اهمیت
صفحه اولیه در طراحی سایت
در پباده سازی وبسایت یک عدد از مسائل مهم، برگه اولیه تارنما میباشد با اعتنا به این موضوع که بازدید کننده در چند ثانیه اول تصمیم می گیرد در وبسایت شما باقی بماند یا این که نه پس پرداختن به ورقه اولیه از اولویت ها پباده سازی وب سایت محسوب می شود . این شما میباشید که تعین می کنید سایتتان لبریز ببیننده باشد یا خیر با دقت به این که چقدر وقت وهزینه می فرمائید برای پباده سازی وب سایت برگه نخستین یک وب سایت می تواند از رویت کرد بازدید کنندگان خیلی حرفه ای به لحاظ رسد یا خیلی ابتدایی بدین ترتیب طراح وب وب سایت رشته ای وب سایت را با دقت به ذوق وسلیقه خود پباده سازی نمی نماید بلکه با دقت به منظور کاربرو مورد طراحی تارنما را پباده سازی می کند .
advertise2
صفحه
نخستین وبسایت معرفی شرکت
در طراحی کاغذ نخستین طراحی سایت معرفی کمپانی و معرفی خدماتی که انجام می دهید و تولید ها اصلی شرکت حتمی میباشد چرا که دلیل مهم و کلیدی که منجر می شود کاربران به سمت طراحی سایت شما آمده و احساس فضولی در آنها ایجاد شود که بدانند شرکت شما دقیقا در چه قضیه ای عمل انجام می دهد . با دقت به این قضیه تلاش نمائید توضیح مختصری از کسب وکار و کار خویش را در ورقه اولیه بیان کنید . نکته زیاد با اهمیت دقت به این مهم میباشد که صفحه اول پباده سازی تارنما شما مکانی نیست که درآن به مطالب طولانی بپردازید .
advertise1
کاغذ
اول تارنما معرفی تولیدات و خدمات
در طراحی صفحه نخستین پباده سازی وب سایت خویش شما می توانید فقط از محصول ها وخدمات دارای اهمیت کمپانی خویش اسم ببرید . و این نکته باید رعایت شود که معرفی مابقی تولیدها باید در صفحات دیگر به طور بی نقص رخ بگیرد هم پا با معرفی متاع و ارزش و نوع کاربرد آن کالا می باشد .
advertise3e32
کاغذ
نخستین سایت بیان داده ها به طور اختصاری
در طراحی برگه اولیه پباده سازی تارنما شما می توانید اطلاعات اساسی از فعالیت و عمل خویش در اختیار استفاده کننده قرار دهید .اضطراری نمیباشد با اطلاعات اضافه وبیش ازاندازه ببینده را گم راه فرمائید . فقط استفاده کننده را ترغیب به دانستن اطلاعات بیشتر در صفحات بعدی کنید . پباده سازی سایت دندانسازی که از مقاله ها کاربردی وب وب سایت می باشد را هم مطالعه کنید .
اینستاگرام به طور قانونی quiz stickers را راه اندازی کرده میباشد که به یوزرها این قابلیت و امکان را می دهد که سوال های یک سری آیتم ای را برای فالوورهای خود ایجاد نمایند . فالوور ها می توانند به آن ها جواب دهند .
Quiz sticker یا این که برچسب آزمون برای به کارگیری در استوری طراحی گردیده است . و عملکردی مشابه با دیگر برچسب های تعاملی، نظیر برچسب نظرسنجی و اسلایدر ایموجی دارد .
یوزرها پس از دریافت کردن یک عکس یا ویدیو، می توانند برچسب های آزمون را به استوری های خویش اضافه کنند .
سوال خود را بنویسید و میان دو تا چهار جواب احتمالی بیشتر فرمائید . پاسخ درست را تعیین نمائید و آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید .
هنگامی که بقیه یوزرها با برچسب امتحان ارتباط برقرار می کنند، می توانید جواب های آن ها را در فهرست بینندگان استوری ببینید .
چرا
از برچسب های آزمون به کارگیری کنیم؟
وسیع ترین مزیت استفاده از برچسب آزمون، یا این که هر گونه برچسب تعاملی دیگر، تعامل می باشد .
زمانی که یک استفاده کننده با یک عدد از استوری های شما رابطه برقرار می کند، سیگنال هایی را به الگوریتم اینستاگرام می فرستد . آن گاه این سیگنال ها می توانند برای مرتبه بندی استوری های شما در اسلایدر استوری استفاده کننده استعمال شوند .
به این ترتیب یوزرها علاوه بر این که محتوای شما را مشاهده می کنند، با آن رابطه برقرار می کنند و این کلید دستیابی به درصد بیشتری فالوور است .
اطلاعاتی
که ممکن می باشد به اطراف فردی افراد و مسایل امنیتی لطمه وارد کند ولی این مساُله تا حد زیادی به ماهیت اینترنت سایت، شغل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارد . در هر رخ لازم است، که مطالب اینترنت وبسایت خود را خوب ارزیابی کنید، تا اطلاعاتی که به مسایل شخصی و مسایل امنیتی لطمه وارد میکند، و همچنین مورد علاقهی هکرها هست در آن موجود نباشد . در ابتدایی ترین مراحل، باید از گذاشتن عکسها، آدرسهای نشانی اینترنتی و ریزه کاری شخصی کارمندان در اینترنت پباده سازی اینترنت وب سایت پرهیز نمایید . همچنین، چگونگی طراحی ساختار URL و صفحهی پیغام ایراد ۴۰۴ گونه سرور یا این که پشتیبان شما را برای افراد، واضح میسازد . اینها چیزهایی می باشد که هکرها نباید بدانند . حتی در تکثیر داده ها در خصوص تولیدات، کارشناسان وب، پیشنهاد میکنند، صرفا از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب میکند؛ استفاده کنید و خیر نکاتی که داده ها شرکت را به خارج انتقال دهد . کارایی کنید، در اسرع وقت از یک کارشناس اینترنت یا یک نماینده قانونی به کارگیری کنید، تا نکاتی که امکان سوء به کار گیری از آنان در طراحی وب سایت وجود دارد؛ را آنالیز کند .
