مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

با وجود گونه های مختلف گواهی نامه های SSL،

با وجود گونه های مختلف گواهی نامه های SSL، امکان دارااست برای یک گزینش مطلوب برای وب تارنما و کسب و عمل خود، مبتلا سردرگمی شوید . کلیدی ترین انتظاری که باید از یک سند طومار SSL دارای اعتبار داشته باشید، رمزنگاری (Encryption) رابطه بین سرور صاحبخانه اینترنت تارنما و استفاده کننده بازدید کننده می‌باشد . پس تفاوتی ندارد شما چه نوعی از انواع SSL را تعیین می فرمائید . در هر صورت، اولین انتظار شما که برقراری یک رابطه امن میان وب تارنما و کاربر در لایه جابجایی داده ها (Transport) است، برآورده خواهد شد . در ادامه به نظارت اجمالی اشکال SSL جهت یک گزینش صحیح خواهیم پرداخت . 

طراحی سایت در مشهد

مدرک 

نامه DV یا این که Domain Validation: در فرایند صدور این دسته گواهی نامه، تنها اسم دامنه شما توسط کمپانی صادر کننده، تایید و احراز خواهد شد . در واقع اداره صادر کننده، طی فرآیندی مطمئن می شود که نام دامنه ای که برای آن درخواست صدور گواهی نامه اخذ کرده است، حتماً در اختیار فرد درخواست دهنده قرار دارااست . پس در این نوع سند نامه، علاوه بر رمزنگاری ارتباط ها، نام دامنه شما هم احراز خواهد شد . 


سند 

طومار OV یا این که Organization Validation: در این مدل گواهی نامه، علاوه بر تمام مواردی که در گواهی طومار DV ذکر شد، نام قانونی کمپانی و یا این که اداره شما هم تایید و احراز می شود . درصورتی که این نگرانی را دارید که بازدید کننده شما، از حضور در اینترنت وبسایت دارای اعتبار و صحیح اطمینان حاصل کند، این گونه مدرک نامه مناسب شماست . با استفاده از این جور گواهی نامه، استفاده کننده می تواند با کلیک کردن بر روی آیکون دارای ربط در برگه اینترنت وب سایت شما، اسم رسمی و کامل شرکت شما را مشاهده نماید . 


سند 

طومار EV یا Extended Validation: سند طومار EV، بدون نقص ترین گونه از گونه های گواهی نامه SSL می باشد . در این جور گواهی نامه، علاوه بر تمام مزیت های دو مدرک نامه قبل، اسم بی نقص و قانونی شرکت شما هم در کنار اسم دامنه در نوار آدرس مرورگر درج می شود . استفاده کننده بازدید کننده هنگام ورود به وب وب سایت و با دیدن نام بدون نقص کمپانی شما، لحظه ای به صدق و اعتبار اینترنت وبسایت شک و تردید نخواهد کرد و با اعتماد بی نقص به بازدید خویش ادامه می دهد . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.