مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ویژگی یک وبسایت خوب

محتوا 
مسلماً برهان اساسی فعال‌سازی یک سایت سوق دهی کاربرانی به تارنما میباشد که به دنبال محتوای موضوع نظرشان هستند . یک محتوای اختصاصی به فرد، مفید، خلاقانه و جالب هست . نسخه برداری محتوا از وبسایت‌های دیگر علاوه بر اینکه رضایت کاربران را جلب نمی‌کند، به تیتر یک دلیل منفی نیز در رتبه‌دهی موتورهای کاوش در لحاظ گرفته میشود . 
واجب می باشد که بروزرسانی محتوای سایت به چهره منظم طی بازه‌های وقتی معین انجام شود . پویایی یکی از دلایل برد وبسایت شما می تواند باشد . 

سرعت 
لود این فاکتور هم در کارآمدی سایت بسیار بسیار اهمیت دارد . یوزرها رغبت دارا‌هستند سایت قضیه نظرشان ظرف کمتر از 5 ثانیه بارگزاری شود . در حالتی که بیش از این به طول بینجامد حتی ممکن میباشد کاربر از تماشای سایت شما منصرف شود و هرچقدر نیز ظاهر و مطالب وبسایت قضیه پسند کاربر باشد، باز نیز تفاوتی حاصل نخواهد شد . 

آپتایم 
یکی از عوارض فعال سازی وبسایت این می باشد که به رخ حضوری نمیتوان در همه ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته با کاربر در ارتباط بود . اما وب سایت این قابلیت را مهیا می‌کند تا بدون محدودیت مکانی و هنگامی بتوانید با کاربران خویش در ارتباط باشید . مراد از آپتایم زمانی است که تارنما شما بر روی اینترنت برای تمامی در دسترس است . یک سایت خوب آپتایمی نزدیک به صد در صد دارااست . یک لحظه در دسترس نبودن وبسایت شما می تواند به اندازه از دست دادن چند مشتری به خسارت شما تمام شود . 

سئو 
مراد از سئو، بهینه‌سازی یک سایت برای موتورهای کاوش می‌باشد . بهنیه‌سازی یک وب سایت برای موتورهای کاوش یک سرمایه‌گذاری کم‌هزینه و و فراوان پربازخورد هست . عامل ها متعددی در بهبود سئوی یک وب سایت تاثیرگذارند . تمامی مورد ها گفته گردیده هم در صورت صحت کارایی می‌توانند سبب بهبود سئوی سایت شوند . از بین عامل ها ذکر شده محتوا، آپتایم و سرعت بار گذاری وبسایت، بسیار بر سئو تاثیرگذارند . 

قرارگرفتن کلمه و واژه اصلی وب سایت شما در ورقه نخستین موتورهای جستجو موفقیت سایت شما را تضمین می‌نماید . 

هاستینگ 
مناسب منظور از هاستینگ فضایی می باشد که اطلاعات وب سایت شما بر روی آن قرار می گیرد . در صورتی‌که امنیت، سرعت بار گذاری و آپتایم مطلوب می‌خواهید می بایست یک هاستینگ عالی را برای فعال سازی سایت خویش گزینش فرمائید . یک هاستینگ عالی علاوه بر برقراری موارد نام برده برای شما، پشتیبانی مناسبی نیز ار سرویس میزبانی شما خواهد داشت . رفع مشکلات احتمالی مربوط به سرور بخشی از وظیفه های شرکت ارائه دهنده هاستینگ بوده و در صورتی که پشتیبانی مناسبی از سرویس شما انجام شود، مشکلات احتمالی علاوه بر این که به دست کم می‌رسند، به سرعت نیز قابل رفع می باشند . 

وب سر با بهره‌گیری از تجربه 12 ساله خویش در زمینه هاستینگ، استعمال از شایسته ترین سخت‌افزارهای سروری در بهترین دیتاسنترهای عالم و کانفیگ نرم‌افزاری مطلوب تجربه‌ای لذت‌بخش از یک میزبانی خوب را با هزینه‌ای مطلوب در مقایسه با خدمات ارائه گردیده در اختیار شما قرار خواهد اعطا کرد . 

تمام موارد فوق خصوصیت یک وب وبسایت خوب میباشد به طوری که تاثیر بسزایی برای کسب و عمل شماخواهد داشت . هر کدام از این مورد ها در توسعه و پرورش کسب و فعالیت شما امداد خواهد کرد . به عنوان برای مثال درصورتی که سایتی پباده سازی کردید البته تجربه کاربری خیر و خوبی نداشته باشد به طور حتم بازدیدکنندگان وبسایت خویش را از دست خواهید داد . بدین چهره صرفا شیوه اندازی یک تارنما کافی نیست و باید در کنار طراحی وب سایت مورد ها دیگر را رعایت کنیم تا به فیض مناسب دست پیدا کنیم . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.