مقصود اساسی یک لندینگ پیج این میباشد که، در قضیه عشق مندی بازدیدکنندگان به یک فرآورده یا این که سرویس، اطلاعاتی را گردآوری و آن بازدید را به یک فروش غالب تبدیل نماید. اگرچه صفحه های فرود به مراد ارائه داده ها بسیار خاص پیاده سازی گردیده اند، ولی تبدیل بازدیدکنندگان به لید و مشتری بالقوه، روند معمولیای وجود ندارد. ماشین کرایه ایهای بازاریابی دیجیتال میتوانند در تشکیل داد صفحه های فرود کیفیت خوب یاری نمایند.
به طورکلی میاقتدار خاطرنشان کرد؛ برگه فرود یک برگه غیروابسته در وبسایت میباشد که برای فعال کردن عملکردی خاص پیاده سازی می گردد. درواقع به جهت اینکه یوزرها از بخشهای دیگر بر روی این ورقه، فرود می آیند به آن ورقه فرود می گویند. استخراج امور در سراسر قیف فروش خویش، از صفحه های فرود برای گردآوری داده ها بازدیدکنندگان یا این که فروش به کارگیری مینمایند.
خصوصیتهای لندینگ پیج
صفحه های فرود معمولاً در بازاریابی دیجیتال آیتم به کارگیری قرار میگیرند. این صفحه ها از روش ارائه دیده-اندازها، اثر مناسبی در اولی بازدید مخاطبان می گذارند و در تبدیل دیدهانداز به لید و در غایت تبدیل لید به مشتری مادام العمر، شانس بالایی داراهستند. ولی اولین بازدید مخاطبان، فقط در حالتی که مفید میباشد که؛ صفحه های فرود تماماً باصرفه گردیده باشند. در شرایطی که جدید این فرایند را شروع نموده اید، تولید یک کاغذ با صرفه گردیده قادر است یه خرده بحران برانگیز باشد. براین اساس ممکن میباشد سوال ها ذیل برایتان مطرح گردد:
کاغذ فرود می بایست دربرگیرنده چه خصوصیتهایی باشد؟
کدام شیوههای پیاده سازی برای زیر اثر قرار دادن بازدیدکنندگان و تبدیل آنان به لید، عالی می باشند؟
کدام چارچوب برای شیت فرود مطلوبخیس میباشد؟
در جواب می بایست بگوییم؛ «شایسته ترین چارچوب» نیست چون هر تجارتی چارچوب مخصوص به خویش را داراست. البته عنصرها و مولفههایی وجود داراهستند که به شما امداد مینمایند یک چارچوب کارکشته بسازید و بازدیدکنندگان را در کاغذ مشغول نگه دارید تا به لید تبدیل شوند.
شما درصورتی که می توانید یک ورقه با صرفه گردیده پیاده سازی کنید که تمامی مولفه هایتان را با یکدیگر هماهنگ و مخلوط فرمایید.
۱- داشتن تیتر جالب
داشتن یک تیتر وتیتر دیدنی، اولی و مهم ترین خصوصیت یک لندینگ پیج با صرفه میباشد، چون تیتر اولی چیزی میباشد که بازدید کنندگان هنگام ورود به کاغذ شما مشاهده خواهند کرد. تایپ کردن یک تیتر دیدنی به شما یاری مینماید تا بازدید کنندگان بلافاصلهً از کاغذ بیرون نشوند و آنان را ترغیب مینماید که به اندازه کافی در ورقه بمانند و کالا یا این که سرویس ها پیشنهادی شمارا رسیدگی نمایند. به خیال بسپارید، اساسی وجود ندارد چه چیزی را تبلیغ میکنید، تیتر شما مدام بایستی دارنده سه خصوصیت باشد:
تیتر لندینگ پیج چه خصوصیت هایی می بایست داشته باشد؟
• تیتر بدیهی:
تیتر شما می بایست مورد مهم برگه شمارا در خویش مکان دهد. تیتر می بایست طراحی سایت در مشهد توضیحی خلاصه و روشن از متاع یا این که سرویس ها شما باشد. براین اساس هیچ پرسش و ابهامی از آنچه ارائه میدهید، وجود نخواهد داشت.
