مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طریق یادگیری PHP به شایسته ترین صورت


طریق یادگیری PHP به شایسته ترین صورت
یکی اصلی ترین مشکلاتی که در یادگیری php وجود داره این است که از کجا بایستی آغاز کرد و برای ماهر شدن می بایست چه طور و از چه مسیری گام برداشت. قاعدتاً شایسته ترین ارشاد را می قدرت از برنامه نویسان ماهر گرفت.تجربیات این اشخاص تا حد متعددی قادر است شمارا از سردرگمی بیرون نماید.در‌این پست می‌خواهیم براساس تجربیات فردی شمارا با شیوه یادگیری اصولی PHP آشنا کنیم.

CodeFriend.ir
1-تعریف‌و‌تمجید نیاز و اینکه چرا می‌خواهیم PHP را یادبگیریم
به حیث اینجانب این مرحله یک کدام از مهم ترین مراحلی میباشد که می بایست به صدق پشت راز بگذارید. این مرحله مهم میباشد زیرا در هر کاری مطرح ترین و ابتدایی ترین دلیل ،انگیزه انجام فعالیت میباشد. زمانی شما به انگیزه واقف باشید قاعدتاً شوق واشتیاق بیشتری به یادگیری دارید و می‌دانید که وقتتان را بیهوده تلف نکرده اید. شما می خواهید یک لهجه برنامه نویسی را حافظه بگیرید،در آن ماهر گردید و به احتمال زیاد از آن کسب درآمد فرمائید.

از استثنا ها که بگذریم شما دست‌کم تعدادی سال بایستی روی این مسئله روزگار بگذارید پس بهتر میباشد وقتی این عمل را انجام دهید که مطمئن گردیده باشید که لهجه صحت را گزینش نموده اید که میتواند نیازهای شمارا در آینده برآورده نماید.در شرایطی‌که هنوز در تعیین گویش PHP برای یادگیری شک و تردید دارید و مزایا و کاربرد آن نسبت به زبانهای دیگر برای شما بدیهی و پر‌نور نشده میباشد ،بهتر میباشد جلوتر نروید و نخستین این مرحله را به آخر و عاقبت برسانید.

2-یادگیری مفاهیم نخستین برنامه نویسی
هر گویش برنامه نویسی یک اصول و مفاهیم مبنا داراست. مثلا قبلی از اینکه شما فرمان for یا این که while را در php بخواهید بخوانید و به کارگیری نمایید بهتر میباشد اندکی با معنا رینگ ها و محل کاربرد آن ها شناخت پیدا فرمایید.ولی غالباً اشخاصی که گذشته از این با یک لهجه دیگر برنامه نوشته اند در‌این فرایند مشکلی ندارند و با‌گاز پیش می‌روند.در پست بعدی در امر مفاهیم نخستین و اصطلاحات برنامه نویسی اضافه آشنا خوا‌هیم شد.

3-اصول برنامه نویسی php
مفاهیم را که پشت راز گذاشتید دوران آن می‌رسد که یک عصر یادگرفتن php را پشت رمز بگذارید. این یادگرفتن میتواند در قالب کلاس ، کتاب ویا سایتهای آموزشی باشد. در‌این مرحله معمولاً سرفصل ها معین میباشد و شما با اصول php آشنا خواهید شد. مثلا اشکال متغیرها ، عملگرهای حسابی و منطقی ، شرط ها ،آرایه ها، رینگ ها ،فعالیت با فرم ها و …(ما در کدفرند عصر مقدماتی و مجانی یادگرفتن PHP را مهیا کردیم که می توانید از آن تحت عنوان سکوی پرتاب در یادگیری php به کار گیری فرمایید.)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.