مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

وب سایت اینترنتی

هر کسب و عمل آنلاینی نیاز به یک وب سایت اینترنتی داراست . به عامل این‌که امکاناتی که یک اینترنت وب سایت اینترنتی برای ما مهیا می نماید در هیچ بستر دیگری نمی بضاعت مهیا کرد! البته کسب و کارهای متعددی در کانال های اجتماعی درگیر به فعالیت هستند که سوای هیچ سایتی و به فیس به طور کامل رایگان کسب درآمد خیر نیز دارا‌هستند . 

طراحی سایت در مشهد

عامل اینکه چرا تاکید بر این دارم که هر کسب و کار اینترنتی بایستی یک اینترنت سایت هم داشته باشد قضیه این مطلب هست . 


در این مطلب قصد دارم در قضیه اهمیت داشتن وب وب سایت در کسب و عمل اینترنتی و این که چرا نمی شود به شبکه های اجتماعی برای منش اندازی کسب و فعالیت اینترنتی تکیه کرد سخن کنم . همچنین در موضوع این‌که چه طور هر کسی با توجه به هر اندازه سرمایه می تواند یک وب تارنما اینترنتی داشته باشد نیز سخن خواهم کرد . 


در صورتی‌که شما نیز بخشی از کسانی می باشید که نمی دانید داشتن یک وب سایت چقدر اصلی هست و هم اکنون در کانال های اجتماعی و یا این که سایر راه ها سرگرم به کسب درآمد میباشید این مقاله دقیقا برای شما متن شده میباشد . 




چرا 

داشتن تارنما در کسب و کار اینترنتی حیاتی است؟ همان گونه که در مقدمه اشاره کردم هر کسب و کار آنلاینی باید یک تارنما اینترنتی هم داشته باشد . عوارض زیادی وجود دارد که داشتن یک اینترنت وب سایت را در کسب و کارهای آنلاین الزامی می نماید . در ادامه به هر کدام از آن ها اشاره خواهم کرد . 


خصوصیت های طراح وب وبسایت فن ای چیست؟

خصوصیت 

های طراح وب وبسایت فن ای چیست؟ به تیتر یک طراح وب سایت، حتمی می‌باشد که هنگام طراحی وبسایت بین کسب و فعالیت و هنر یک تعادلی تولید کنید . هنگام ساخت اینترنت تارنما اعتنا به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و رابطه آن گروه باید مناسب باشد . اکثر زمان ها طراحان حرفه ای دوران انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند . برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن می‌باشد از افراد مختلفی به دست بیاید .

طراحی سایت در مشهد

این ها همان مهارت هایی می باشد که به شما اذن می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یک عدد از غالب ترین طراحان وب شناخته شوید!

خصوصیت 

طراحان اینترنت وب سایت طراحی 

اینترنت وب سایت 

طراحی 

اینترنت وبسایت با اعتنا به سئو به گفته متخصصان سئو مقطع بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو وبسایت دارد . همچنین طرز کدنویسی اینترنت وبسایت و شیوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر کارداران تاثیر گذار در سئو و باصرفه سازی اینترنت وب سایت ها می باشد . به همین جهت دقت به گزینه های متفاوت طراحی وب سایت نظیر کارتن ها، حرکات و یا چه بسا اندازه رنگ ها یا این که موادتشکیل دهنده اهمیت بالایی دارد . در سود خوب تر می باشد هنگام طراحی وب تارنما از عناصر طراحی مطلوب به کارگیری فرمائید . 


اطلاع 

از اصول اصلی این یک عدد از اولی اصولی هست که هر طراح وب وبسایت فن ای می بایست از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خویش استفاده نماید . اغلب اصول طراحی اینترنت سایت ذاتی نیستند، به این معنا که همیشه بایستی در حالا خاطره دریافت کردن آن ها باشید و داده ها بیشتری کسب کنید . 


ساخت 

محتوا مطلوب و مرتبط تلاش کنید در وب تارنما خود داده ها غلط، لینک و پیوند های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با بقیه قسمت ها ندارد، قرار ندهید . همچنین بایستی این نکته را بدانید که به کارگیری از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو وب سایت شما خواهد داشت . 


هر 

روز نکات نو یاد بگیرید شایسته ترین طراحان وب سایت، متخصصین سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در درحال حاضر یادگیری مطالب جدید می‌باشند . آن ها هر روز شیوه های مختلفی را نظارت می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موءثر است و کدامیک نمی باشد . 


پیدا 

کردن خط مش حل ها همیشه طراحان و مدیران پروژه های گوناگون با مشکلاتی رو به رو می شوند . ولی طراحان رشته ای مدام به دنبال یافتن روش حل حیاتی می باشند نه جایگزین کردن آن . درصورتی که شما یک طراح اینترنت هستید، می بایست مدام به دنبال راه حلی برای مشکل ها خویش باشید . 