• تیتر مرتبط:
تیتر برگه بایستی بیان کنده وعدههای تبلیغاتیتان باشد. درواقع تبلیغی که بازدیدکنندگان را به لندینگ پیج هدایت مینماید بایستی با پیام اساسی شما و برندتان مرتبط بوده و هم خوانی داشته باشد. بنابراین بازدیدکنندگان به محض ورود به لندینگ پیج مطمئن می شوند مکان صحت هدایت گردیده اند.
• تیتر ترغیب کننده:
تیتر برگه بایستی با القای احساس امیدواری به بازدیدکنندگان، آنهارا ترغیب نماید وارد شیت گردیده و آن را تحقیق نمایند. درصورتیکه تیتر علامت دهنده کوشش شما برای برطرف کردن خلل بازدیدکنندگان باشد، شم خواهند کرد که با آنها همدل و همدم میباشید و به سمتتان جذب خواهند شد.
برای تولید یک عنوان جالب و گیرا، میتوانید از چهار طریق پایین استعمال نمایید:
• تیتر خویش را با «چه گونه» استارت نمایید و بعد از آن با ارائه یک رویه برای حل اختلال بازدیدکنندگان در تیتر از روش به کار گیری محصول ها یا این که خدماتتان به نقطه نهایی برسانید.
• در تیتر یک پرسش بیان نمایید، آنگاه جواب را در ذیل تیتر و یا این که محتوای شیت ارائه دهید.
• در بطن تیتر لندینگ پیجتان یک جوک بگنجانید. اگرچه این شغل مدام هم مطلوب وجود ندارد، رایا پارس البته لحن طنزگونه اکثر اوقات قادر است دقت عموم را به خویش جلب نماید.
• یک عامل قانع کننده ارائه دهید که مخاطبان میان رقبا، فرآورده یا این که سرویس ها شمارا تعیین نمایند. درواقع وجه تمایزتان را نسبت به رقبا در تیتر لندینگ پیج مطرح نمائید.
۲- محتوای مفید
داشتن محتوای قانع کننده و اثر گذار، یکی از دیگر از خصوصیت های اساسی یک لندینگ پیج میباشد. درواقع محتوای بهتر یکیاز طریقهای مهم برای جلب حیث بازدید کنندگان و تبدیل آنها به لید به حساب میآید. برای تاثیرگذاری بیشتر محتوای لندینگ پیج بایستی مورد ها تحت را در حیث بگیرید:
چه فاکتور هایی برای محتوای لندینگ پیج اثرگذار میباشد؟
• وسعت محتوا
درصورتیکه وسعت و اندازه محتوا مطلوب نباشد، قادر است منجر ناکامی وعدم توفیق لندینگ پیج گردد. مثلا محتوای خیلی زمانبر و هنگفت ممکن میباشد بازدیدکننده را خسته نماید و یا این که به وی حس ناتوانی و ضعف دهد. علاوه براین، محتوای خیلی کوتاه نیز ممکن میباشد حیث و حتی پشت گرمی بازدیدکنندگان را به برگه فرود جلب نکند و آنها تختگاز از کاغذ بیرون شوند. ولی وسعت متن به نوع محتوا نیز بستگی دارااست.
• مدل تایپ کردن:
محتوای شما می بایست بیانکننده این باشد که چرا کالا یا این که سرویس هاتان از رقبا عالی میباشد. هنگام ایفا این عمل از کلمه ها لبریز سرو صدا مانند «تازه و بهبود یافته»، «توسعه یافته» و «نوآورانه» پرهیز کنید، چون این مورد ها برای خواننده بیمضمون میباشد.ahrefs در ازای، درباره مزایای کالا یا این که سرویس ها خویش و اینکه به چه شکل به صورت خاص به آنها یاری خواهد کرد، توضیح دهید.
