مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چرا می بایست نسخه PHP خویش را بروزرسانی نمایید؟


چرا می بایست نسخه PHP خویش را بروزرسانی نمایید؟

در صورتی‌که تارنما شما از نسخه php که آیتم پشتیبانی‌اش طراحی سایت در مشهد  نباشد به کار گیری نماید، دیگر در بخش داشبورد پیغام آگهی به وردپرس 5.2 را تماشا نخواهید کرد. چنانچه که به طور دستی مبادرت به بروزرسانی وردپرس تارنما خویش فرمایید نیز با ناکامی مواجه خواهید شد. بدین ترتیب برای این که بتوانید از آخری نسخه وردپرس استعمال نمائید، بایستی نسخه php خویش را بروزرسانی نمائید.


پیوسته با این نوشته: چطور وردپرس خویش را دستی بروزرسانی کنیم؟


وقتی که نسخه php وبسایت خویش را افزایش می‌دهید ، وردپرس به طور اتومات سفارش می دهد که نسخه php خویش را روی php 7.3 تهیه و تنظیم نمائید. درین نسخه فوق‌العاده seo‌های متعددی صورت گرفته میباشد و سریع‌ترین نسخه php میباشد که که تاکنون ارایه شده‌است. این در معنای آن میباشد که بروزرسانی سبب میشود سرعت وبسایت شما ارتقاء پیدا نماید. که‌این موضوع هم در زمینه ی خویش شما و هم در زمینه ی بازدید کننده‌ها درستی می‌نماید. این بروزرسانی هم‌چنین به‌این مضمون‌ میباشد که سرورهای کمتری برای پشتیبانی تارنما‌ها موردنیاز میباشد. بروزرسانی نسخه php تنها به بهره شما و بازدیدکنندگان‌تان وجود ندارد! به روزرسانی نسخه php یاری می‌نماید تا انرژی کمتری برای مدیر وب سایت شما لازم باشد و این مسئله برای سیاره ما زمین نیز با فایده میباشد!


چطور نسخه PHP خویش را بروزرسانی کنیم؟

در حالتی‌که نیاز به امداد در بروزرسانی نسخه php خویش دارید، می توانید از داکیومنت ظریف مرتبط با آن استعمال فرمایید. این داکیومنت هم چنین مثال‌هایی داراست که می توانید آنان‌را به کمپانی صاحبخانه هاست وردپرس خویش ارسال نمائید و از آن ها یاری بخواهید.


php 5.6 : موردنیاز درحال حاضر البته به زودی 7+

این اولی توشه بعداز سال 2010 میباشد که وردپرس استعمال از تجهیزات نو و بروزرسانی به نسخه فراتر را مشروط به به کار گیری از نسخه فراتر php می‌نماید. ولی پیش‌بینی میشود که‌این پایانی بروزرسانی در سال 2019 نباشد. مجموعه بسط هسته وردپرس تصمیم دارا‌هستند تا انتها سال جاری کمترین نسخه آیتم تایید برای استعمال از بروزرسانی‌های آتی وردپرس را php +7 قرار دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.