مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

وب سایت ها امروز خدمات مهمی را ارائه می کنند

زمانی تفکر این به سرمان می زند که یک سایت داشته باشیم، حتماً هدف مهمی پشت این فکر هست . 

وب سایت 
ها امروز خدمات مهمی را ارائه می کنند: 
- تارنما های فروشگاهی 

- وب سایت های خدماتی 

- وبسایت های هنری 

- وبسایت های آموزشی 

- سایت های شخصی 
و بسیاری از نوع بندی های دیگر، از گروه های وبسایتی قضیه به کار گیری هستند، و کلیه اینها انقطاع از نرم افزارهای اینترنت هستند، نرم افزارهایی که در حوزه تخصصی نرم افزار کار می کنند، مثل crm ها . 

البته 
یک سایت عالی چه خصوصیاتی دارد؟ چه‌طور آنطور که باید و شاید خود را در فضای مجازی معرفی کنیم؟ به بعضا از آن ها در ادامه اشاره می کنیم: 


• 
پباده سازی سایت 
پباده سازی وب سایت ممکن است مهم‌ترین دلیل در جذب مخاطب است، هر یک‌سری که این مورد، تأثیری بسزایی در بر نتایج موتورهای جستجو ندارد، اما پباده سازی سایت خوب، می تواند مخاطب را به فن شما جذب کند، فرض کنید وارد یک تارنما فروشگاهی زشت گردیده اید، آیا در ادامه تمایلی به خرید نشان می دهید؟ قطعاً پاسخ شما منفی است، در مقابل ممکن میباشد وارد وبسایت فروشگاهی یک کمپانی کوچک گردیده باشید، اما طراحی وب سایت چنان زیبا بوده می‌باشد که ناخودآگاه شما ترغیب به خرید از سایت گردیده اید . این مورد حقیقت داراست که طراحی سایت یکی از دو استدلال اصلی در پیاده سازی یک وبسایت می باشد . 



• 
برنامه نویسی سایت 
هر یکسری پباده سازی سایت، نقش مهمی در یک پروژه وب سایت دارد، البته نباید از نقش با اهمیت برنامه نویس غافل شد، وبسایت زیبایی که عمل نکند یا این که پر از مشکل‌ها فنی باشد، قطعاً بازدید کننده را فراری خواهد داد، گشوده هم فرض فرمائید وارد یک وب سایت فروشگاهی زیبا گردیده اید، ولی وارد هر چکیده از وب سایت که می شوید، مورد های بخش اعظمی عمل نمی نماید یا این که شما را با انبوهی از نادرست ها روبرو می کند، سود این مسئله، گشوده هم گریز شما از وب سایت نام برده است . در واقع برنامه نویس ها حرف نخستین را در ساخت یک تارنما می زنند . آن‌ها هنرمندانی می‌باشند که با صفر و یک ها موقعیت های وصف ناپذیر تولید می نمایند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.