• پوسته بندی:
بیشتر خوانندهگان آنلاین تنها صفحه ها اینترنت را مرور و درواقع کپی مینمایند، به این ترتیب پوستهبندی مطلوب محتوا یکی خصوصیتهای مهم لندینگ پیج باصرفه گردیده به حساب میآید. با استعمال از تکنیکهای متفاوت پوستهبندی برای مثال: نقاط گلوله ای، اعداد، لیست ها، نوشتههای پر رنگ، حروف مورب و غیره، می توانید لندینگ پیجتان را پر رنگخیس کرده و اعتنا بازدیدکننده را جلب فرمایید. براین اساس مخاطبان مجال بیشتری را در لندینگ پیج شما می گذرانند و احتمال تبدیل آنها به لید ارتقاء خواهد یافت.
۳- به کار گیری از گونه های محتوا:
همان طور که میدانیم در سالهای اخیر اکثری از یوزرها آنلاین به اندازه قبل عشقای به تلاوت متن در صفحه های اینترنت ندارند، بدین ترتیب میتوانید با به کار گیری از گونه های دیگر محتوا مانند عکس، ویدیو و گیف، منجر دیدنیخیس شدن لندینگ پیج گردید و مخاطبان را مشغول خودتان نمایید.
از چه نوع محتوایی در کاغذ ی فرود میتوان به کار گرفت؟
• عکس:
لود عکس و تصاویر دیدنی در لندینگ پیج میتواند به مشغول شدن استفاده کننده و seo ورقه، یاری بزرگی نماید. قابل ذکر میباشد، تصاویر برگه فرود نباید صرفا خوشگل به لحاظ برسند. آن ها بایستی دقت بازدیدکنندگان را جلب نمایند، مرتبط باشند و در مراحل تبدیل بازدیدکننده به لید یاری نمایند.
• ویدیو:
محتواهای ویدئویی در لندینگ پیج میتوانند از عکس موثرتر باشند. طبق پژوهش ها ۹۶٪ از مصرف کنندگان براین باوراند فیلمها در تصمیم گیری و تعیین آنان اثر بسزایی داراهستند و ۵۸٪ از این مصرف کنندگان، برندهایی که در لندینگ پیجشان از کلیپ استعمال مینمایند را قابل اعتمادتر از دیگر برندها میدانند.
• Gif:
گیف ها یا این که به عبارتی تصاویر متحرک، جایگزین نیکی برای فیلمها در شیتهای فرود محسوب میشوند. این تصاویر متحرک همینطور میتواند تولیدها و سرویس ها را به خیر و خوبی معرفی و تعریف نمایند. علاوه براین، گیفها نسبت به عکس، تعاملیخیس به لحاظ میرسند.
۴- اکران شاخصهای اتکا:
یکیاز خصوصیتهای یک لندینگ پیج با صرفه این میباشد که، مشتریان بالقوه می بایست آغاز به برندتان پشت گرمی نمایند تا بهدنبال تولید ها و سرویس هاتان را تعیین کنند. به همین برهان به کار گیری از شاخصهای متکی بودن برای اضافه کردن اعتبار به لندینگ پیج، امری ضروری میباشد.
پنج طرز معمول برای اضافه کردن شاخصهای پشت گرمی به صفحه ها فرود
• شواهد آماری
• درج آرمهای اعتقاد و باور قسمت مانند جوایز و تشویق طومارها
• تصویب پیامهای مشتریان و اکران رضایتمندی آنها
• مهرهای فرد ثالث که به مشتریان علامت میدهد بیزنس شما بیخطر میباشد و داده هاشان به اشتراک گذارده نمیشود
• سیاست نگهداری حریم محرمانه
۵- هیبت جذب لید:
هیبتهای جذب لید، بلیط چیره شما جهت گردآوری داده ها بازدیدکنندگان خواهند بود. ولی این هیبتها درصورتی اثر گذار واقع می شوند که به صحت پیاده سازی گردیده باشند. برای تحقق این فرمان هیبتها می بایست دارنده خصوصیتهای پایین باشند:
مهمترین خصوصیت های یک هیبت جذب سرنخ
• دربردارنده داده ها ضروری باشند
• سازمان یافته باشند
• به صورت استراتژیکی در شیت قرار بگیرند.