به 

طور منظم با مشتریان رابطه داشته باشید برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید . این به شما کمک می کند تا برخورد مطلوب را از مشتریان اخذ نمایید و اصلی خیس از کلیه این که مسیر صحیح پروژه را مشخص و معلوم فرمایید . 


تمرین 

مهارت های ارتباطی کلیه طراحان اینترنت تبارک می توانند با تیم خویش رابطه برقرار کنند و اذهان و ایده های خویش را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا این که کار مختص ایجاد نمایند . وب وبسایت ها پروژه های بزرگی می باشند و یک طراح فن ای بایستی بتواند بینش خویش را بیان نماید تا سایر افراد بتوانند آن را اجرا نمایند . 

ویژگی سایت خوب

۵۰ خصوصیت مهم در پباده سازی اینترنت وبسایت را برای شما مهیا کرده ایم تا با مطالعه و رعایت آن ها بتوانید اینترنت وب سایت هایی قشنگ و با کیفیت و کارآمد پباده سازی نمایید . با در لحاظ دریافت کردن این خصوصیت ها در هنگام طراحی تارنما می توانید وب سایت هایی مطابق با استاندارهای روز دنیا بسازید و گام در مسیر موفقیت بگذارید . 

طراحی سایت در مشهد

یک وب وبسایت با کیفیت دارنده خصوصیت های متعددی می باشد . سایتی که پباده سازی می کنید هم از لحاظ زیبایی و هم از نظر عملکرد می بایست در مرحله قابل پذیرش و بالایی باشد تا برای شما و یوزرها اثرگذار واقع شود . همچنین معیارها و موارد تاثیرگذار در سئو را نیز می بایست مد حیث قرار دهید تا وب سایت در آینده و در مسیر پیشرفت خویش مبتلا ایراد نشود . این مطلب از سایت سازان را تا آخر مطاله کنید تا با اصلی ترین نکات در پباده سازی وب تارنما آشنا شوید . 




۵۰ 

ویژگی اساسی در پباده سازی اینترنت سایت اولین 

نکته گزینش یک اسم دامنه ی خوب می باشد که معنای مناسب و دارای ربط با عمل شما داشته باشد و در ذهن نیز بماند ( در حالتی که شما یک شرکت با سابقه هستید، می بایست اسم مارک خودتان را به عنوان اسم دامنه انتخاب فرمایید ) به کار گیری از یک لوگوی خوشگل و چشم نواز که یادآور نام شرکت و برند شما باشد . این لوگو می بایست در بالا سمت چپ و یا این که راست قرار بگیرد و به برگه اصلی پیوند شود . 

شعار مارک شما بایستی با خطی کوچک خیس از لوگوی شما و در پایین آن نوشته شود تا نام و نشان و مسیر کاری شما را به کاربران و بازدیدکنندگان نشان دهد . 

یک شماه تماس ( که همواره در دسترس و پاسخگو باشد ) را در بالای هدر وبسایت قرار دهید تا یوزرها از قابلیت تماس با شما اطمینان حافظه داشته باشند . (بهتر می باشد استفاده کننده با کلیک برروی شماره تلفن، بتواند تماس را برقرار کند . 

این نکته را برای کسب رضایت کاربران در لحاظ بگیرید) در زیر یا این که کنار شماره تلفن، یک دکمه با صورت و یا آیکون تماس قرار دهید تا جلب توجه بیشتری انجام دهد . 

این دکمه “حتما” بایستی امکان کلیک شدن داشته باشد! یک منو مشتمل بر پیوند ها و دسترسی های حیاتی و حیاتی در بالای کاغذ قرار دهید تا استفاده کننده به سادگی و با سرعت به بخش دلخواهش دست پیدا کند . 

آدرس دهی بخشی از به بخشی از و دقیق هر صفحه! (این که این کاغذ زیر گروه ی کدام بخش ها و یا این که گونه بندی ها قرار دارد! شبیه آن چه در هدر همین کاغذ می بینید .) 

یک تصویر و یا اسلایدر را در ذیل هدر و در بیشترین و کمترین دما بخش صفحه قرا دهید . در این اسلایدر اصلی ترین امکانات، محصولات و یا خبر ها برند و شرکتتان را به مخاطب معرفی فرمائید . 

اطلاعات دارای اهمیت و اصلی را در بخش های بالایی صفحه قرار دهید تا در دسترس کاربر قرار گیرد . این داده ها می تواند مواقعی مثل نشانی شرکت، منوی رستوران و … باشد . 

