مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چه مواردی سبب بروز طراحی بد می‌شوند؟


سایت‌های بهتر، برای کیفیت هزینه می‌کنند! یک عدد از مهم‌ترین مسائلی که کسب‌وکارهای غالب به آن قضیه توجه قرار می گیرد، داشتن یک سایت کیفیت بالا است؛ در واقع کسب‌وکارهای بزرگ برای داشتن یک وبسایت کیفیت عالی هزینه می‌کنند تا بتوانند درآمد بیشتری را کسب کنند . سایت‌های بی‌کیفیت کمتر قابل به کارگیری هستند و به مرور زمان مشتریان خویش را از دست می‌دهند! برای آنکه به میزان رضایت کاربران و برآورده کردن انتظارات آنها پی ببرید، از کاربران تازه‌کار و البته بالقوه بخواهید تا بازخوردهای خود را برای شما ارسال کنند . 

طراحی سایت در مشهد

استعمال بیش از حد از موادسازنده انیمیشنی در سایت! هنگامی که از انیمیشن‌ها در تارنما خویش به میزان کافی به کارگیری می‌کنید، آن‌ها میتوانند پیگیر یک هدف گران بها باشند . از طرف دیگر به کار گیری بیش از حد و غیرمنطقی از عناصر حافظه فلش و انیمیشنی می‌تواند منجر کند شدن وب سایت شما شوند و استدلال آن حجم بالای چنین فایل‌هایی و فراخوانی آن ها در وبسایت است . بر شالوده آمار و بررسی‌های صورت‌ گرفته، حدود ۴۰ درصد از اشخاص وقتی که بارگذاری تصاویر وبسایت عمده از حد متعادل ارتفاع بکشد آن تارنما را کنار گذاشتن خواهند کرد . 

اما پراکندگی صفحه های و اجزای یک سایت هم نقش زیاد مهمی در بستن وب سایت توسط کاربران دارد! هنگامی که یوزرها به دنبال اجزای خاصی از وبسایت شما باشند و نتوانند آن را به راحتی پیدا کنند، سایت شما را کنار گذاشتن کرده و به دنبال تارنما دیگری می‌گردند . از طرف دیگر به کارگیری از انیمیشن‌ها و تصاویر مناسب قادر است برای تارنما شما مضاعف آفریننده و موثر باشد؛ به طور نمونه بخش اعظمی از اشخاص توقع دارا هستند هنگامی که بر روی لوگوی تارنما شما کلیک می‌کنند، به برگه نخستین تارنما منتقل شوند اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد آنان فکر میکنند که با لینک شکسته مواجه شده‌اند . 


چه طور 

یک وبسایت بد بر روی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد؟ چک 

تاثیرات منفی کارداران گوناگون در کسب‌وکار به رخ دقیق امکان‌پذیر نمی‌باشد و نمی‌توان خاطرنشان کرد هر ادله سبب می‌شود تا چقدر از درآمد سایت توسط کاربران ناراضی از دست برود! در واقع اندازه‌گیری اندازه از دست رفتن درآمد به وسیله یوزرها ناراضی به رخ دقیق امکان‌پذیر نمیباشد البته برخی از تاثیرات منفی آن عبارتند از: 

از فی مابین رفتن اعتماد یوزرها به کسب‌وکار شما: در‌صورتی‌که شما رئیس یک کسب‌وکار حرفه‌ای و شناخته‌شده را برعهده دارید ولی وب سایت شما حاوی انیمیشن‌ها، تصاویر و عناصر مازاد است، نمی‌توانید پیام‌های مفیدی را به کاربران منتقل نمایید . 

در رویت کرد کاربران قرار نمی‌گیرید: هنگامی که کاربران از تارنما شما بازدید می کنند و متوجه می گردند که زمان بروزرسانی تارنما شما مربوط به مدت‌ها پیشین است، این قضیه سبب می‌شود تا آنها فکر کنند که کسب‌وکار شما برایتان حساس نیست! از طرفی سایتی که مرتب بروزرسانی نشود، در گوگل نمی‌تواند رتبه‌های خیر را به خود اختصاص دهد و آن وب سایت از تکنولوژی‌های روز عقب خواهد به زمین خورد . 

کاهش درآمد حاصل از مشتریان: در حالتی که وب سایت شما دارای اجزای گوناگون اضافی می باشد که کاربران نمی‌توانند به راحتی از سرویس ها کسب‌وکار شما بهره‌مند شوند، یوزرها وارد سایت رقیبان شما می گردند و از خدمات آنها به کار گیری می‌کنند! نتیجه‌ این کار سودرسانی به رقیبان به چهره ناخودآگاه می باشد و درآمد شما کاهش متعددی پیدا میکند . 

