مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

زبان برنامه نویسی سمت سرور


اپ نویسی سمت سرور:

Asp.net:این واژه مخفف active sever page یا این که صفحه ها فعال زیر سرور میباشد طراحی سایت در مشهد که ورژن نخستین این لهجه پایین قاب ورک دات نت در سال 2002 به وسیله شرکت  مایکرو سافت برای ساخت‌و‌ساز صفحه ها پویا معرفی شد و اکنون به یکی پرقدرترین گویش ها برای ساخت اپلیکشین های اینترنت مبدل شده‌است. نرم افزار های مندرج  بااین گویش در سرور های ویندوز قابل انجام میباشد و معمولا خزانه اطلاعاتی آن‌ها به عبارتی sql server دارای شهرت میباشد. نهایی نگارش asp.net ورژن چهارم این گویش میباشد که در آن اعتنا متعددی برروی معماری سه لایه یاmvc داشته میباشد.

Php:کلمه php برگرفته ازhypertext preprocessor می‌باشد که یک گویش منبع گشوده و قابل توسعه و گسترش میباشد و درسال 1994 به وسیله راموس لردوف کانادایی بوجود آمد . نرم افزار های مندرج بااین اسکریپتی ذیل لینوکس اجرا می‌گردد ناگفته نماند که نرم‌افزار های مندرج بااین گویش قابلیت و امکان اجرا ذیل ویندوز را هم دارا‌هستند اسم خزانه اطلاعاتی این لهجه mysql میباشد و نهایی نگارش این لهجه ورژن پنجم آن میباشد که نسبت به ورژن های قبل خویش اعتنا بیشتری روی معماری سه لایه داشته میباشد.

Ruby:پباده سازی و توسعه و گسترش لهجه رابی به وسط ده سال 1990 بازمی خواهد شد. ناشر این لهجه شخصی به اسم یوکیهیرو ماتز ماتسوموتو بود . ورژن های زیادی ازاین گویش طی سال های متواتر بسط یافت و ورژن استوار آن در سال 2006 منتشر شد از دوستداشتنی ترین کادر ورک هایی که درچندسال اخیر برپایه این گویش پیشرفته می اقتدار ruby on rails را اسم موفقیت که باشعار کشف بن بست شکنانه برای کاهش سختی ها ورود به نرم‌افزار نویسی آوازه دارااست . الگوی پباده سازی اپلیکیشن های این قاب وروک برپایه mvcاست.

Java: درابتدا بایستی دقت داشت که گویش جاوا و جاوا اسکریپ دو لهجه تماما جدا از هم ازهم می‌باشند جاوا یک کدام از دوست داستنی ترین گویش ها تا سال 2012بود . این لهجه ذیل مدرک کارشناسی کمپانی سان درسال 1995 اخلاق و رفتار شد جاوا قابلیت و امکان پیاده سازی برروی کل پلتفرم های استاندارد را دارااست.

تکنولوژی جاوا را می شود به سه تیم تقسیم کرد:

جاوا برای تلفن همراه نرم افزار ها: این تکنولوژی بیشتر بانام j2me یا این که java 2mobility شناخته شده‌است و بیشتر برای رویا رویی با محدودیت های تولید اپ های کاربردی در دستگاه های کوچک آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد و همینطور دارنده کتابخانه های اکثری برای بسط نرم افزار میباشد مانند برنامه های تفلن هم پا.

نگارش استاندارد جاوا : عنوانی که برای این تکنولوژی اشاعه یافته j2se میباشد و مخفف عبارت java2platform standard edition هست به امداد این تکنولوژی  در بسط اپ های بسیار گسترده و سازمانی آیتم استعمال قرار می‌گیرد برنامه نویس ها این ورژن از جاوا قدرتمند خواهند بود اپلیکیشن های عظیمی برای کانال ها و حتی سرور ها ساخت نمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.