مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

راهکارهای صحیح مدیریت پروژه های طراحی سایت چیست؟

شما میتوانید با تحقیق نیازهای مشتری و مشکلاتی که طی به کار گیری از وبسایت پیاده سازی گردیده بوسیله شما داراست، عملکردتان را بسنجید و دیدگاهی پر‌نور از طرز عمل خویش دستیابی کنید. همانگونه که  طراحی سایت در مشهد میدانید پروژه های طراحی وب با ایده ها و ایده های متفاوتی از سوی اعضای مجموعه مشتری و طراحان سایت مواجه میباشد که هرمورد از این اشخاص میکوشد لحاظ و ذوق و سلیقه خویش را به کرسی بنشاند. این مورد شما‌را وادار می سازد تا طاقت پیشه فرمایید و با تمرکز کل نظرها مخالف و موافق هر ایده را بشنوید. ولی بایستی بدانید که در شکل سوء مدیریت و رهبری درست این جلسات، پروژه شما رو به افول خواهد رفت. در‌این نوشته‌ی علمی می‌کوشیم راهکارهایی به شما معرفی کنیم که به امداد آن‌ها توانا به هدایت دسته طراحی سایت بوده و رضایت مشتریانتان را به دست آورید. نقش مشتریان را در پروژه معین فرمایید! گاهی پیش می‌آید فردی که از سوی مشتری تحت عنوان نماینده تعیین گردیده، اذن داراست بیشتراز اندازه در متد شغل ساخت وب سایت نقش داشته باشد. این فرمان موجب می‌شود طراحان تارنما در خط میانی قرار بگیرند و دربین نظرها گوناگون گم راه شوند. چون طراح اینترنت نمی تواند به صلاح مشاهده کرد خویش بعضا ایده ها را نادیده بگیرد و ممکن میباشد فی مابین ایده های متناقض سرگرم خواهد شد. هرمورد از این نظرات او‌را به مسیری جدا سوق می‌دهند و در غایت برنامه ای ناهماهنگ به وجود خواهد آورد. رهبر دسته باشید رهبر تیم باشید! بعضی از مشتریان خویش نیز نمی دانند چه میخواهند و فهم و شعور واضحی از نیازهایشان ندارند. این اشخاص از تمرکز در جلسات فرارو گریز کرده و گاهی پیش میاید در نقطه نهایی نشست موضوعات مختلفی آیتم گفت و گو قرار گرفته اند که هیچ یک از آنها به فیض روشنی نرسیده میباشد و به اصطلاح نصفه کاره رها گردیده اند. در اینگونه مواردی بایستی هدایت و رهبری جلسات را به ذمه بگیرید و تحت عنوان یک طراح وبسایت تجارب خویش را در مشت مشتریان قرار دهید. سعی نمائید آنان‌را به سوی مسیری بی واسطه هدایت نموده و نیازهایشان را کشف نمایید. ممکن میباشد این زمینه از دید شما مشقت بار باشد البته بایستی بدانید صرفا رهبری صحت دارد که مجموعه و پروژه را همسو خواهد نمود. مشتریان را موعظه فرمائید و در نقطه نهایی تصمیم صحیح را اتخاذ نمایید تا سود آخری گردهمایی تماما معین خواهد شد. اعضای مجموعه را در جریان روند عمل قرار دهید! گاهی اعضای گروه طراحی سایت گمان می نمایند پروژه با توفیق جلو نمی رود و ممکن میباشد شم ناامیدی داشته باشند. درین موقعیت شما مکلف می باشید همانند رهبری قدرتمند به مجموعه انرژی داده و بابیان نمودن متد شغل پروژه به آن‌ها اعتقاد داد که اوضاع ایده آل میباشد و توفیق پیش رو میباشد. تلاش نمائید آحاد جزئیات فعالیت را به اعضای مجموعه بگویید و آنان‌را از طراحی برنامه های ظریف و روشن خویش باخبر سازید. وظایف اشخاص را توضیح دهید و آنان‌را با کاری که قرار میباشد جاری ساختن دهند، آشنا سازید. از نظرات استقبال فرمائید لیستی از نظرات تهیه و تنظیم فرمایید! نظرات و ایده ها مشتریان را به اعتنا گوش دهید و بکوشید آنان را شایسته ترین نحو ساماندهی نمایید. در‌این‌حالت‌ ضمن داشتن فیض ای حرفه‌ای و مناسب، مشتریان نیز از نتیجه ها کاری راضی خواهند بود. خوب میباشد تک تک ایده هایی که می شنوید را یادداشت فرمائید. پیشنهاد میکنیم برای یادداشت هایتان متد مشخصی در لحاظ بگیرید و بعد از اتمام گرد‌همایی، تک تک نظرها را به توجه تحقیق فرمایید. شما ملزم می‌باشید نقاط مثبت و منفی هر ایده را معقول و در‌پی راهکارهی اثر گذار و کاربردی باشید. این عمل ممکن میباشد مجال متعددی از شما بگیرد ولی در غایت مسیری روشن برای ایفا پروژه در اختیارتان قرار می‌دهد.

