مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آیا نمیشود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان به کارگیری کنیم؟

طراحی سایت در مشهد  در مرحله نخستین در ادامه شغل های اداری رفتید، جواز های لازم را گرفتید و در غایت نام رستوران را به تثبیت رساندید(مرحله انتخاب دامنه)
فعلا زمانش رسیده که در یک خیابان (سرور)، فضایی برای رستوران اجاره کنید (هاست) و در واقع تمام میز و صندلی‌ها، تجهزات آشپزی، مواد نخستین (داده ها سایت) را در آن قرار دهید.
پیرو مخاطبان که به تدریج نام رستوران شما را شنیده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آدرستان به رستوران بیایند و بتوانید غذاهای لذیذتان را برایشان سرو نمایید.
فکر میکنم اکنون دستگیرتان گردیده باشد که هاست چه چیزی است. پس وقتش هست که آن را به صورت فنی‌خیس بازبینی کنیم تا بتوانیم شایسته ترین هاست را برای سایتمان انتخاب کنیم.
آیا نمیشود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان به کارگیری کنیم؟
خیالتان را شل کنم جواب قطعی \\\\\\\"نه\\\\\\\" میباشد! هنگامی شما هاست می خرید، در واقع یک اکانت کاربری به شما اختصاص داده میشود. با توجه به هزینه‌ای که پرداخت کردید \\\\\\\"حجم دیسک و مختصات خاصی\\\\\\\" از یک سرور را اجاره می کنید. شاید تصور کنید خب چه کاری میباشد! به هیچ عنوان هاست چیست اینجانب از فضای کامپیوتر خودم استعمال می‌کنم و داده ها سایتم را وارد سیستم خودم میکنم.

این کار عملا ممکن وجود ندارد. زیرا سرورها با کامپیوتر فردی بسیار متفاوتند. کامپیوترهای ما با طاقت فرسا‌افزارهای ضعیف‌خیس و وب محدود فعالیت می‌کنند. البته سروری که هاست میزبانی ارائه میدهد بسیار قادر، پر سرعت و با پهنای باند بالا است. به علاوه برای اینکه سایتتان برای بازدیدکننده‌ها مدام در دسترس باشد، لازم میباشد که آن را 24 ساعته پر‌نور نگه دارید و به محض خاموش شدن سایتتان هم دیگر قابل اکران وجود ندارد!

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!قطعا بخوانید: خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!
یک عامل دیگر این است که در کمپانی‌های هاستینگ، سرورها در فضاهایی اختصاصی ( اتاق‌های دیتاسنتر) نگهداری می شوند. درین اتاق‌ها تعداد متعددی سرور در قفسه‌ها با تاسیسات کامل جای دارد. به طور 24 ساعته به برق و وب متصل می باشند و حتی تمهیدات مستقل برق، زلزله و حریق‌سوزی و ... در‌این فضاها در حیث گرفته شده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.