کارهایی 

که برای داشتن یک سایت عالی باید اجرا کنید! یک وبسایت خوب کسب‌وکار شما را بهبود می‌بخشد، به حفظ مشتریان شما کمک می‌نماید و سایت مربوط به کسب‌وکار شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار می دهد . 

برای ارتقاء پتانسیل سایت خویش کافی است موردها تحت را رعایت کنید: 

بروزرسانی محتوای سایت: یکی از مهمترین بخش‌های هر سایت، محتوایی می باشد که در آن قرار می‌گیرد؛ عملکرد فرمایید به فیس منظم محتوای سایت خویش را بروزرسانی فرمائید و در دربین محتوای خود، به منابع معتبر و دارای ربط با صنعت کسب‌وکار خود لینک‌هایی را ارجاع بدهید! ارجاع لینک‌ها در صورتی که به صدق انجام شود، میتواند منجر افزایش مرتبه تارنما شما هم شود . 


پباده سازی منزه و کاربرپسند سایت: طراحی کاربرپسند وبسایت به معنای این میباشد که یوزرها در وبسایت شما سهل و آسان باشند و به راحتی بتوانند به بخش‌های موردنظر و گوناگون سایت دسترسی پیدا کنند! همینطور وجود موادسازنده بصری نظیر فرم‌های زیبا، تصاویر و ویدئوها در جلب حیث مشتریان بسیار موءثر هست . 


سازگاری وبسایت با دستگاه‌های مختلف: سازگاری وبسایت با گونه های دستگاه های هوشمند و پباده سازی اینترنت سایت واکنشگرا از اهمیت زیادی برخوردار هست همینطور یکی از فاکتورهای سئو را مشتمل بر می‌شود؛ اما موردی که افراد کمتری به آن اعتنا می‌کنند، سازگاری وب سایت با مرورگرهای متعدد است! اکثری از کاربران با مرورگری وارد تارنما شما شوند که تارنما خود را با آن بررسی نکرده‌اید و نمایش آن ایراد به‌وجود آمده است . 


سرعت بالا و سهل و آسان بودن سایت: یوزرها بایستی بتوانند به تمامی بخش‌های سایت به راحتی و در کمترین برهه زمانی ممکن دسترسی داشته باشند؛ این زمینه مستضعف پباده سازی یک وبسایت سهل وآسان و پر سرعت هست تا یوزرها از تارنما رضایت داشته باشند . همینطور داشتن یک وبسایت پر سرعت که در کمترین بازه زمانی ممکن بار گذاری شود، نزد کاربران از اهمیت فراوان بالایی برخوردار هست . 


آسانی تجربه کاربری: تجربه کاربری تارنما شما باید پباده سازی ساده و قابل قبولی داشته و از تجسم بصری کاربر فایده گرفته باشد! وجود فضاهای سفید در میان سایت و درج عکس‌های منطقی و خوشگل حاصل از یک عکاسی حرفه‌ای امداد زیادی به داشتن تجربه کاربری استاندارد و حرفه‌ای می‌نمایند . 


اهمیت دادن به بخش‌های حساس سایت: یکی از مسائلی که مدیران سایت‌ها باید به آن دقت کافی داشته باشند، اهمیت دادن به بخش‌های با اهمیت وب سایت می باشد . شما می توانید Call to actionهای وب سایت خود را برجسته‌تر کنید و در روئت کرد کاربران قرار دهید تا به آنها امداد نمایید تا به راحتی به بخشی از تارنما که می‌خواهند بروند . 


نتیجه‌گیری: با وجود اهمیت یک وب سایت برای کسب‌وکارها و تاثیر آن بر روی فروش، هنوز هم کسب‌وکارهای بزرگی میباشند که به آن اهمیت نمی‌دهند . چنین شرکت‌هایی در همت می باشند تا هزینه‌های داشتن یک وب سایت و وب‌سرویس را توجیه کنند! اکثری از مدیران کسب‌وکارها مدت متعددی از زمان خود را فارغ از هدف تلف می‌کنند؛ چنین افرادی مجال کافی برای کار بر روی وب سایت مربوط به کسب‌وکار خویش را دارند و به راحتی میتواند رونق نیکی به کسب‌وکار خود دهند! در ابتدای مسیر ممکن است مشکل ها زیادی به سراغ شما بیایند البته با رفع این خلل ها به مرور برهه زمانی به راحتی می توانید سایت و در نهایت کسب‌وکار خویش را توسعه دهید . اکثری از کسب‌وکارها با استفاده از وبسایت توانسته‌اند کسب‌وکار خویش را متحول سازند و کسب‌وکار آن ها از شرایط متوسط به وضعیت بسیار عالی تبدیل شود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.