استفاده فوری از AMP در سایت

ا کنون احتمالا به خیر می‌دانید که در‌صورتی‌که درپی درجه seo عالی می باشید، وب سایت شما می بایست تلفن همراه فرندلی (Mobile Friendly) باشد. با استعمال از AMP صفحه های تارنما و وب لاگ شما به‌سرعت طراحی سایت در مشهد  در دستگاه هایی مانند گوشی و تبلت گشوده میگردند. این مسئله هم منجر می‌گردد بازدید کنندگان شما تجربیات بهتری از بازدید سایت شما داشته باشند و هم سبب ساز میشود گوگل در صفحه های نتیجه ها موتور کاوش (SERP) تلفن همراه به وبسایت و بلاگ شما درجه بهتری بدهد. serp چیست البته این مسئله صرفا مرتبط با درجه ارگانیک با AMP وجود ندارد. تارنما شما قادر است در مجموع صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش (SERP) در بالای حاصل قرار بگیرد. چطور؟ با به کارگیری از چرخ و فک گوگل که صفحه ها AMP - صرفا و صرفا صفحه های AMP – را در بالاترین قسمت حاصل کاوش خویش نشانه میدهد. در شرایطی که تلفن همراه خودتان را بردارید و کلید کلمه آیتم نظرتان را در گوگل سرچ فرمائید، میبینید گوگل صفحه های AMP را در بالای لیست قرار داده میباشد، این همانجایی میباشد که درصورتی که شما از AMP به کار گیری می کردید می توانست رده سایت و یا این که بلاگ شما باشد. گوگل صفحه ها AMP را در بالای لیست نتیجه ها کاوش علامت می‌دهد AMP بسیار سریع میباشد، و نرخ پریدن شما‌را کاهش میدهد از نرخ پریدن (Bounce Rate) بالا متنفر نیستید؟ هنگامی اشخاص وارد تارنما شما می‌شوند و تارنما شما حاذق نبوده میباشد آنان را راضی نماید و تخت گاز از برگه شما بیرون میگردند و به وب سایت دیگری میروند، برای شما هم آزار دهنده میباشد؟ صفحه های AMP یک کدام از دلایل نرخ چرش بالا مجال زیاد لود شیت میباشد. این مورد یکی دلایلی میباشد که AMP را با ارزش می سازد. AMP در یک دیده بر هم زدن ورقه را بار گذاری می نماید و یوزرها وب سایت عامل کمتری برای خروج از تارنما شما دارا هستند. AMP قادر است به درآمد زایی سایت شما یاری دهد تا به هم اکنون به سایتی راز زده اید که به طور وحشتناکی سرعت بار گذاری شدن آن تحت باشد؟ وای به حالتان در شرایطی‌که این سایت را با تلفن همراه آنهم در جایی که سرعت شما خیلی عالی وجود ندارد گشوده فرمایید. یک شب تا به صبح را بایستی برای گشوده شدن برگه رمز کرد. اکثری از این تارنما ها مملو‌از تبلیغات می باشند و همین تبلیغات زیاد فرصت گشوده شدن این صفحه ها را زمان بر خیس می نمایند. با اینکه این وب سایت ها یک کدام از مهم ترین منابع در آمدزاییشان همین تبلیغات میباشد، در دراز برهه زمانی فایده کمتری خواهند پیروزی. چنانچه شیت وب سایت دیر گشوده خواهد شد و بازدید کننده سریعا آنرا ببندد، دیگر کلیکی بر روی آن تبلیغات نمیخورد که بخواهد بهره آوری نماید. این مورد مقداری در گذر مجال التفات بیشتری پیدا می نماید. seo امری وجود ندارد که شما برای صرفا امروز به آن تصور کنید. seo طراحی برنامه، استراتژی و فرصت نیاز دارااست. پس در حالتی‌که حتی امروز سکو سئوی شما بهتر میباشد، بایستی این مرتبه را برای آتی نیز مراقبت فرمائید. سه سال قبلی را نگاه فرمائید، چقدر استعمال از تلفن همراه برای دیدن صفحه های اینترنت زیاد شد‌ه‌است؟ همین پروسه در آتی ادامه خواهد داشت. پس یوزرها انبوهی که از تلفن همراه به کار گیری می نمایند میتوانند به درآمد زایی شما امداد نمایند، از آن ها به کار گیری نمائید. AMP به درآمد زایی یاری می نماید کاربرانی که مقداری بیشتر ماهر می باشند، برای حل این خلل نرم‌افزار های بلوک کردن این تبلیغات را نصب می نمایند و دیگر این تبلیغات آنان‌را آزار نمی دهد، ولی این زمینه مشکلی میباشد برای صاحبان تارنما ها و وب لاگ ها، به این دلیل که دیگر تبلیغات آن‌ها چشم نمیشود. راه‌حل چیست؟ از AMP به کار گیری فرمایید، به این دلیل‌که برای درآمد زایی ایجاد شده است. این پاراگراف عده ای میباشد که پروژه AMP را راه‌اندازی کردند: مقصود از AMP اعتقادوباور از اثر گذاری تبلیغات درآمد زا در صفحه های تلفن همراه میباشد با دقت بر مرکزیت مخاطب. مقصود تولید مدد جامع از فرمت های تبلیغات، کانال های تبلیغاتی و تکنولوژی ها در صفحه ها AMP میباشد. با استعمال از AMP دیگر یوزرها چیزی از تارنما شما‌را بلاک نمی‌کنند و این خبر بسیار خوشی میباشد برای آنهایی که قصد درآمد زایی از بلاگ و یا این که وبسایتشان را دارا‌هستند. AMP به شما تحلیل بیشتری می‌دهد اکنون هر هر که در بیزنس الکترونیک فعالیت می کند به نیکی از مداقه و مقام بررسی آگاه میباشد. این داده های عددی و انالیز ها به شما رویت کرد نیکی از هر کمپین تبلیغاتی میدهد. AMP هم به شما محاسبه بیشتری می‌دهد. AMP بررسی بیشتری به شما می‌دهد با به کارگیری از AMP میتوانید داده ها مهمی مانند تعداد بازدید کنندگان، بازدیدکنندگان تازه و دیرین، کلیک ها، گفتمان ها، بازدید از کلیپ ها و ... به دست آورید. حتی زمینه عالی می گردد زمانی AMP برای به طور تقریب تک تک ابزارهای محاسبه، مانند گوگل آنالتیک ایجاد شده است. گوگل دلداده AMP میباشد، شما هم بایستی دلداده آن باشید! درصورتی که می‌خواهید بازدید از تارنما یا این که وبلاگتان را زیاد نمایید، می بایست با گوگل کریم باشید. گوگل شیفته صفحه های AMP میباشد و این زمینه را از هیچ کس پنهان نکرده میباشد.حتی در صورتی وارد کنسول گوگلتان گردید و از AMP در وب سایت خودتان استعمال نکرده باشید، گوگل به شما پیامی می‌دهد بر پایه ی اینکه تارنما شما از AMP استعمال نمیکند و می توانست با به کار گیری از این تکنولوژی حاصل بهتری به دست آورد. به کلامی معمولی، گوگل از شما می‌خواهد از AMP در وبسایت و وبلاگتان استعمال نمایید، چرا این فعالیت را همین امروز اجرا ندهید؟ در نقطه پایان، بایستی بیان کرد در حالتی که از سیستم های رئیس محتوای پرکاربرد مانند جوملا، دروپال، وردپرس، مگنتو، و ... به کارگیری میکنید، فعال‌ساز‌ی این قابلیت و امکان بسیار معمولی میباشد. AMP موضوعی میباشد که مسلما می بایست آنرا برای کسب و کار در وب به شغل ببرید، در غیر این شکل به زودی شما بازار را به رقبای خودتان خواهید بخشید.

