تصاویر اشخاص فرصتی ویژه برای اعتنا بازدیدکنندگان به شما می دهد. یک محقق به اسم جیمز بادملایم طرحهایی را به 106 نفر نشان بخشید و بعد از آن به توان صورتها در وضعیتهای مطلوب پی پیروزی. فیسها اقتدار این را داراهستند که دقت بازدیدکنندگان را به سمت بقیه موادتشکیل دهنده سوق دهند.
یک مطالعه دارای شهرت با استعمال از رخ بچه انجام یافته میباشد، زمانی بچه به دوربین نگاه میکند بازدیدکنندگان به نوباوه نگاه می کنند. زمانی نوباوه تحت عنوان یا این که عنوان نگاه انداخته باشد بازدیدکنندگان به عنوان نگاه می نمایند.
۱۳.از مکان نماها تحت عنوان علامتهای بصری به کارگیری نمایید
صورتها می توانند اعتنا بازدیدکنندگان را جلب نمایند، البته صرفا رویه در دست گرفتن و هدایت دیده بازدیدکننده نیستند. حتی ممکن میباشد مکان نماهای کوچک کشیده گردیده با دست موثرتر از آن باشد. درین مطالعه نشان داده شدهاست که حتی یک اشاره گر معمولی در جذب CXL دیده بازدیدکنندگان یک عنصر کار کشته در ورقه می باشد.
در صورتیکه میخواهید بازدیدکنندگان شما به چیزی نگاه نمایند، با نشانه گر به آن اشاره نمائید.
۱۴.برای فراخوانی مخاطب به مبادرت از رنگ به کار گیری فرمائید
نکات مهم ساخت سایت - فراخوانی مخاطب
رنگها دارنده مفاهیم احساساتی و عاطفی می باشند(برای مثال قرمز رنگ فوری، آی آهسته و غیره) و بخشی از استانداردهای یک مارک می باشند. رنگها همینطور فرصتی میباشند که تماشا کنندگان را به سوی مبادرت و خرید سوق دهند.
یک مطالعه درمورد رنگ دکمههای فراخوانی به مبادرت نشان داده میباشد که توان رنگ و کنتراست درخشندگی جلب اعتنا را زیاد مینماید.
پیمایشها و پیوندها (پیوندها)
در اینجا سفارشهایی برای لینک و پیوندها و پیمایش وب سایت از گزاره منوها، دکمهها و لینک و پیوندهایی که سبب ساز میگردد بازدیدکنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آوردهایم:
۱۵.توصیفی بودن
نکات مهم ساخت سایت - توصیفی بودن
پیمایشها مدام از حیث بصری پررنگ می باشند بدین ترتیب فرصتی برای برقراری رابطه هستند. بازدیدکنندگان به صورت معمول تماشا خویش را با کپی در بالای هدر استارت مینمایند. هر چیزی که در نصیب هدر باشد از پاراگراف منوهای شما به احتمال زیاد چشم خواهد شد.
۱۶.نصیب هوم یا این که منزل را در سوی چپ قرار دهید و زیاد نگران سایر ترتیبات قرار تصاحب کردن منو نباشید
نکات مهم ساخت وب سایت - ترتیب قرارگرفتن منو
درصورتی که لینک و پیوند منزل یا این که هوم دارید آن را در سوی چپ قرار دهید. چراکه رایجترین مکان برای قرار دادن آن هست، بدین ترتیب بازدیدکنندگان انتظار دارا هستند که منزل را در هر اینترنتسایتی در آنجا پیدا نمایند.
پژوهش ها نشان می دهد که ترتیب اهمیت ندارد. دو مطالعه گوناگون برای ردیابی دیده مخاطب موجود است که رابطه کمتری در میان ترتیب مورد ها فهرست و پیروزی در تعداد بازدیدکنندگان را نشان میدهد. به این ترتیب وقت خویش را صرف نگرانی برای ترتیب قرار دادن مورد ها فهرست نکنید.
۱۷.از صفحه ها سرویس ها به پستهای وب لاگ لینک و پیوند دهید
در شرایطیکه بازدیدکنندگان در یک برگه از سرویس ها یک اینترنتوبسایت قرار داشته باشند انگیزه آنها سرویس ها آن اینترنتوبسایت میباشد. در حالتیکه برروی بلاگ خویش پیوندهایی از از صفحه های دیگر قرار دهید آنهارا به صفحه های دیگر نیز سوق می دهد. پستهای وب لاگ به صورت طبیعی حواسپرتی، زمانها و نرخ تبدیل زیرتری داراهستند.