از این نیز فراتر رفته، میتوانید یک کارشناس کارها امنیتی در پباده سازی اینترنت وبسایت خویش داشته باشید
۵)
گذاشتن اطلاعاتی در اینترنت تارنما که به نتیجه رقبای شما باشد مسئولین بخش برنامهریزی داده ها یک وب سایت، باید مثل دزدها تفکر نمایند . به این ترتیب، احتمال این که این افراد، برنامههای اطلاعاتی را طراحی نمایند که قضیه علاقهی رقیبان پباده سازی اینترنت تارنما باشد، از یبن میرود . برخی بخشهای اطلاعاتی در نوع خود بیضرر هستند، البته در مخلوط با یکدیگر، می توانند مطالب زیادی را د فعالیتهای شغلی، شرکای استراتژیک، مشتریهاو ساختار درونی اداره شما آشکار سازند .
در این جا هم حضور یک متخصص زیاد سودمند است
۶)
سخنان نا مفهوم و کلمه ها فنی پیچیده هدف مهم عمده اینترنت سایتها باخبر ساختن مشتریان از شیوه فعالیتهای طراحی وب وب سایت و چگونگی ارائه سرویس ها و محصولات به مشتریان میباشد . هنگامی در پباده سازی اینترنت وب سایت خویش از زبانی فنی یا اصطلاحاتی نا مفهوم به کار گیری میکنید به طوری که اکثر مردم از فهم آنها عاجزند در راستی به فعالیت بیهودهای دست زدهاید . از بیانی شیوا و مستقیم استعمال نمائید . شرهورویتس متصدی کارها تبلیغات و نویسندهی کتاب اصول کسب درآمد: بازاریابی با رعایت دستمزد مشتری در این باره میگوید: به کار گیری از لغت ها پیچیده یا زیاده گویی در وب امری عادی است .
ولی این مسأله با صداقت، کیفیت تولیدها و درستکاری فعالیتهای شما مغایرت دارد
۷)
مطالبی که شغل شما را خوبتر از آنچه که هست نشان می دهند مطمئناَ قصد شما فروش اجناس از روش اینترنت طراحی وب تارنما می باشد . ولی بازاریابی ـ فوت و حرفه فروش و تعاریف اظهار نظرهای مشتریان ـ که بیشتر از تدبیر دادن و جذب مردمان به لاف زدن میپردازد؛ تنها بازدید کنندگان را فراری میدهد .
آترلی میگوید : ”وب وبسایت خود را با تبلیغات پر نکنید بلکه آن را به شکل یک مکالمه دو طرفه فی مابین خویش و بازدید کنندگان طراحی کنید“
۸)
مکانهای گفتگوی سوای نظارت اگر
قصد دارید یک محیط مذاکره ایجاد کنید، از یک ناظر برای پذیرفتن موارد احتمالی به کار گیری فرمایید به این ترتیب از هرز نامهها، درخواستهای خلاف عرف، نقض حریم امنیتی و سایر درد سرها جلوگیری میکنید
۹)
لینکهای به درد نخور و مطالب قدیمی هیچ چیز به میزان اطلاعات نامربوط و سابق بازدید کنندگان پباده سازی وب وبسایت را گم راه نمیکند . همین رخداد در قضیه لینکهایی راست گو میباشد که اشخاص را به صفحه ها غلط جهت دهی می کند .
به طور منظم طراحی اینترنت وب سایت خود را بررسی کرده و لینکهای تغییر یافته و از مقام خارج را شناسایی کنید
همواره گزینش هدف و غرض اولین و ابتدایی ترین گام در هر روند ای خواهد بود . گزینش استراتژِی و غرض می تواند موجب جهت گیری کسب وکار و فرایند کاری در سمت و سویی مطلوب خواهد بود . پس براین اساس گفته ها افراد می بایست طراحی وبسایت خویش و بخش های مختلف آن را متناسب با انگیزه خویش گزینش نمایند . هدف ها تجاری، بازرگانی، شخصی می تواند هر یک معرف بخش ها و کاراکترهای خاص در طراحی اینترنت وبسایت باشد که در زمان پیاده سازی با ساخت قابلیت های دارای ارتباط هم پا خواهد بود . میزان دارایی در حیث گرفته شده برای فرآیند طراحی سایت، احتمالا به نوعی گزینش کننده و ملاکی برای مدل عملکردی باشد . درج قابلیت های متعدد در پباده سازی تارنما نیازمند صرف دارایی متناسب خواهد بود که اکثر اوقات با دقت به ضرورت و اهمیت پیاده سازی پباده سازی تارنما برای یوزرها فیس می پذیرد . گروه پباده سازی تارنما هفت ستاره به عنوان اشخاص اجرا کننده در این روند می باشند که با دقت به نیازهای استفاده کننده و دارایی توافق شده به طراحی سایت اقدام می کنند . گرافیک سایت مطابق با لحاظ استفاده کننده طرح ریزی می شود و بخش ها و قابلیت های زمینه نظر کاربر را در آن مهیا می آورد تا توافقی بر پیاده سازی طراحی سایت باشد . فرآیند سئو وبسایت می تواند در گزیده کامل کننده و تکمیلی پباده سازی وبسایت اجرا شود تا قدرتمندی لازم را برای انجام فرایند بازاریابی اینترنتی در بستر طراحی وبسایت فراهم آورد .