مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نقش جاوا اسکریپت در پباده سازی سایت

نقش 
جاوا اسکریپت در پباده سازی سایت سید 
محمد قائمیآموزش HTML, پباده سازی وبسایت حرفه ای پس از آن که توانستیم با برد زبان اچ تی ام ال و سی اس اس را فرا بگیریم، در واقع توانسته ایم دست‌کم های پباده سازی تارنما استاتیک را فرا بگیریم . 

در این سطح در صورتیکه بخواهیم موادسازنده قرار گرفته روی صفحه ها وبسایت خویش را متحرک ساخته و به نوعی از برنامه کودکان در صفحات وبسایت خود به کار گیری کنیم نیاز به زبانی پایین تیتر JavaScript داریم (به حافظه داشته باشیم که گویش جاوا اسکریپت با گویش جاوا فرق می کند) . 
در واقع زبان جاوا اسکریپت یک گویش Scripting و یک گویش برنامه نویسی محسوب نمی شود . به طور کلی خواسته از لهجه های Scripting این هست که این لهجه ها در جواب به یک اتفاق افتاد یا درخواست کاری را انجام می دهند ولی این در حالی هست که یک گویش برنامه نویسی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم فارغ از وجود یک درخواست هم کاری را انجام دهیم . نمونه دیگری از زبان های Scripting لهجه پی اچ پی میباشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم . 
به طور مثال اگر بخواهیم اینترنت سایتی که در آن از لهجه جاوا اسکریپت استعمال گردیده میباشد را نام ببریم می توان به وب سایت http://www .howarths .nl اشاره کرد که در آن منوها با استعمال از گویش جاوا اسکریپت به جور ای خوشگل طراحی شده اند . 
ضروری به ذکر است که تسلط به زبان جاوا اسکریپت مستمند عصر ای منحصربه‌فرد می باشد و مسلماً چنانچه بخواهیم در طول این عصر به آن اشاره کنیم تنها موجبات راز در گمی برنامه نویسان مبتدی و تازه کار را مهیا خوا هیم آورد به این ترتیب در ارتفاع این دوره به زبان جاوا اسکریپت نخواهیم پرداخت . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.