مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

Time line برای RFP

برای یک کار مثل پباده سازی اطلاعات، ممکن می‌باشد نتایج ارائه گردیده یک نقشه تارنما و wireframe باشد . برای طراحی ویژوال، ممکن هست فایلهای منشاء در فرمت فتوشاپ یا این که اسکچ باشد . چیزی مشابه رئیس پروژه حقیقتا توصیف خوبی برای این بخش می باشد . 


Time 

line شما ممکن است بدانید چقدر طول می کشد تا کاری انجام دهید، اما به یک جدول هنگامی نیاز دارید که باید آن را مطابق آن انجام دهید . آیا برهه زمانی ی وقتی که شما نیاز دارید، مثل بازه برای رویکرد اندازی یک مال جدید یا کمپین تبلیغاتی وجود دارد؟ شاید شما یک نمایشگاه بلندمرتبه تجاری داشته باشید و پس از آن به پباده سازی وبسایت نیاز داشته باشید؟ اطمینان حاصل کنید که هر تاریخ شرکتی بالاتر از فرآیند گزینش فروشنده را ذکر فرمائید . 


لازمات 

فنی این یک قضیه فراوان پهناور است، ولی انگیزه شما تعریف محدودیت ها یا الزاماتیست که می دانید پیش رو هست . یک وب سایت، در اصل، یک جنس قابل انعطاف افزار فنی است، بدین ترتیب این جزئیاتی هست که بیشترین تأثیر را بر برنامه و برنامه های کاربردی می گذارد . 

برخی از مثال های زمینه نیاز فنی عبارتند از: 



تجارت 

الکترونیک: آیا شما انتظار دارید که محصولات یا کارتهای اعتباری را به فروش برسانید؟ قابل انعطاف 

افزار مدیریت محتوا: آیا شما نیاز به چیزی خاص، مثل دروپال و یا وردپرس؟ گویش 

برنامه نویسی پشتی: برای توسعه نرم افزارهای اینترنت سفارشی، سیستم شما صرفا با یک لهجه یگانه نظیر PHP، Ruby یا Python سازگار است؟ آیا شما یک زیرساخت مو جود دارید که فروشنده می بایست به آن مسلط باشد؟ پشتیبانی 

مرورگر میراث: یکسری بازدیدکننده هنوز در مرورگرهای قدیمی نظیر Internet Explorer 8 (مارس 2009 منتشر گردیده است)وجود دارند؟ آیا آنها نیاز به حمایت دارند؟ یکپارچگی 

وب: آیا سازمان شما به خدمات شخص ثالث برای چیزهایی مانند خبرنامه های الکترونیکی، اتوماسیون بازاریابی، رئیس CRM / مدیریت تماس، در اختیار گرفتن موجودی، اینترانت، حسابداری یا مدیریت موجودی بستگی دارد؟ اکانت کاربری: آیا شما نیاز به مدیریت عضویت در وب سایت خویش دارید؟ این فرمان می تواند به افراد اجازه دهد تا به محتوای مختص یا این که مخفی در وب سایت شما دسترسی پیدا نمایند . 

امکان دسترسی: آیا شما نیاز به دسترسی به اینترنت وبسایت برای کاربران کور یا این که محدود را دارید؟ برای وب وبسایت هایی که مخاطبان آن را کهن سال تر می کنند، نوشته های بزرگتر و بخش ها کلیک بر روی آن، طراحی را مطلع خواهند کرد . وبسایت های دولتی و همگانی اکثر زمان ها نیاز به این بخش دارند . 

پباده سازی پاسخگو همراه: آیا شما نیاز به یک ورژن با صرفه سازی شده گوشی تلفن یار از وب سایت دارید؟ اکثر گوشی های هوشمند مشکل نمایش تارنما کامل را ندارند و برای بسیاری از کاربران کافی می‌باشد . 

نقطه 

حیاتی تماس معمولا، اکثری از نویسندگان RFP کسانی می‌باشند که این پروژه را جهت دهی می نمایند . اگر نه، یا در صورتیکه دیگر اعضای مجموعه درگیر باشند، مشخص نمائید که آن ها چه اشخاصی می باشند . 