۶- Call to action کار کشته:
این خصوصیت لندینگ پیج می بایست پررنگخیس از دیگر خصوصیتها باشد. بدین ترتیب میدانید چه عده ای مجدداً به سراغ تارنما، تولیدات و سرویس ها شما خواهند آمد. هنگام پیاده سازی دکمه CTA فاکتورهایی مانند: شرایط، اندازه، رنگ و متن را در لحاظ بگیرید.
۷- نداشتن لینک و پیوند فرنگی:
لندینگ پیجها به سیرتکاملای پیاده سازی گردیدهاند که بر روی یک توصیه خاص، بیشتراز حد متمرکز میباشند. براین اساس به جز سیاست محافظت حریم سری و حالت سرویس ها نباید هیچ پیوند فرنگی در آنها وجود داشته باشد. با درج پیوند به صفحه ها دیگر سبب میشوید بازدیدکنندگان سوای اینکه جذب و مشغول سفارش لندینگ پیج شوند، برگه را رخنه کرده و به صفحه های دیگر بروند. درواقع شما چنین احتمال تبدیل شدن آنها به لید را به شدت کاهش خواهید اعطا کرد.
ساختار سایت برای اجرای هر سرویس سئو سازمانی، بسیار اساسی هست، اما استراتژی های ضروری برای طراحی وب سازمانی، فراتر از محدوده آنچه در seo سنتی شرکت ها دیده میشود، می باشد. یک وب سایت سازمانی باید یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ را اتخاذ کند که به مجموع نکات ظریف یک تارنما، قابلیت و امکان به کارگیری و عنصرها در کنترل سازمان شما، دقت کند.
بهدنبال، نکاتی را ارائه خوا هیم داد که می توانید برای ساخت وب سایت سازمانی، استفاده فرمائید تا ساختاری تولید کنید که فعلا و در بعدی نیز، کارساز باشد.
1. تحقیق سئو را اجرا فرمایید
یک استراتژی طراحی سایت سازمانی، قادر است کبیر باشد. تیم های بازاریابی صد ها کمپین را مدیریت می کنند، بازاریابی محتوا صفحه های بی شماری را به یک وبسایت اضافه می کند، و حتی رسانه های اجتماعی ممکن هست توسط یک آژانس بهینه سازی سازمانی، دسته داخلی یا ترکیبی از هر دو، رئیس شوند.
براین اساس، چه کاری می توانید ایفا دهید تا همگی چیز مرتب و روان باشد؟
هر استراتژی سئو سازمانی، می بایست با یک برنامه حاکمیتی آغاز خواهد شد تا قوانین و فرآیند هایی وجود داشته باشد که همه دسته ها بتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند و از آنها تقلید کنند.
خط سیاق ها، استاندارد ها و پروسه ها، تضمین می کنند که استراتژی های بازاریابی دیجیتال ناهمخوانی ندارند، خطا ها را کاهش نمی دهند و به شرکت ها امداد می کنند تا ثبات را مراقبت کنند.
2. شالوده ای برای WCAG 502 و انطباق ADA ساخت نمایید
اتسراتژی طراحی وب سازمانی باید دسترسی سهل همه افراد به وبسایت را، به عنوان بخشی از استراتژی کلی سئو خود در نظر بگیرد. بدین صورت که از شرکت های والا مانند هتل های زنجیره ای نیز، به دلیل عدم رعایت قوانین شکایت می خواهد شد. سازگاری بایستی بخشی از استراتژی کلی ساختار وب سایت شما باشد.
هر کسی که امروزه کار بهینه سازی را انجام می دهد، باید تمرکز عمده ای بر روی سازگاری وبسایت خود با WCAG و ADA داشته باشد.
