرید وسعت بیشتر برای هاست و ارتقای هاست مربوطه اشاره کرد.


ولی معایب و مزایای هرمورد از مورد ها خاطر گردیده بیشتر از اینها میباشد که جزو موضوعات قابل پرداخت در  این نوشته‌علمی نمی‌باشد.


– قابلیت بار گذاری و تکثیر پادکست خبری یا این که به عبارتی پوشه صوتی خبر ها

این قابلیت و امکان جزو تجهیزات جالب طراحی وب خبری برای مخاطبان و یوزرها می‌باشد که از این روش می‌توانند خبر ها اساسی گزینه عشق و علاقه شان را از روش صدا یا این که به عبارتی voice گوش دهند و آنرا در پیام رسان ها برای سایر افراد ارسال کنند.


پباده سازی پورتال سازمانی با ۲ شیوه

– قابلیت نشر مطالب و خبر‌ها و مقاله ها در شبکه های عمومی

یک کدام از تجهیزات بسیار ضروری و اساسی در وب سایت ها و بلاگ های خبری، قرار دادن آیکن های شبکه های مردمی مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین و یا این که ابزارهای پیام رسان مثل تلگرام، واتساپ، پست الکرونیکی و… در بالا یا این که انتهای خبر یا این که نوشته‌علمی و هدر یا این که فوتر تارنما هست و در طراحی وب سایت های خبری بایستی به آن دقت ویژه ای خواهد شد.


در طراحی سایت خبری تجهیزات بسیار پهناور ای قابل پیاده سازی و اجرا می‌باشد که به جهت طولانی شدن این مقاله و خسته شدن خواننده، از اسم بردن آن صرف لحاظ می‌کنیم البته پیشنهاد می‌کنیم در گوگل آنرا سرچ فرمائید و در تارنما های متفاوت، با امکاناتی که میتوان در پباده سازی یک وبسایت خبری قرار اعطا کرد بیشتر آشنا گردید.


از چه سبکی برای ساخت سایت خبری به کارگیری کنیم؟

مینیالیسم و بی آلایش گرایی در ساخت سایت های خبری بهتر میباشد. استعمال از خطوط، گونه های و طرح های متقارن با خطوطی صاف در پباده سازی مینیمالیسم حرف اصلی را میگویند. پالت های رنگی بی آلایش با بافت سازی کمتر برای یک تارنما خبری مطلوب خیس میباشد. بکگراند های بافت دار حواس کاربر را گمراه می نمایند. تارنما از نظر پباده سازی هر چقدر معمولی خیس باشد و دارنده جلوه های گرافیکی کمتر باشد بهتر میباشد.


در آیکون بندی یک وبسایت خبری چه برنامه ای مطلوب خیس میباشد؟

طرح بندی بر طبق کانال برای یک تارنما خبری عالی میباشد. درین پباده سازی آیکون ها به طور ستونی که هر مورد از این ردیف ها با مسافت هماهنگ و ستون های با مسافت متناسب در نوار کناری قرار گرفته اند، به کارگیری می‌گردد.


آیکون های وبسایت خبری دربرگیرنده امکاناتی همانند: رئیس خبر ها، تولید ، بازنویسی، گزینش بازه نشر و حذف خبر ها، گزینش خدمت های خبری، گزینش تگ دارای ارتباط، مدیر بایگانی خبرها ( بایگانی موضوعی خبرها)، گزینش شرایط نشر، رئیس گزارشات، گزینش نوع خبر، تعریف‌و‌تمجید سطح دسترسی برای یوزرها به قسمت های متعدد و درج تصویر برای خبر ها میباشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.