آیا شما یا این که آنها در پروژه وب مشابهی فعالیت کرده اید؟ همچنین، آیا برای ثبت تصمیمات آخری کمیته ای وجود داراست که طرح ها ارائه شود؟ 



بودجه: 

دارایی ("قطعات") و سرویس ها ("کار") بله، شما حقیقتا می بایست میزان دارایی خویش را تضمین کنید، چه بسا درصورتی که شایسته ترین حدس را بزنید . اینترنت سایت ها مانند ماشین ها هستند: شما می توانید از هر 5،000 تا 500،000 دلار از آن به کارگیری نمائید . در همین حال، اداره های حرفه ای فعالیت حرفه ای انجام می دهند و سفارش به شما این تفاوت را نشان می دهد . 


پشتیبانی 

در اکنون اجرا / Retainer وقتی پروژه اینترنت انجام و راه و روش اندازی می شود، چه اتفاقی می افتد؟ این فراوان معمول می‌باشد که به فروشنده در یک توافقنامه برای حمایت، آموزش، گسترش مداوم، و . . . تضمین داده شود . 

در واقع، منش اندازی یک اینترنت تارنما فقط مقدمه یک پروسه است: فراتر از اصلاح اشکالات و یا این که بیشتر کردن خصوصیت های جنبش رو به جلو، شما بایستی همینطور در حیث بگیرید که به چه شکل می توانید ترافیک را به تارنما تازه سوق‌دهی کنید 

تجزیه 

و تحلیل چه گونه می خواهید ورود بازدید کنندگان و برد محتوای خود را ردیابی کنید؟ چک گوگل تعیین دوستداشتنی است زیرا بدون پول می‌باشد و به نیکی فعالیت می کند ولی آیتم های دیگری نیز وجود داراست که امکان های اضافی مانند Crazy Egg را ارائه می دهند . 


میزبانی 

وب آیا شما در حال حاضر صاحب خانه وب هستید؟ در شرای نه، برای آپشن ها بپرسید . فروشنده با قیمت های متعدد ارزش گذاری می نماید . به عنوان مثال، با به کار گیری از پروژه های وردپرس ما از WP Engine استعمال می کنیم که به طور مختص برای کارایی وردپرس تهیه و تنظیم شده هست . 

طراحی سایت در مشهد

وب سایت 

های نمونه تشخیص این که کدام وب وب سایت ها را و چرا دوست دارید یا تحسین می کنید آسان است! این می تواند تجربه کلی یا این که عناصر یگانه و گسسته مثل یک فرم تماس یا این که یک تصویر باشد . مشتمل بر مثال هایی از وب سایت های "برتر" در صنعت خویش شوید . وب سایت های عالی مثال از بقیه صنعت های غیر دارای ربط هم اثر گذار هستند . 


واحد سنجش 

انتخاب شما قصد دارید پیشنهادهای مختلفی دریافت فرمایید و هر کمپانی دارای نقاط قوت، اعتبار و بضاعت های متعدد باشد . بعضی ها با هزینه کم رقابت می کنند؛ بقیه افراد در شایسته ترین کیفیت درحال رقابت هستند . . . 


فرمت 

و برهه زمانی بندی پیشنهاد آیا 

سفارش باید در فرمت خاص مانند MS Word یا PDF ارائه شود؟ آیا شما نیاز به نسخه های کپی مجاز و امضا گردیده دارید؟ 

گشوده هم، خوب تر می باشد که RFP باشد، خوب تر میباشد که فروشندگان پاسخ پیشنهادات شما را ارسال نمایند . اکنون فراهم می باشید که شروع فرمایید . آیا شما در درحال حاضر حاضر یک RFP دارید؟ در هر صورت، بهترین شانس با پروژه شماست . در این مقاله به شما در مورد RFP توضیح دادیم و به شما یادگرفتن دادیم چه‌طور RFP بنویسیم .گفتیم که درخواست طرح پیشنهادی یا این که RFP یک مدرک هست که نیازهای پروژه را تعریف می نماید و از رویه حل های پیشنهادی از فروشندگان واجد موقعیت می پرسد . این مطلب برای شما موثر واقع شده باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.