سایت سازگار با ADA: سایتی که برای افراد دارای معلولیت، قابل دسترس هست.
سایت سازگار با WCAG: امکان نمایش تارنما در هر دستگاهی که میتواند به اینترنت متصل گردد.
3. جستجوی تارنما را اضافه نمائید
جستجوی داخلی، حتیدر سئو سنتی بسیار اساسی می باشد، زیرا دامنه اعتنا کاربران بسیار ذیل هست. متأسفانه، مردم نمیخواهند روی سه یا چهار لینک و پیوند کلیک کنند تا کاغذ یا محصول مورد علاقه خود را در وبسایت شما پیدا کنند.
یکیاز استراتژی های سازمانی معمولی برای طراحی سایت شما، افزودن یک جستجوی داخلی میباشد.
جستجو بایستی دارای این خصوصیات باشد:
جستجو در مجموع فایل های داخلی
مشتمل بر پیشنهادات جستجو
به عنوان بخشی از استراتژی لینک سازی و محتوای داخلی خود، باید پیشنهادات جستجو را اضافه کنید تا کاربران، تارنما را در مسیر درست ارشاد کنند.
4. شیوه نامه های URL را ایجاد کرد فرمایید
ساخت آیین نامه های URL ضروری می باشد و در حالی که بخشی از تحقیق بر سئو می باشد، برای فهم و شعور کامل باید کمی بیشتر توضیح داده شود.
یک کدام از شیوه حل های بهینه سازی که هیچ کس نمی خواهد انجام دهد این است که به عقب برگردیم و صد ها برگه را تغییر مسیر دهیم، زیرا گروه های متقابل، محتوای مشابهی را تولید کرده و از URL های مشابه استعمال می کنند. براین اساس، دستورالعمل های URL را ساختوساز فرمایید که دربرگیرنده:
حروف والا.
خطه فاصله یا خط تیره.
به کارگیری از کاراکتر خاص.
با این حالا، وقتی که استراتژی سئو سازمانی شما، چند میهن و گویش را در بر میگیرد، ممکن میباشد مورد نیاز باشد اجازه به کار گیری از برخی کاراکتر های خاص را برای وبسایت های اروپایی بدهید و آنانرا برای وب سایت های ایالات متحده ممنوع فرمائید.
در لحاظ بگیرید که در حال حاضر، کسب و کار کجا در در حال حاضر پیشرفت است و در بعدی راهبرد های URL بهتری ساخت و ساز فرمائید تا از آن ها تقلید فرمایید.
این آیین نامه ها، هنگام فعالیت با یک سری مجموعه یا یک آژانس offpage، ضروری میباشند. حتی در صورتیکه تک تک عملیات شما در درون انجام شود، ساخت راهبرد ها تضمین می کند که اعضای مجموعه بعدی با ایجاد کرد URL خود مطابقت و همخوانی داراهستند.
5. ناوبری سایت اساسی خود را برنامه ریزی نمایید
استراتژی ساخت وب سایت سازمانی
احتمالاً انتظار نداشتید راهنمای شرکت هایی که از استراتژی های سئو سازمانی به کار گیری می کنند، حاوی اطلاعاتی راجعبه ناوبری اساسی یک تارنما باشند. با این هم اکنون، ناوبری سایت، یکی از حیاتی ترین عنصرها ساختار سایت میباشد.
طراحی منوی ناوبری اصلی، یکی از مهم ترین جنبه های ساختار تارنما هست و همچنین کرال سایت شما را برای موتور های جستجو، شل تر می کند.
یکسری توصیه در اینجا عبارتند از:
یک منو با پیوند های اصلی به تارنما های کوچک، واحد های تجاری، پرداخت و ثبت نام، ساخت و ساز فرمایید.
مطمئن شوید که همه منو ها برای گوشی مناسب میباشند.
از ساختار سایت سطحی استفاده نمایید.
