مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

بهترین IDE برای طراحی وب سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت در مشهد 

طولانی تر بدانید : برنامه نویسی فرانت اند چیست؟
فرض کنید به عنوان برنامه نویس سمت کاربر، به عنوان مثال یک برگه تماس با ما را طراحی کرده‌اید، اگر دکمه ارسال فرم‌ها کار نکند نمی‌شود از فرم زیبایی که ساخته‌اید به کار گرفت. همچنین در صورتیکه کاربران نتوانند در تارنما شما ثبت نام کنند، مشکلاتی مانند احراز هویت به وجود می آید. وقتی که می خواهیم در میان کاربر، پایگاه داده و سرور ارتباط برقرار کنیم، اهمیت استفاده از یک زبان برنامه نویسی سمت سرور به نه مشخص می‌شود.
ساخت وب سایت در مشهد
با آموزش PHP میتوانید اسکریپت‌هایی بنویسید که از کاربران خود اطلاعات بگیرید و بعد از پردازش این اطلاعات، آنان را به کاربر برگردانید. در پروژه‌های بزرگ زیر وب به کار گیری از یک زبان سمت سرور ضروری می باشد. به همین عامل سایتهای مطرحی مثل فیس بوک، ویکی پدیا و غیره در بک اند خود، از PHP استفاده می‌کنند.

طولانی تر بدانید : PHP چه می باشد و چه کاربردی دارااست ؟
ابزارهای مورد نیاز برای یادگیری طراحی وب سایت
با اعتنا با‌گاز تغییرات و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، بروز بودن برای برنامه نویس امری غیرقابل چشم پوشی می باشد. به این ترتیب برنامه نویس ها بایستی به بروزترین و بهترین ابزار برنامه نویسی مجهز شوند. دور و بر های توسعه و گسترش برنامه نویسی و ویرایشگر های متن به عنوان ابزارهای اصلی برنامه نویس از این زمینه پیروی می‌نمایند. در حالتی که ابزارهای درستی انتخاب کنیم و به نه آنها را به کار بگیریم، مسیر ساخت سایت برای ما جذاب تر و راحت تر می شود.

در حین گزینش ابزار توسعه برنامه نویسی شما دو آیتم برای تعیین خواهید داشت، IDE ها و Text Editor ها! بسیاری از برنامه نویس ها تفاوت فی مابین آن‌ها را نمی دانند. هرمورد از این ابزارها مزایا و معایبی دارا هستند که باید با اعتنا به اهدافی که برنامه نویس داراست یکی‌از آنان را گزینش کند. در صورتی‌که میخواهید با تفاوت هریک از این ابزارها آشنا شوید و بتوانید بهترین ابزار گسترش برنامه نویسی را انتخاب فرمایید، نوشته‌ی‌علمی ذیل را مطالعه فرمائید.

اضافه بدانید : بهترین IDE برای طراحی وب سایت و برنامه نویسی
ویرایشگرهای کدنویسی برای یادگیری ساخت سایت
برای نوشتن کدها می‌توانید از ادیتورهای پیشرفته به کار گیری کنید. ولی فراموش نکنید که حتی‌د‌ر نرم افزاری مثل Notepad می‌اقتدار کدنویسی کرد، البته دیگر خبری از قابلیت‌های جذاب مثل کامل کردن اتوماتیک کد، رنگ گذاری عبارات کلیدی، تشخیص مشکلات، فرمت‌بندی کدها نیست. ویرایشگرهای کد با امکانات متنوعی که دارا‌هستند، هم کدنویسی را لذتبخش کرده هم در وقت برنامه نویس ها صرفه جویی می کنند. پیرو بعضی از پر اسم و رسم‌ترین Code Editor ها را معرفی کرده‌ایم:

PhpStorm
Microsoft Visual Studio
Microsoft Expression Web
Notepad++
Adobe Dreamweaver
Komodo Edit
NetBeans
نرم افزارهای گرافیکی
در مفاهیم فرانت اند، طراح رابط کاربری با برنامه نویسی رابط کاربری مختلف می باشد. زیرا برای طراحی این صفحات وب در حقیقت طراح رابط کاربری صفحه ها وب را طراحی میکند، اما وظیفه برنامه نویس سمت فرانت اند می باشد که آن‌ها‌را به فرمت وب تبدیل کند. البته شما هم می‌توانید به امداد نرم افزارهای گرافیکی، یک نمونه از ایده خود طراحی کنید. آن گاه این ایده طراحی شده را با لهجه های سمت کاربر برنامه نویسی کنید.

مزیت دیگر به کار گیری از نرم افزارهای گرافیکی در طراحی وب این است که شما یک به یک طرح کلی می‌رسید. دیگر لازم نیست دوران کدنویسی تمامی چیز را نخستین در ذهن خود بسازید و فقط بایستی فایل‌های طراحی شده را مرور کنید. یک از مشهور‌ترین نرم افزارهای گرافیکی فهمیده Sketch می باشد که برای طراحی رابط کاربری از آن به کار گیری میگردد.

توده بندی
یادگیری ساخت سایت مسیر پرفراز و نشیبی داراست. اگر در این مسیر از قدم‌های بعدی خود اطلاع نداشته باشید، کار یه خرده دشوار می‌شود. به همین خاطر داشتن یک نقشه منش مانند نقشه گنج می باشد که شما را تا رسیدن به هدفتان ملازمت می نماید. پس بهتر است نخست تصمیمتان را بگیرید و مسیر خود را مشخص فرمایید. در‌حالتی که طراحی قالب را دوست دارید فرانت اند مناسب شما است و در حالتی که دوست دارید تعامل کاربر با سایت را ممکن کنید و به پیاده سازی منطق آن بپردازید، یادگیری برنامه نویسی بک اند، آیتم مناسبی است، اما همان طور که گفتیم برخی از برنامه نویس ها در هر دو موضوع فعالیت می‌نمایند. شما هم می‌توانید به هر دو بخش مسلط شوید، البته بهتر می باشد مبتنی بر استعداد و عشق خود تصمیم بگیرید. شما کدام مسیر را برای یادگیری ساخت وب سایت گزینش کرده اید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.