(البته خوبتر می‌باشد فضای متعددی را اشغال نکنید و یک Call To Action و یا پنجره گشوده شونده قرار دهید) توصیفات 

و اعتبارات و افتخارات کمپانی را می توانید به شکل های مختلفی در کاغذ قرار دهید تا برای کاربر اعتماد را به ارمغان آورید! (یک باکس ویدئو که این اطلاعات را در قالب یک فیلم و یا این که ویدئو کوتاه ارائه کند، می تواند مضاعف جذاب و اثر گذار باشد) هم اکنون نوبت آن می باشد که در بعد ها مطلوب و با جلوه های گرافیکی مناسب، خدمات و ویژگی های مارک را به استفاده کننده ارائه فرمایید . 

یک متن خوب و با کیفیت در صفحه حساس قرار دهید و کمی در رابطه خودتان بنویسید تا کاربر را در این برگه نگه دارید . همچنین محتوای متنی تاثیر مثبت زیادی برای موتورهای جستجو دارا‌هستند . 

در نوشته ها از لینک های داخلی به کارگیری کنید تا به ناوبری و سوق دهی یوزرها یاری فرمایید و بر روی سئوی تارنما نیز تاثیر مثبت بگذارید . 

آدرس، گوشی تلفن و ایمیل و یا این که هر شیوه تماس دیگری را در فوتر وب سایت قرار دهید تا استفاده کننده پس از مطالعه ی محتوای صفحه، در چهره نیاز بتواند با شما تماس برقرار نماید . 

به 

تیتر یک امکان دلخواه، بهتر میباشد که ساعت کاری شرکت را هم در بخش فوتر بنویسید تا کاربران بدانند در چه بازه هایی می توانند مبادرت به برقراری تماس و درخواست سرویس ها کنند! معرفی 

شبکه های اجتماعی در فوتر (قرار دادن آیکون های کانال های اجتماعی که به پروفایل شما پیوند گردیده باشند تا یوزرها به سمت پروفایلتان بروند)

BREADCRUMBS یا این که نشانگر صفحه های به چه معناست و چه تاثیری بر سئو تارنما دارد؟

BREADCRUMBS 
یا این که نشانگر صفحه های به چه معناست و چه تاثیری بر سئو تارنما دارد؟ 
اصطلاح breadcrumb از داستان افسانه ها نسل و گرتل آمده میباشد که در آن شخصیت های اساسی برای گم نکردن روش خویش تا برگشت به منزل دنباله ای از خرده های نان را پشت رمز خویش ریختند تا روش بازگشت خویش را به صحت بتوانند پیدا کنند . 
با الهام از این ماجرا بردکرامب یا این که نشانگر صفحه های یا مسیر راهنما که گوشه ای از پباده سازی رابط کاربری UI) User Interface) هست در هنگام پباده سازی وبسایت به سایت ها طولانی تر شد و به کاربر این امکان را بخشید که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر سوق دهی شوند . بیشتر کردن این قابلیت به تارنما در سئو سایت تاثیر به سزایی دارااست . 

همانطور که در ماجرا آمده است، بازدیدکنندگان بایستی حالت خود را در ساختار سلسله مراتبی وب سایت ببینند تا بتوانند به تراز بالاتری در سلسله مراتب مرورگر دستیابی پیدا کنند . 

نشانگر صفحه ها به عنوان یک ابزار بصری موثر فعالیت می نماید که نشان دهنده محل کاربر در سلسله مراتب وبسایت میباشد . این ویژگی منجر می شود ناوبری Breadcrumbs یک مرجع خوب داده ها متنی برای کاربران باشد و به آنان یاری کند تا بتوانند به سوالهای تحت جواب دهند . 

اینجانب کجا هستم؟ Breadcrumbs بازدیدکنندگان را از مکان خویش در هنگام بازدید از سایت باخبر می‌کند . 

کجا می توانم بروم؟ آرم گر ها قابلیت پیدا کردن بخش ها و صفحات وبسایت را ارتقاء وارد می کنند . 

آیا می بایست به آنجا بروم؟ Breadcrumbs قادر است یوزرها را تشویق به بازدید از بقیه صفحات نماید (مثلا بازدید کننده یک وب سایت فروشگاهی ممکن میباشد روی یک صفحه جنس فرود بیاید که فرآورده مطلوب نباشد اما بازدید کننده ممکن است مایل به مشاهده سایر محصول ها از همان دسته باشد) . این، به جدید بخود، می تواند موجب ارتقاء user friendly بودن سایت شود . 

کاهش 
تعداد اقدامات از حیث امکان به کارگیری تکیه های نان قادر است تعداد اقداماتی را که یک بازدید کننده وب سایت باید برای وصال هدف خویش انجام میدهد را، کاهش می دهد زیرا به جای استعمال همیشه از دکمه «بازگشت» مرورگر یا این که برگه نخست سایت، برای رجوع و برگشت به صفحه ی دارای اهمیت بازدید کنندگان می توانند از خرده نان ها برای رسیدن به هدف خود به کار گیری کنند . 