شبکه های تحویل محتوا

یک CDN یا شبکه تحویل محتوا فولدر‌های شما را در سراسر فقید ذخیره می‌کند. این آیتم به کاربران سراسر دنیا این قابلیت را می‌دهد تا صفحه های وب‌ تارنما شما را سریع‌تر ببینند چون فولدر‌ها را از نزدیک‌ترین مکان به خود دریافت می‌کنند. شبکه‌های طراحی سایت در مشهد  تحویل محتوا راه‌حل خوبی برای مواقعی هست که کاربران شما در نقاط متفاوت عالم یا در مملکت بسیار والا هستند. ۶) به کارگیری از PHP در تارنما های وردپرس کلیه وب‌ تارنما‌های وردپرس از php به کار گیری می‌کنند و زمان پاسخ سرور در بیشتر آنان پایین می باشد چون به جای بارگزاری یک فایل، سرور باید مراحل دیگری را هم بگذراند، منابع اضافه‌ای را جمع کرده و وظایفی را قبل از پاسخ دادن به مرورگر کامل کند. هر چقدر سرور شما برای پاسخ دادن ناچار به اجرا کارهای بیشتری باشد، پاسخ دهی آن کندتر خواهد بود. بدین ترتیب اگر در صفحه های وب خود از کد php استعمال می کنید باید مطمئن شوید کاری که php بر عهده دارد باید وظیفه مهمی باشد که بتوان از آن برای کاهش سرعت پاسخ دهی سرور چشم پوشی کرد. شیوه شغل php در اصل بدین صورت هست که بایستی قبل از نمایش ورقه گزینه درخواست، یک‌سری وظایف دیگر را کامل کند. وبسایت های فراوانی وجود دارند که از php استفاده می کنند سوای این که حتی نیازی به آن داشته باشند و سبب کندی تارنما خود می شوند. ۷) کشینگ تارنما (Caching) کاربران وردپرس بایستی مطمئن شوند که منش حلی برای کش کردن دارند. این گام موثرترین مرحله برای یک مخاطب وردپرس است که با استفاده از آن می‌تواند سرعت وبسایت خود را بالا برده و وب سرور را از شر انجام کارهای غیر ضروری نجات دهد. برای بالا بردن همت تارنما خود می توانید از W3 Total Cache یا WP Super Cache به کارگیری کنید. شیوه های بالا صرفا بخش مهمی از عواملی است که می‌تواند سرعت سایت شمارا بهبود ببخشد، ارتقاء سرعت سایت و کاهش زمان پاسخ سرور عاملی هست که هم رضایت گوگل و هم کاربر را در‌پی خواهد داشت پس برای داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و همگی فن حریف موردها بالا را بدون شوخی بگیرید. در ضمن چه کارداران دیگری به نظر شما می‌تواند در بهبود سرعت سرور مفید باشد؟

ناوبری وبسایت

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، ناوبری وبسایت از این جهت مورد به کارگیری قرار می‌گیرد تا مخاطب از یک شیت به صفحه‌ی آن‌گاه هدایت گردد. هم اکنون در پی، به گونه های گوناگون طراحی سایت در مشهد   ناوبری اشاره می‌کنیم که تجربیات استفاده کننده ساده و واضحی را برای کاربران ساخت‌و‌ساز می‌کنند. ۱. نوار ناوبری افقی (Horizontal Navigation Bar) اکثر وبسایت‌ها دارای این نوع منوی ناوبری میباشند؛ زیرا یافتن آن آسان‌تر است. نوار ناوبری افقی در هدر وبسایت قرار می‌گیرد و نصیب‌های اساسی آن مانند: درباره ما، تولید ها، وبلاگ و … را لیست می‌کند. در نظر داشته باشید که بخش‌های هر سایت در منو باید مختص آن سایت و کاربرانش باشد. طراح وبسایت باید بداند مخاطب به محض ورود به تارنما در‌پی چه چیزی می باشد تا آن را در منو ناوبری قرار دهد. ۲. منوی ناوبری کشویی (Dropdown Navigation Menu) سایت‌های دارای محتواهای پهناور این نوع ناوبری را دارا هستند. در منوی ناوبری کشویی با کلیک بر روی هر بخش، منوی جدیدی باز می گردد. در واقع هر بخش از منو، دارای زیرمنوهای متفاوت دیگری هست. پایین منوها معمولاً حاوی پیوندها یا مورد‌های اضافی مربوط به آیتم منوی اصلی‌ می‌باشند. این نوع منو امکان سازماندهی و دسترسی آسوده به محتوای بیشتری را فارغ از درهم ریختن نوار ناوبری اساسی فراهم می‌کند. به همین استدلال با کاهش تعداد کلیک‌های لازم برای پیمایش به صفحات یا بخش‌های دیگر، تجربه استفاده کننده را بهبود بخشند. ۳. منوی ناوبری همبرگری (Hamburger Navigation Menu) منوی ناوبری همبرگری به صورت مورد‌ای با سه خط افقی در گوشه‌ی وب سایت نمایش داده می‌گردد. زمانی که کاربر روی دکمه کلیک می‌کند، منو بسط می‌یابد و لیستی از پیوندها یا دکمه‌های قابل کلیک نمایش داده میگردند. این نوع منو بیشتر در نمایشگر گوشی و برنامه‌ها مشاهده خواهد شد. زیرا فضای کمتری را روی شیت اشغال می‌کند و در صورت عدم استفاده به راحتی پنهان می‌ماند. با این هم اکنون، برخی از طراحان وب استفاده از منوی همبرگری را درست نمی‌دانند. زیرا بعضی کاربران ممکن می‌باشد نشان را تشخیص ندهند، پس تجربه کاربری نه در پی نخواهد داشت. منوی ناوبری همبرگری (Hamburger Navigation Menu) ۴. منوی ناوبری نوار کناری عمودی (Vertical Sidebar Navigation Menu) پیمایش عمودی یک منوی پیمایش است که در امتداد یک صفحه کشیده می شود. این منو قسمت‌های زیادی را به استفاده کننده ارائه می دهد. منوی پیمایش عمودی فضای زیادی را اشغال می‌کند و به همین دلیل این نوع منو را بیشتر در نمایشگر لپ‌تاب مشاهده خواهید کرد. توییتر با به کار گیری از ناوبری عمودی تجارب مخاطب خود را بهبود میبخشد. ۵. منوی ناوبری پاورقی (Footer Navigation Menu) منوی ناوبری پاورقی (فوتر) نوعی از منوی پیمایش است که معمولاً در پایین یک تارنما یا نرم‌افزار جای‌دارد. این نوع منو معمولاً حاوی پیوندهایی به صفحات اساسی مانند صفحه های درباره ما، تماس با ما و سیاست محافظت حریم محرمانه است. منوهای پیمایش پاورقی اغلب برای ارائه اطلاعات و منابع اضافی به کاربران استفاده می شوند. آن‌ها همچنین ممکن می باشد برای نمایش اطلاعات حق چاپ و پیوندهای رسانه‌های اجتماعی مورد استعمال قرار گیرند.

