مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

خصوصیت های یک وبسایت خوب آیا وب سایت شما تمام خصوصیت هایی را که می بایست داشته باشد را دارد؟

خصوصیت 

های یک وبسایت خوب 

آیا 

وب سایت شما تمام خصوصیت هایی را که می بایست داشته باشد را دارد؟ 

طراحی سایت در مشهد

در‌صورتی‌که در حال حاضر سایت دارید و یا این که در فکر ایجاد یک اینترنت وب سایت در آتی نزدیک برای بسط تجارت خود هستید، پی بردن این‌که چه ویژگی هایی می تواند سبب ساز جذب و دفع بازدیدکنندگان تارنما شما شود کلیدی می باشد . سایتی که جذاب نباشد و دارای محتوای ضعیفی باشد بیشتر به تجارت شما لطمه می زند تا این که به توسعه و گسترش آن امداد کند . 

در این مطلب می خوا هیم به چندین نکته عمومی که می تواند به ساخت یک وب سایت برنده کمک نماید بپردازیم . 


ظواهر 

سایت یک تارنما عالی می بایست ظاهری جذاب داشته باشد . دیدنی و رشته ای! به یاد داشته باشید تارنما شما نشان دهنده شرکت، محصول و خدمات شماست . یک وب سایت جالب احساس خوب و مثبتی به مشتریان شما می دهد و این امر منجر می شود هر بازه که تجارت شما گسترش یافت رقبای شما نتوانند مشتریان شما را جذب نمایند و شما توجه یوزرها را به خویش جذب نمائید . جهت ارتقای ظواهر وبسایت خود به پند های تحت توجه نمایید . 

به کارگیری 

درست از رنگ ها یک طرح رنگ مطلوب شامل 2-3 رنگ اساسی هست که ادغام آن‌ها یک بدن مناسب به سایت شما می دهد .

خوانا 

بودن متن ها بی آلایش ترین ترکیب برای خوانا کردن متون به کار گیری از رنگ مشکی برای متن ها و رنگ مورد سفید میباشد . دیگر ترکیب رنگ ها هم در صورتی که تضادومغایرت در میان رنگ ها به خوبی مراقبت شود قابل پذیرش میباشد . اعتنا داشته باشید که از سایز مناسب برای فونت خود استفاده نمایید . 

گرافیک 

قشنگ و مرتبط گرافیک امر مهمی در پباده سازی وب سایت هست . یک گرافیک عالی و زیبا می تواند به متنوع بودن صفحه های سایت شما کمک می نماید و می تواند از کسل شدن بازدیدکنندگان شما خودداری کند . 

استعمال 

از تصاویر با کیفیت یک شیوه ساده برای ارتقا کیفیت ظواهر تارنما به کارگیری از تصاویر با کیفیت میباشد . استفاده از تصاویر با کیفیت به ویژه برای افرادی که قصد سناریو تولید ها خود را دارا هستند بسیار کلیدی هست . 

محتوا 

در کنار ظواهر زیبا وبسایت شما باید یک وبسایت با محتوا باشد . به یاد داشته باشید بازدیدکنندگان به دنبال اطلاعاتی می باشند که به آنان امداد کند براین اساس وبسایت شما می بایست آموزنده و کاربردی باشد . 

کوتاه 

و مختصر استعمال از یک مورد مطلوب برای متن ها می تواند نوشته شما را به یک پاراگراف کوتاه تبدیل کند . هیچ زمان بازدیدکنندگان خویش را با متن های طولانی کسل نکنید . شما کمتر از 10 ثانیه زمان جذب مشتری را دارید براین اساس با واضح بودن مقاله دقت آنها را جلب فرمائید . 

به 

روز رسانی محتوا هیچ کس عشق و علاقه ای به قرائت مکرر یک مقاله ندارد . مطالب و محتوای قدیمی هیچ گاه یوزرها را به بازدید دوباره وبسایت شما تشویق نمی نماید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.