مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

افزونه Insert Special Characters

طراحی سایت در مشهد 

برای آغاز عمل بایستی پلاگین Insert Special Characters را در وبسایت خویش نصب و فعال کنید. با فعالسازی پلاگین، به بخش کاغذ­‌ها و یا این که نوشته‌های تارنما بروید. یک نوشته را برای بازنویسی گزینش فرمایید. بعد از آن می­‌توانید مشاهده کنید که کاراکترهای مختص به ویرایشگر وردپرس بیشتر شده‌است. همانند تصویر تحت:

special characters- کاراکترهای یگانه 
گزینش کاراکترهای ویژه در ویرایشگر
با گزینش special characters، پنجره جدیدی گشوده میشود که جور بندی کاراکترها را به شما نشان می­‌دهد. با گزینش یک جور می توانید اشکال کاراکترهای یگانه آن را ببینید. همانگونه که در تصویر ذیل می بینید مدل بندی Misc را تعیین کرده‌­ایم:

Misc - گزینش نوع Misc 
تعیین گونه Misc
بعد از گزینش کاراکترهای یگانه موردنظرتان، تغییرات را ذخیره فرمائید و به تارنما­‌تان مراجعه نمایید تا همانند تصویر ذیل تغییرات مشاهده کنید:

result- به کار گیری از کاراکترهای یگانه در وردپرس
سود کارایی و نشان دادن کاراکترها سمت استفاده کننده
اضافه کردن کاراکترهای مختص در ویرایشگر کهن وردپرس
در صورتی‌که از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استعمال می­‌فرمائید امکان اکران کاراکترهای مختص در مطالب وردپرس همچنان برایتان موجود هست. بعداز گزینش یکی‌از مطالب برای بازنویسی، به بخش دیداری ویرایشگر وردپرس بروید. بعد از آن بر روی Toolbar Toggle یا این که دکمه تغییر‌و تحول نوار ابزار کلیک نمائید تا ستون دوم نوار ابزار نمایان شود. همانند تصویر ذیل:

ToolbarToggle- تجهیزات طولانی تر 
مشاهده تجهیزات طولانی تر در ویرایشگر
درین بخش شما می‌­توانید نماد کاراکترهای یگانه را مشاهده کنید و با کلیک بر روی این آیتم پنجره تازه برای شما گشوده می‌­شود که تیم‌­ای از کاراکترهای متعدد میباشد.

special character- تعیین کاراکترهای مختص
تعیین کاراکترهای یگانه
این کاراکترها مشتمل بر نمادهای ارزی، علائم تجاری، حق چاپ، علائم تثبیت گردیده، نمادها و علائم ریاضی میباشد. با کلیک بر روی هر کدام از علائم پایین، کاراکتر متبوع به متن شما طولانی تر می‌­گردد و قابلیت به کارگیری از کاراکترهای یگانه در وردپرس آماده می شود.

special charecter- مشاهده کلیه کاراکترها
مشاهده همگی کاراکترها
در شرایطی که در وضعیت نوشتاری ویرایشگر می باشید، لازم میباشد به ویرایشگر دیداری بروید یا این که از طریق موجودیت HTML که در صدر توضیح داده گردیده به کار گیری فرمایید.

فیض گیری
از کاراکترهای ویژه می­‌توانید برای مورد ها مربوط به تجارت خویش استعمال فرمایید. در بعضی موردها، به کارگیری از کاراکترهای مختص در وردپرس تاثیر مثبت بیشتری دارااست البته توجه فرمایید که در به کارگیری از آنان زیاده‌­روی نکنید. در‌این مقاله دو نحوه بی آلایش برای اضافه کردن و اکران کاراکترهای مختص در مطالب وردپرس و صفحه­‌های تارنما معرفی کردیم که شما بسته به راحتی و وضعیت کاری خویش می‌اقتدار یکی‌از را تعیین فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.