طراحی وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت سئو گردیده برای موتورهای کاوش بی تـردید هیچ شرکتی داعیه نمی کند که اینترنت سایتی که ما فعال‌سازی می‌کنیم برای موتورهای کاوش باصرفه نیست! همگی شرکت های ساخت وب سایت مدعا می‌باشند طراحی سایت در مشهد که وبسایت های فعال‌سازی گردیده توسط آنان جایگاه خیر و خوبی در موتورهای کاوش استحصال می کند البته حقیقت این است که خیلی از آن‌ها حتی مفاهیم نخستین سئوی تارنما و سئو را بلد نمی باشند. بعنوان مثال یک کدام از پروژه هایی که حال ساخت وب سایت پارسیان مشاور آن است، به وسیله شرکتی فعال سازی گردیده که مبانی اول سئوی تارنما و فعال‌سازی ساختار با صرفه را در آن رعایت نکرده میباشد در حالیکه این مقاله جز بندهای اصلی تفاهم نامه پیاده سازی فروشگاه آنلاین آنها بوده میباشد، زمینه این نبوده که‌این شرکت نخواسته اینگونه کاری بکند بلکه متخصصین آن در اصل با این مفاهیم آشنا نبوده اند. چطور تشخیص دهیم که تارنما فعال‌سازی گردیده برای موتورهای کاوش باصرفه خواهد بود یا این که خیر؟ در مرتبه اولیه باید تست فرمایید که شرکتی که ادعای طراحی سایت سئو گردیده را می کند خودش در موتورهای کاوش به ازا لغات مالامال رقابت و طاقت فرسا چه سکو ای داراست؟ بعنوان مثال شرکتی که می‌خواهد تارنما تان را در موتورهای کاوش ارتقاء دهد آیا در جستجوی عبارت “افزایش تارنما” یا این که “افزایش سایت در موتورهای کاوش” در شیت نخستین موتورهای کاوش جای‌دارد یا این که نه؟ در فاز آن‌گاه باید تست گردد که آیا مخاطبان این شرکت سکو قابل قبولی در موتورهای کاوش دارا‌هستند یا این که نه؟ این نکته را در حیث بگیرید که شرکتی که خودش در موتورهای کاوش درجه قابل قبولی دارااست لزوما برای شما وبسایت قابل قبولی فعال‌ساز‌ی نمیکند، گرچه بسیار ارزنده است که شرکت فوق سکو قابل قبولی داشته باشد اما از آن مهمتر این است که‌این شرکت کار کشته باشد تارنما مخاطبان خویش را نیز به صورت باصرفه برای موتورهای کاوش فعال سازی کند. قصه توفیق مخاطبان یکی دلایل خیلی پرارزش در گزینش برگزیدگان شرکت طراحی سایت توفیق مخاطبان آن میباشد. این مقاله که در اصل شرکت فوق به توفیق خریدار خویش در وب فکر میکند و پیشنهادات قابل قبولی برای این مقاله دارااست از مهم‌ترین مبانی یک شرکت پیروز میباشد.