این امکان سبب ساز اندوه یوزرها نمیشود . 

بعد از آن 
از بیشتر کردن این امکان ممکن است توده ای از کاربران از آن استعمال نکنند یا این قابلیت و امکان را نادیده بگیرند ولی نه آنکه به کار گیری نکنند، 
هیچوقت مسیر خرده نان ها را ناسازگار با محیط کاربری قلمداد نمی‌کنند و تاثیر منفی بر روی User Interface سایت ندارد چون فقط فضای یه خرده را اشغال میکند و بار محتوایی مازاد را به سایت وارد نمی‌کند . 

چه 
وقت می بایست از Breadcrumbs استفاده کنید؟ 
یک 
خط مش خوب برای تعیین این‌که آیا یک وبسایت میتواند از nautical navigation به کارگیری کند یا این که نه، ایجاد یک نقشه تارنما یا یک نمودار می‌باشد که ساختار ناوبری سایت را نشان می دهد، و آن‌گاه تجزیه و تحلیل می کند که آیا خرده های نان به کاربر قابلبت حرکت در دربین مدل ها را می دهد یا خیر؟ 
زیرا در صورتی میتوان از خرده های نان برای نشان دادن مسیر به استفاده کننده استعمال کرد که ساختار سلسله مراتبی در در میان گونه ها به صدق رعایت شده باشد در غیر این چهره قابلیت فراخوانی به نوع قبل وجود نخواهد داشت . 

پباده سازی وب سایت چیست

پباده سازی 

وب سایت چیست؟ کارشناس 

تامین محتوا آرانیک وب ۱۳۹۷-۰۹-۱۵ فارغ از دیدگاهدر پباده سازی سایت طراحی سایت چیست؟Reviewed by متخصص تامین محتوا آرانیک وب on Dec 6Rating: 4 .5 

طراحی 

سایت چه می باشد به لحاظ شما حقیقتا چه مفهومی می تونه داشته باشه؟ یه لحظه تامل کنید… ملاحظه کنید از همگی ی فرآیند طراحی تارنما خوب اطلاع دارید یا نه؟ 

در نگاه اول پاسخ به این سوال خیلی ساده می باشد . درسته، اگه بخواهیم یه نگاه زود گذر به مفهوم طراحی وب سایت داشته باشیم، برای جواب دادن به این سوال برهه زمانی زیادی را صرف نمی‌‌کنیم . طراحی سایت به معنا پباده سازی و ساخت یک اینترنت تارنما یا این که بروزرسانی یه وبسایت کهن است . 

طراحی سایت در مشهد

البته درصورتی که این پاسخ به سوال ها ذهن شما پاسخ کاملی نداده می تونید در ادامه ی این مطلب هم پا ما باشید . آرانیک اینترنت در ادامه به شما میگه که طراحی سایت به چه دردی می میخوره، طراح وب سایت به چه کسی میگن و برای پباده سازی وب سایت به چه مهارت ها و دانشی نیاز دارید . 

ولی قبلی از اون بیاین ببینیم به هیچ عنوان پباده سازی تارنما از کجا شروع شد؟ 

پباده سازی 

سایت 

تاریخچه 

پباده سازی سایت او‌لین اینترنت تارنما عالم در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ متولد شد که به پروژه ی World Wide Web یا به عبارتی W3 دارای اسم و رسم میباشد . این وب تارنما به وسیله “تیم برنرز لی” طراحی شده بود که همچنان با نشانی http://info .cern .ch/hypertext/WWW/TheProject .html . در دسترس قرار داراست . 


همانطور که لینک اولین وب سایت جهان را مشاهده کردید، این تارنما و دیگر وبسایت های اولیه طراحی خاصی نداشتند و در آن ها هیچ المانی از گزاره تصویر، پوشه های صوتی یا متنی، رنگ ها و … به کار گیری نشده بود . ولی با گذر کرد بازه و با معرفی مرورگرهای متفاوت بوسیله Netscape و Microsoft و با به کار گیری از کدنویسی های HTML و JavaScript، شیوه پیاده سازی طرح های گرافیکی و شکل دادن به صفحه ها وب هموارتر شد . البته به حیث می رسه که مایکروسافت تاثیر زیاد متعددی در این رخداد داشته می باشد . در سال ۲۰۰۰ با ارائه ی اولین ورژن ی Internet Explorer برای سیستم های مک که از HTML 4 .1 و CSS 1 به رخ کامل پشتیبانی می‌کردند، انقلاب عظیمی در مرورگرها و همینطور طراحی وب سایت به وجود اومد . جالبه که این مرورگر، او‌لین مرورگری بود که به رخ بدون نقص از فرمت چهره‌ای png پشتیبانی می کرد .