ساختار سطحی وبسایت، بسیار حیاتی هست و این بدان معناست که کاربر سه بار یا کمتر کلیک می کند تا به هر شیت در وبسایت شما برسد. برند های سازمانی می بایست زمانی را صرف طراحی برنامه برای ساختار سایت سطحی کنند.
اگر یک بیزنس سازمانی، بازدیدکنندگان را مجبور کند که بیش از سه بار کلیک کنند تا به صفحه ای که میخواهند برسند، دراینصورت کاربران و درآمد قابل توجهی را، از دست می دهد.
طبقه بندی وب سایت نیز درین استراتژی سازمانی، مهم هست. این به معنای ایجاد یک ساختار URL منطقی می باشد، مانند /business-unit/service-name. کاربران هیچوقت نباید برای یافتن خدمات دیگر از همان واحد تجاری، زیرپوشه را رخنه کنند.
ناوبری ممکن هست بی عنایت به لحاظ برسد، ولی بخشی از استراتژی seo می باشد که توجه بسیار کمی به آن میگردد. وقتی که ناوبری شما درست شد، میتوانید به استراتژی لینک و پیوند داخلی خود بروید که می تواند واحد های تجاری متقابل را، پوشش دهد.
6. پیوند داخلی
پیوند داخلی بایستی بخشی از هر استراتژی بهینه سازی باشد، البته برای یک استراتژی سئو سازمانی به کار گیری بلندمرتبه از پیوند های درونی بسیار اصلی می باشد.
زمانی که لینک داخلی حاذق دارید، خزیدن وبسایت شما برای موتور جستجو راحت تر هست و برای بازدید کنندگان اهمیت بیشتری دارد. این یک تاکتیک سئو میباشد که می توانید از آن در تعدادی دامنه در زبان های متعدد استفاده نمایید، با چند تفاوت که باید در لحاظ بگیرید.
مثلا، در صورتیکه کمپانی، در مرزوبوم های گوناگون فعالیت می کند، می بایست مطمئن شوید که لینک متقابل دربین سایت ها و hreflangs به درستی اختصاص داده گردیدهاست.
چندین نکته برای ساخت و ساز استراتژی لینک و پیوند داخلی، عبارتند از:
یک پایگاه داده از صفحاتی که می توانند به هم مرتبط شوند، ساخت و ساز نمایید.
پیوند های داخلی را به عنوان بخش مهمی از استراتژی محتوای خود اضافه نمایید.
تشویق به لینک و پیوند X تعداد دفعات یک پست.
در موقعیت ایدهآل، از یک ابزار seo استعمال می فرمایید که می تواند به شما کمک کند این نصیب از ساختار سایت خود را تا حدی خودکار فرمایید. یک دسته بهینه سازی باید این راهبرد ها را توسعه و گسترش دهد و در استراتژی بهینه سازی سازمانی، کمک کند.
بدین ترتیب، هنگام ساخت و ساز استراتژی بازاریابی محتوای خود، لینک و پیوند های داخلی را به عنوان بخشی از وظایف seo، اضافه نمائید. تاسی از دستورالعمل ها و شیوه های یکسان میان مجموعه ها، می تواند مشقت بار باشد، ولی قسمت مهمی از سئو سطح سازمانی می باشد.
7. Breadcrumbs را فراموش نکنید
یکیاز از سایر از تاکتیک های سئو که بایستی در کلیه وب سایت های سازمانی استفاده شود، Breadcrumbs هست. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود، باید زمانی را برای کمک به بازدیدکنندگان در وب سایت خود صرف کنید.
به عنوان مثال، چنانچه از طریق یک موتور جستجو وارد Walmart شوید و در برگه “comforters” باشید، Breadcrumbs را برای این موارد خواهید مشاهده کرد:
شیت اصلی
Bedding
Comforter
برِدکرامب، به Walmart امداد می کند تا کاربران سایت خود را به صفحات گزینه عشق و علاقه هدایت کند. برند های سازمانی باید از برِدکرامب به کارگیری کنند، به دلیل آنکه تلاش های بازاریابی محتوای آنها ارتقا مییابد.
