مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مفاهیم کلی اینترنت سایت

مفاهیم 

کلی اینترنت سایت8 / 10 از 10 کاربر در حدود دهه ی 90 قرن بیستم میلادی باتوجه به بسط اندازه به کارگیری از ابزار دیجیتالی و پوشه های دیجیتالی مفهومی به اسم html به وجود آمد، که در مطلب html چه می باشد می توانید به طور بی نقص با این معنی آشنا گردید . در تعریف کلی این فایل ها، انواعی بودند که شامل نیز نوشته هم تصویر و هم صوت و . . . می شدند . 

طراحی سایت در مشهد

امروزه این مدل فولدر ها بسط یافتند و مفهومی به نام وب سایت و اینترنت تارنما به وجود آمده می باشد . 


وب سایت ها شامل انواع فایل ها بر روی شبکه جهانی اینترنت می باشند، که ابراز قابل قبولی برای ارتباط با سایر کاربران به روشی سرعت بالا و لحظه ایی و همچنین اشتراک فولدر ها و مطالب، با آنها می باشد . 




در دنیای روز جاری که عصر ارتباطات نامیده میشود، وب تارنما ها مهم ترین رسانه بعد از تلوزیون می باشند که با پیشرفت سرعت بالا شرکت های پباده سازی سایت ، چه بسا وب تارنما ها در سالیان اخیر برای بخش اعظمی از مردمان جهان تبدیل به رسانه نخستین گردیده اند . 




وب تارنما ها را ما می توانیم تا به روز جاری به سه نسل گونه بندی کنیم؛ اما این نسل ها با توجه به سرعت پیشرفت دانش در این قضیه می تواند در آینده خیلی بیشتر شود . 


این 

سه نسل را با نیز مطالعه می نماییم: 

1- 

نسل اول: 

نسل اول اینترنت وبسایت ها وقتی بود که صرفا یوزرها می توانستند اطلاعات اینترنت وبسایت ها را مشاهده کنند و قابلیت تغییرات و ایجاد محتوا در آن ها را نداشتند، داده ها تنها توسط مدیران اینترنت وبسایت بر روی آن قرار می گرفت . اصطلاحا این وب تارنما ها یک طرفه بودند . امروزه هنوز این نسل از اینترنت تارنما ها با دقت به این که موج سوم و نسل هوشمند وب تارنما ها در دنیا عرضه گردیده اند، در دربین کمپانی هایی با ساختار سابق اشاعه دارند . 




2- 

نسل دوم: 

نسل دوم وب وبسایت ها از هنگامی ایجاد شد که نیاز به این قضیه که در محتوای سایت باید یوزرها نقش داشته باشند، و تغییراتی ایجاد و مطالبی را به تصویب برسانند؛ این نسل از وب وبسایت ها را وب سایت های مشارکتی هم می گویند . زیرا در ویرایش و نگارش محتوا هم مدیران و هم کاربران دخالت دارند . در این نسل فناوری های نیکی برای صفحه ها وب سایتطراحی شد . از این مثال فناوری آجاکس ( Ajax) که فناوری برای بهبود در بالا داخل شدن ورقه و آپلود آن فارغ از بار گذاری کل صفحه بود؛ این نسل نسل همگانی اکثرا سایت هایی که ما با آنها سرکار داریم و از آنها استعمال کرده ایم می باشند . 




3- 

نسل سوم: 

نسل سوم که در سال های اخیر مهندسین فناوری اطلاعات برای طراحی سایت خود به سمت آن رفته اند، ایجاد وب سایت های هوشمند هست که بتوانند مخاطب خود را بشناسند و با آنها رابطه برقرار کند . اینترنت سایت های توصیف شده در این نسل بایستی بتواند با دقت به صلیقه و علایق کاربر مطالب و محتوا را در اختیار آن‌ها قرار بدهد و مطابق صلیقه کابر تغییر و تحول نماید . 


ولی به کارگیری از این وب وب سایت ها هنوز همه گیر نشده و تعدادی یه خرده از این وب وبسایت ها در جهان می توانیم مشاهده کنیم . در برنامه نویسی این اینترنت تارنما ها از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده شده است و می توانایی اذعان کرد ابتکار عمل این تکنولوژی باعث به وجود آمدن این ایده در طراحی سایت گردیده می‌باشد . 




مزایای 

وب وبسایت ها: 

همان گونه که در خصوصیت های اینترنت سایت اشاره کردیم وب تارنما ها امکان ها و مزایای فراوان برای ما تولید کرده اند، همینطور بسیاری از محدودیت ها را برای شغل های رسانه ایی از بین برده اند . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.