مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تارنما های B2B

تجارت یا این که پباده سازی تارنما بی تو بی که به عبارت Business to Business اشاره دارااست به رابطه بیزینس با بیزینس مربوط میگردد . به عبارتی دیگر در این نوع شرکت ها با شرکت ها و تجار با تجار رابطه دارند، برخلاف مدلی که شرکت ها و تاجران با مشتریان سر و کله می زنند . در این مدل ارتباط، پباده سازی وبسایت مضاعف اصلی میباشد و نقش پر رنگی را در بهبود ارتباطات ایفاد می کند . در ادامه با چندین زمینه از بهترین نمونه تارنما های B2B که در ترقی کسب و کارها یاری بسیاری کرده‌اند آشنا می‌شویم . 

هنگامی در مدل بی ۲ بی خویش طراحی وب سایت داشته و در واقع یک شعبه مجازی تولید می‌کنید، توانسته‌اید فارغ از دنیای عادی، یک پل ارتباطی دیگر به خواسته تسهیل رابطه با دیگر شرکت‌ ها ایجاد کنید . به همین دلیل در مقایسه با دیگر شرکت های به کار گیری کننده از نوع بی تو بی یک سری پله جلوتر قرار دارید . از طرفی دیگر با پباده سازی سایت بی تو بی خواهید توانست در مدل بی تو سی خویش که به معنا رابطه با مشتریان میباشد هم استفاده بگیرید . به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌اید . 

نمونه 
تارنما های B2B 
یک اینترنت تارنما دارنده بعدها مختلفی می باشد و میتواند در مورد های زیادی مورد به کار گیری قرار بگیرد، پس نه صرفا برای پیاده سازی جور های B2B و B2C بلکه برای همگی جور های تجارت الکترونیک خواهید توانست از آن استفاده بگیرید . درحال حاضر یکسری موضوع از شایسته ترین نمونه تارنما های B2B را مشاهده خوا هیم کرد که به لطف طراحی اینترنت وبسایت خود قدرتمند شده‌اند اندازه منفعت وری و سوددهی بخش اعظمی از کسب و کارها را افزایش بدهند . 

مطلب 
پیشنهادی: پباده سازی سایت بی تو بی B2B چه می باشد و چه‌طور به پرورش کسب و فعالیت شما یاری می‌کند؟ 
نمونه 
وبسایت های B2B 
اگر شما نیز دوست دارید کالاهای خود را به مشتریانی در سرتاسر جهان معرفی و سپس صادر کنید، در اینترنت تارنما هایی که در ادامه اسم میبریم ثبت اسم نمائید . آن گاه می‌بایست اطلاعات کالاهای قضیه نظرتان را به رخ بدون نقص و کیفیت خوب قابل پذیرش و بالا در آن‌ها وارد کنید . فراموش نکنید برای پیروزی به این وسیله نباید به روزرسانی اطلاعات خود را فراموش کنید، چرا که آپدیت و به روز بودن یکی از شروط مهم می باشد . 

مثال 
سایت های B2B علی پدر Ali baba به نشانی : Alibaba .com 
ترد ایندیا Trade india به نشانی : Tradeindia .com 
کومپاز Kompass به آدرس : Kompass .com 
Manta مانتا به آدرس : Manta .com 
Made in China به آدرس : Made-in-china .com 
India Mart ایندیا مارت به آدرس : Indiamart .com 
دی اچ گیت dhgate به آدرس : Dhgate .com 
EC 21 ای سی بیست و یک به نشانی : Ec21 .com 
گلوبال سورسز Global sorces به آدرس : Globalsources .com 
Trade key ترد کی به نشانی : Tradekey .com 
EC Plaza به نشانی : Ecplaza .net 
ارتقاء مقدار عمل در دنیای مجازی و حضور کمپانی های بخش اعظم و بخش اعظم سبب شده مدل های تجارت الکترونیک اعم از بی تو بی و بی تو سی شکل پیچیده‌ای به خویش بگیرند، به همین دلیل ممکن می باشد دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها در ابتدا یه خرده به نظرتان سخت بیاید . در حالتی که به اخذ مشاوره و یاری از متخصصان متبحر احتیاج پیدا کردید با اینتن تماس بگیرید . مشاوران ما داده ها کاملی در اختیارتان قرار خواهند داد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.