مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

خصوصیت یک وبسایت پیروز و استراتژی لغت ها کلیدی


در حالتی که می خواهید یک تارنما چیره و تاثیرگذار در مورد کاری خویش داشته باشید، همدم لیداوب باشید تا با رعایت اصولی که بیان می کنیم، درخشش تارنما خویش را یکسری برابر نمایید. همواره یک کدام از عامل ها مهم در کسب و عمل اینترنتی موءثر و همدم با درآمد عالی، داشتن یک وب سایت غالب خواهد بود. سایتی که بتواند مخاطب G ...

همواره یکی عامل ها مهم در کسب و عمل اینترنتی اثر گذار و یاور با درآمد عالی، داشتن یک وبسایت چیره خواهد بود.
سایتی که بتواند مخاطب Google را با به کار گیری از نرخ تبدیل به مشتری تارنما شما تبدیل نماید، مطلقا هم پا با خصوصیت‌هایی می‌باشد که نمی‌قدرت از آن ها به راحتی گذشت. ادامه این نوشته‌علمی را در لیداوب دنبال نمائید تا با خصوصیت‌های‌ یک وب سایت چیره، آشنا شویم.

۱. انگیزه گذاری
خصوصیت یک تارنما چیره و انتخاب انگیزه

او‌لین و مهمترین دلیل کلیدی در خصوصیت یک وبسایت چیره یا این که کسب پیروزی در هر چیزی، انگیزه هست. پس گذشته از به شیوه پرتاب کردن اینترنت‌سایتی که دوست دارید، قطعا انگیزه را برای خودتان تعریف و تمجید فرمایید.
تاسیس یک وبسایت برای گذراندن زمان ها فراغت یا این که تاسیس آن برای انجام یک سرویس به همپا یک درآمد عالی، دو هدفی می‌باشد که تماما با هم فرق دارا‌هستند. پس گزینش انگیزه، در آستانه بسیار مهم میباشد.

۲. آیا فعال سازی وبسایت، تاثیر گذار خواهد بود؟
خصوصیت‌ یک تارنما چیره و عاملی بسیار مهم در داشتن مشتریان وفاداری که قرار هست همواره در کنار تارنما ما باشند، این هست که تامل کنیم و ببینیم که حقیقتا آیا موضوعی که قرار هست در تارنما خودمان به آن بپردازیم، چقدر تاثیر مثب روی مخاطب می گذارد؟ 
۳. تعیین یک استراتژی در داشتن عبارات کلیدی
خصوصیت یک وبسایت پیروز و استراتژی لغت ها کلیدی

خصوصیت یک تارنما غالب که بایستی مسلما آن را رعایت نمایید این می باشد که وبسایت شما قرار هست در چه ناحیهای عمل نماید؟ آنگاه می بایست لغات کلیدی را در حوزه کاری خویش معلوم نمایید و انتخاب نمائید که‌این لغت ها قرار میباشند در وب سایت شما چه نقشی را ایفا نمایند.
قرار می‌باشد، یک گونه‌بندی مستقل باشند؟ یا این که تحت عنوان یک زیردسته قرار هست فعالیت نمایند؟ آیا استراتژی شما برای آن کلمه و واژه این هست که برچسب یا این که تگ باشند.
یک نمونه بزنیم. برای مثال میخواهیم در رابطه قضیه فراگیری ساخت سایت، یک وبسایت فعال‌سازی کنیم. به لحاظ شما لغت ها کلیدی در داشتن همچین تارنما یا این که حوزه کاری چه می‌باشد؟ به عنوان مثال اصول سئو، برنامه‌نویسی، گویش‌های برنامه‌نویسی، طراحی سایت و ...
درحال حاضر می بایست بنشینیم و گزینش کنیم که قرار هست چه گونه در اینترنت‌تارنما ما این عبارات به اکران درآیند؟
آیا به عنوان مثال اصول سئو، قرار هست که یک «جور» مستقل باشد یا این که قرار می‌باشد «زیردسته‌ی» ساخت سایت قرار بگیرد؟ یا این که استراتژی شما بدین سیرتکامل می‌باشد که می خواهید این کلمه و واژه را تحت عنوان «برچسب» گزینش نمائید.

۴. به کار گیری از یک دامنه و هاست خوب


هاست و دامنه





گزینش یک فضای مطلوب تحت عنوان هاست که به خیر از وبسایت شما میزبانی کرده و پشتیبانی از آن را عالی انجام دهد، خصوصیت یک وبسایت پیروز هست.
نشانی وب سایت خویش را به سیرتکامل‌ای گزینش فرمائید که مخاطب شما خیلی خوب با آن رابطه برقرار نماید. اینکه بخواهیم تنها با چندین حروف، یک کلمه و واژه ساخته و آن را دامنه وبسایت خویش در اختیار بگذاریم و سپس آن را به یک هاستینگ نامطمئن بسپاریم، به روزهای آخرین قدمت تارنما، نزدیک‌خیس خوا هیم شد.

۵. به کار گیری از یک لوگو یا این که علامت
خصوصیت یک تارنما برنده و پباده سازی لوگو

مدام یک تصویر، عکس، صحنه و ... خیلی میتواند تاثیری بیش تر از هزاران متن در ذهن ما داشته باشد.
پس برای سایتی که در دست دارید، نخست تصور کنید و با تصوری که دارید، یک لوگو بر پایه ی محتوا و اهدافی که به دنبالش میباشید، بسازید.
به‌این مسئله تصور کنید که زمانی اسمی از Google میاوریم، شاید او‌لین چیزی که از آن در ذهن ما نقش می‌بندد، تصویر آن خواهد بود. پس این شرایط عالی را از دست ندهید. با یک لوگوی مطلوب و قشنگ، علاوه بر داشتن خصوصیت یک وب سایت چیره، مدام در ذهن مخاطب خویش مرور گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.