8. مراقب عبارات کلیدی و رقابت واحد های تجاری باشید
کلمه ها کلیدی
هنگام مشارکت و تشکیل داد یک تارنما سازمانی، میتوانید با یک تیم seo یا بخش اعظمی از آنان، شغل کنید. اغلب، شما با یک شرکت سئو سازمانی، برای تعداد انگشت شماری از وب سایت های ذیل تیم سازمان، عمل خواهید کرد.
به عنوان یک متخصص بهینه سازی، مهم می باشد که به به کار گیری از لغت ها کلیدی، سئو و رقابت در میان واحدی، اعتنا داشته باشید.
آنچه اغلب واقعه می افتد این هست که هر تیمی، استراتژی seo سازمانی خود را اجرا می کند. طراحی سایت در مشهد از جمله، فرض کنید که این شرکت دارای تارنما هایی درخصوص ها ذیل میباشد:
ایالات متحده
بریتانیا
ایرلند
اسپانیا
ایتالیا
با این اکنون، درصورتی که واحد های تجاری متقابل با یکدیگر رقابت کنند، ممکن می باشد هنگام عمل بر روی سایت های ایالات متحده، بریتانیا و ایرلند، عملکرد زیادی برای سئو از در میان برود.
گروه ها در واحد های تجاری و وب سایت ها باید همت کنند و تا حد قابلیت همکاری کنند. بازاریابی سازمانی، رایا پارس به راحتی می تواند منجر ساخت درگیری فی مابین دسته ها و واحد های مختلف خواهد شد. براین اساس، برند های سازمانی باید به طور مکرر ممیزی سئو را انجام دهند تا خطر شغل دسته ها علیه یکدیگر را، کاهش دهند.
9. گروه ها و پایین دسته های مناسب ایجاد کرد فرمائید
عنایت تشکیل داد دسته ها و ذیل گروه های مناسب، زیاد می باشد. هنگام بسط تحقیق سئو سازمانی، صرف زمان برای ایجاد کرد مجموعه ها و پایین تیم ها، بسیار اصلی هست.
هدف، کمک به ربات های موتور جستجو و آدم ها هست که رویکرد منطقی برای عبور از سایت شما داشته باشند. در وضعیت ایدهآل، گروه ها و تحت مجموعه ها، به اندازه کافی ساده می باشند که افراد بتوانند URL شما را با احتمال بالایی برای رسیدن به یک صفحه معتبر تغییر دهند. ahrefs ضمن این، این بخش ها ایجاد کرد ناوبری منطقی را شل تر می کنند که دنبال کردن آن سهل وآسان است.
بدین ترتیب، این حوزه ای هست که هر استراتژی بهینه سازی سازمانی، باید در اولی طراحی وب سایت سازمانی، روی آن تمرکز کند.
10. برگه بندی مناسب سئو
صفحه بندی، بسیار مهم می باشد. به خصوص برای وبسایت های تجارت الکترونیک بزرگتر، که در آن دسته ای از تولید ها ممکن می باشد بیشتراز 100 ورقه داشته باشند. تعدادی نکته که در اینجا می بایست در لحاظ گرفته شود عبارتند از:
استعمال از جاوا اسکریپت را کاهش دهید.
با منش شیت بندی خود سازگار باشید.
نمایش همه تولید ها در یک صفحه، تا حدی که تاثیر زیادی بر مجال بارگذاری ندارد.
هر شیت تکراری مانند /product/ و /product/1 را که محتوای یکسانی را علامت میدهند، متعارف فرمایید.
در صورتیکه نمی خواهید این صفحه های در نتایج جستجو قرار گیرند، صفحات بعد از برگه 1 را از شرایط بهینه خارج نمائید.
11. نقشه های تارنما
حتی نقشه های سایت نیز محدودیت های خود را دارند و در حالی که برخی از سایت های سازمانی، هیچ زمان بهاین محدودیت ها نخواهند رسید، برخی دیگر از آنان عبور خواهند کرد. براین اساس، می توانید طبق استراتژی طراحی سایت سازمانی، نقشه های تارنما را به صورت منطقی، تقسیم کنید تا از رسیدن به محدودیت های زیر به وسیله Google دوری فرمایید:
هیچ سایت مپ واحدی نباید 50 مگابایت یا بیشتر فشرده نشده باشد.