۱۸.مراقب باشید با هر اینترنتوبسایت دیگری لینک و پیوند ندهید
شما بایستی با مواقعی دارای ارتباط باشید و به آن ها لینک و پیوند دهید که به بازدیدکننده در وصال به هدف ها خویش امداد میکند. در پستهای وب لاگ لینک و پیونددهی معمولا به یک مبداء یا این که لینک و پیوند فرنگی هست. این پست ممکن میباشد به روستا نوشتهعلمی فرنگی لینک و پیوند داده شود.
ولی در صفحه های خدمت و در کاغذ اصلی اینترنتوبسایت می بایست پیونددهی به وب سایتهای دیگر را با توجه انجام دهید. برای لینک و پیونددهی در صفحه های اصلی این سوالها را از خویش بپرسید: آیا حقیقتا میخواهید بازدیدکنندگان روی آن کلیک نمایند؟ آیا این لینک و پیونددهی شمارا در وصال به اهدافتان امداد خواهد کرد؟
۱۹.از نمادهای رسانههای اجتماعی در تیتر اینترنتوب سایت خویش به کارگیری نکنید
نمادهای رنگارنگ رسانههای اجتماعی مو جود در هدر برای هدف ها شما خوب نیستند. در حالتی که بازدیدکنندگان برروی هر مورد از این دکمههای رنگارنگ کلیک نمایند حواس آن ها از تارنما پرت می گردد و بعید می باشد که به تارنما بازگردند.
ترکیب رسانههای اجتماعی در کل فعالیت اشتباهی میباشد. در صورتیکه به یک کانال اجتماعی لینک و پیوند میدهید این عمل را از روش پاورقی خویش انجام دهید. بازدیدکنندگان میتوانند در چهره تماشا این لینک و پیوندها از آنها استعمال نمایند البته شما با این عمل به آنها توصیه نمیدهید که تارنما را سوراخ نمایند.
ریسپانسیو چه می باشد؟
اکنون نسبتاً همگی صاحبان تارنما خواستار داشتن ورژن تلفن همراه وب سایت خویش نیز میباشند. این بهاین مضمون میباشد که باید تمام رزولوشنها را لیست کرده و برای هر مورد ورژنای منحصربهفرد زده شود تا تارنما در آن دستگاه به صحت اکران داده شود، البته ایا با دقت به طیف پهناور و تنوع دستگاههای قابل حمل، اعم از موبایل موبایل، تبلتها و ... این فعالیت منطقی میباشد؟ صد رد صد نه.
طراحی وب سایت واکنشگرا به خواسته تطبیق وبسایت و اکران درست عنصرها آن (تصاویر، بلاکها و ...) با اعتنا به سایز برگه اکران دستگاه استفاده کننده بازدید کننده بوجود آمده هست. درین تکنیک موادتشکیل دهنده و بلاکهای مو جود در برگه امکان تطبیق بر طبق سایز اکران را دارند، برای مثال ورقهای را در لحاظ بگیرید که در هنگام تماشا بوسیله کامپیوتر فردی دارنده 4 ردیف میباشد، در صورتی همین برگه را با به کار گیری از تبلت گشوده فرمائید، ممکن میباشد به جای 4 ردیف 3 یا این که 2 ردیف ببینید و در موبایل موبایل 1 ردیف. در واقع ردیفهای دیگر در هنگام ضرورت تبدیل به ستون می گردند.
برای مثال:
پباده سازی ریسپانسیو چه چیزی است
پباده سازی ریسپانسیو چه میباشد
دراین دسته پباده سازی نسبتاً تمام اجزای کاغذ وبسایت، اعم از ردیف بندی، اندازه فونت، منوها، تصاویر بسته به سایز کاغذ اکران ممکن میباشد در گیر تغییر تحول و یا این که جابجایی شوند. این پباده سازی اکنون به شکل یک استاندارد در آمده می باشد و سایتی که ازین جور پباده سازی منفعت نزاع قابلیت پیروزی بسیار کمتری خواهد شد، حتی در شرایطی که دارنده نرم افزار گوشی منحصر باشد.
از آنجایی که طراحی وب سایت ریسپانسیو علاوه بر آماده آوردن تجربهای دلپذیر برای کابران یکیاز پارامترهای اصلی سئو نیز هست، لذا ما نیز این مدل پباده سازی را در امر فعالیت خویش قرار داده تا در وصال شما به انگیزه پیش نیازها را مهیا آوریم. میتوانید از مثال شغل های واکنشگرا بازدید نمایید.