مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

افزایش سرعت سایت

یک عدد از بهترین ابزارهای تست سرعت سایت Insights است که ابزاری بدون‌پول و ارائه شده از طرف گوگل می باشد . بوسیله این ابزار می تواند سرعت وب سایت خود را در دسکتاپ و گوشی بررسی فرمایید . 
همینطور به وسیله این ابزار می توانید نقص های وب سایت خویش را پیدا کنید و متوجه این گردید که افت فعلی سرعت وب سایت شما چه دلایلی داراست . همینطور راهنمای کاملی برای رفع خطاهای موجود در وبسایت تان ارائه می نماید . 

این سایت از 0 تا صد به تارنما شما امتیاز می دهد که امتیاز بالای 80 نشان دهنده این میباشد که وب سایت شما سرعت بارگذاری خوبی دارااست . 



Gtmetrix 
Gtmetrix 

وبسایت gtmetrix یکی از بی نظیر ترین وبسایت ها برای بررسی سرعت لود سایت میباشد که خیلی ها از همین سایت برای آزمایش سرعت تارنما شان استعمال می کنند . gtmetrix بر شالوده PageSpeed و YSlow برای سنجش سرعت وبسایت ها به کار گیری می کند که YSlow سرعت سایت شما از دید موتورهای جست و جو است . که همیشه نیز زیر تر از PageSpeed هست که این آیتم مربوط به سرعت بار گذاری وب سایت برای یوزرها دسکتاپی می باشد . یعنی آن چیزی که همین حال دارید می بینید . 

سایت gtmetrix یک عدد از بهترین تارنما ها برای نشان دادن نقص های سایت در سرعت بارگذاری میباشد . خیلی از برنامه نویسان و سئو امور از نحوه gtmetrix برای ارتقا سرعت سایت اقدام می کنند . چون gtmetrix دقیقا به آن ها می گوید که معضلات فعلی سایت برای دیر بار گذاری شدن چه چیزهایی هستند . 



Pingdom 
Pingdom 

یکی از دیگر وبسایت هایی که برای تست سرعت وب سایت می توانید از آن استعمال نمایید وب سایت pingdom میباشد . با به کارگیری از این وبسایت علاوه بر آزمایش سرعت وبسایت می توانید عواملی که سبب ساز گردیده تا سرعت لود تارنما تان کاهش پیدا کند را هم پیدا کنید . همینطور راهنمای جامعی برای رفع خطاهای موجود در تارنما ارائه می دهد . 

بوسیله سایت pingdom می توانید سرعت وب سایت خویش را در کشورها و سرور های متفاوت هم چک فرمایید . 



Wakav 
Wakav 

واکاو یک وبسایت اهل ایران عالی برای تست سرعت و مانیتورینگ وبسایت می‌باشد . به وسیله این وبسایت می توانید سرعت و بارگذاری تایم سایت خود را محاسبه فرمایید . این وب سایت تجهیزات فراوان دیگری هم دارااست که مشتمل بر هزینه میباشد . 

سفارش 
ویژه همیار وب : تلاوت مقاله‌ها آموزش سئو سایت 


افت 
سرعت لود وبسایت چه دلایلی دارد؟ دلایلی متعددی در افت سرعت یک وبسایت ممکن می باشد دخیل باشد که حل نقص‌ بسیاری از آن ها خیلی ساده می‌باشد و بازه یه خرده می پیروزی . خیلی از دوستان عزیز تاءمل می کنند برای ارتقاء سرعت وبسایت خود می بایست مطلقا از یک کارشناس کدنویسی یاری بگیرند . 
در صورتی که مدام مشکل از صفحه های سایت یا این که به نوعی زیرساخت کد نویسی سایت نیست! به طور کلی عوارض افت سرعت سایت به موردها زیر مربوط می شود:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.