هیچ نقشه سایتی نمی تواند حاوی 50000 یا بیشتر URL باشد.
مثلا، وبسایت های کسب و کار الکترونیک بلندمرتبه، به راحتی میتوانند بهاین محدودیت ها برسند. براین اساس، میتوانید نقشه تارنما را به تکه های کوچک تر تقسیم فرمایید، مانند نوع فرآورده یا تیم بندی.
12. ماژول ها و لازمات مشترک
ماژول ها و الزامات
در داخل CMS شرکت، می توانید شغل های مقدماتی را ایفا دهید تا از بروز اشتباهات مربوط به ساختار تارنما، پرهیز فرمایید. مثلا، میتوانید ماژول هایی ساختوساز فرمائید یا از آنها استعمال فرمائید که:
جاری ساختن بررسی های تکراری در (برچسب های عنوان) و (توضیحات)
از کلمات کلیدی در URL ها حفظ فرمایید.
پیشنهاد صفحه های مرتبط
نیاز به ویژگیهای Image Alt
برای فرم ها و پیوند ها به برچسب های آریا نیاز دارید.
اشکال خاصی از محتوا (فایل های PDF یا صفحه های خبر نامه با محتوای تکراری) به طور اتومات noindex می گردد.
سایر ویژگی ها را برای انطباق با سیاست های بازرسی بهینه سازی شرکت انجام فرمایید.
13. ریدایرکت ها
ریدایرکت یا تغییر مسیر، یک چالش مهم می باشد و بسیاری از مشکلات ریدایرکت وجود دارد که میتواند تلفات زیادی بر seo یک شرکت داشته باشد. زمانی تعدادی مجموعه با هم روی یک وبسایت فعالیت می کنند، این می تواند سبب به موارد پایین گردد:
جابجایی صفحه ها و URL ها
حذف صفحات
از جمله، درحالتی که سایت ها ترکیب شوند یا استحصال و کاری خریداری شود، صد ها یا هزاران تغییرو تحول مسیر می توانند ساختوساز شوند. براین اساس، شما می بایست یک سیستم در محل داشته باشید که:
پژوهش متقابل ریدایرکت ها.
ریدایرکت های غیر ضروری را حذف کنید.
برای اطمینان از اینکه صفحات به صحت عمل می کنند، یک حسابرسی ریدایرکت کامل را، اجرا فرمائید.
در غیر این صورت، در صورتی صفحات در یک حلقه تغییر تحول مسیر گیر کرده باشند یا خطای 404 ساخت کنند، پتانسیل بهینه سازی زیادی را در روند استراتژی بهینه سازی سازمانی، از دست خواهید بخشید. همچنین میتواند مستقیماً بر بودجه کرال وبسایت شما تأثیر بگذارد.
14. Core Web Vitals یا هسته حیاتی وب
فاکتور های Core Web Vitals، اخیراً بسیار در زمینه ی آنان حرف میشود و در سطح سازمانی نیز حیاتی هستند. شما باید به چند نکته اعتنا فرمایید:
سئو PageSpeed کلاً سایت.
هسته حیاتی وب، برای بخش های متعدد یک وبسایت که ممکن هست طراحی خاص خود را داشته باشد.
ناوبری راحت در دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه.
شما می بایست به Core Web Vitals توجه زیادی داشته باشید، به خصوص در چند دامنه و سرور.
سخن پایانی
استراتژی های seo سازمانی، فراتر از seo سنتی، محلی و فنی است. زیرا بخش های متحرک بسیار زیادی وجود دارااست. پژوهش و جزئیات دقیق، بیشتر از دریافت بک لینک و پیوند یا پخش شدن محتوا در رسانه های اجتماعی، اهمیت دارد.