مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

برقراری امنیت وبسایت

امنیت 

دعوا امنیت هم یک عدد از موارد گسترده و بسیار حائز اهمیت یک تارنما می باشد . ممکن می‌باشد همه فاکتورهای یک وب سایت مطلوب را در تولید وب سایت خود نظر کرده باشید، حتی مدتی هم بر روی تارنما عمل کنید و به نتایج مناسبی دست یابید، البته در‌صورتی‌که امنیت وبسایتتان مناسب نباشد هر لحظه قابلیت پیدایش خلل در تارنما و به هدر رفتن همگی زحماتتان باشد . از همین رو حتمی هست که فاکتورهای امنیتی هرچه عمده از ابتدای ساخت یک سایت مد حیث قرار گرفته و اعمال شوند . 
علاوه بر برقراری امنیت وبسایت، امنیت یوزرها نیز زیاد حائز اهمیت است . کاربران وبسایتی را انتخاب می‌نمایند که اطمینان داشته باشند اطلاعاتشان در امنیت بی نقص قرار دارااست . یک عدد از مواردی که این اطمینان یاد را به استفاده کننده می‌دهد، به کارگیری از پروتکل امنیتی https بر روی آدرس‌های سایت هست . با استعمال از این پروتکل تبادل داده ها در بین استفاده کننده و سرور بصورت کد انجام گردیده و امنیت اطلاعات یوزرها دوچندان ارتقا می‌یابد . 

محتوا 
وب سایت 
خوب - محتوا 
مسلماً برهان کلیدی فعال‌ساز‌ی یک تارنما جهت دهی کاربرانی به وب سایت می باشد که به دنبال محتوای مسئله نظرشان می‌باشند . یک محتوای اختصاصی به فرد، مفید، خلاقانه و جالب هست . نسخه برداری محتوا از وبسایت‌های دیگر علاوه بر این‌که رضایت یوزرها را جلب نمی‌کند، به عنوان یک برهان منفی هم در رتبه‌دهی موتورهای جستجو در حیث گرفته می‌گردد . 

اضطراری هست که بروزرسانی محتوای وب سایت به چهره منظم طی بازه‌های هنگامی معلوم انجام شود . پویایی یکی از عوارض موفقیت تارنما شما میتواند باشد . 

سرعت 
لود وبسایت 
خوب-سرعت لود 
این فاکتور نیز در کارآمدی تارنما بسیار بسیار اهمیت دارااست . کاربران تمایل دارا‌هستند تارنما مسئله نظرشان ظرف کمتر از 5 ثانیه بارگزاری شود . در صورتی‌که بیش از این به طول بینجامد چه بسا ممکن می‌باشد کاربر از تماشای سایت شما منصرف شود و هرچقدر نیز ظواهر و مطالب سایت موضوع پسند کاربر باشد، باز هم تفاوتی حاصل نخواهد شد . 

آپتایم 


یک عدد از عوارض فعال سازی وبسایت این می‌باشد که به صورت حضوری نمی‌توان در کلیه ساعتها شبانه‌روز و هفت روز هفته با استفاده کننده در رابطه بود . البته وب سایت این امکان را فراهم میکند تا بدون محدودیت مکانی و هنگامی بتوانید با یوزرها خویش در رابطه باشید . خواسته از آپتایم وقتی هست که تارنما شما بر روی وب برای کلیه در دسترس است . یک سایت عالی آپتایمی نزدیک به صد در صد داراست . یک لحظه در دسترس نبودن وبسایت شما می تواند به میزان از دست دادن تعدادی مشتری به ضرر و زیان شما تمام شود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.