مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نحوه طراحی سایت با بوت استرپ

فرایند طراحی وب با بوت استرپ
ساخت وب سایت با بوت استرپ قادر است به شما یاری دهد تا وبسایتی عکس العمل‌گرا و طراحی سایت در مشهد خوشگل را در کمترین فرصت ممکن ساخت نمایید. فریمورک بوت استرپ نخستین دفعه به وسیله توییتر بسط داده شد و اینک برای ساخت و ساز نرم افزار‌های کاربردی اینترنت و تم‌های وردپرس نیز استعمال می شود. برخی از یوزرها دارای اسم و رسم این فریمورک عبارتند از Spotify، LinkedIn و ... .
ساخت وب سایت با بوت استرپ
طراحی وب سایت با بوت استرپ به شما قابلیت و امکان میدهد صفحه ها اینترنت بغرنج را از روش استعمال از HTML استاندارد ساخت‌و‌ساز کرده و آنان را بر پایه ی با نیازهای خویش سفارشی فرمائید. همینطور فریمورک بوت استرپ دارنده اجزای مازاد مانند هیبت ها، دکمه‌ها، پنجره‌های منبع گشوده و بقیه ابزارها میباشد.
درضمن، بوت استرپ به شما میانبرهای متعددی برای ساخت صفحه های اینترنت ارائه می دهد که به شما در صرفه‌جویی در حین و انرژی امداد می‌نماید. صرفا چیزی که نیاز دارید، شناخت ابتدایی با HTML و CSS برای ساخت و ساز صفحه های اینترنت برخورد‌گرا میباشد که برای تلفن همراه و آحاد مرورگرهای امروزی سازگار میباشد.
اما می بایست دقت داشت که طراحی وب با بوت استرپ، برای مبتدیان بی نقص مورد قابل قبولی وجود ندارد. در شرایطی که تجارب‌ای در طراحی وب و اپلیکیشن نویسی شالوده ندارید، عالی میباشد از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای ساخت وب سایت یا این که وردپرس برای طراحی وب استعمال فرمایید.
پیش نیازهای ساخت وب سایت با بوت استرپ
پیش نیازهای ساخت سایت با بوت استرپ
پیش از آغاز به طراحی وب با بوت استرپ، خوب میباشد که از مهارت‌های ذیل تدبیر داشته باشید:
1. اصول HTML: بوت استرپ برای ساختاردهی صفحه های اینترنت از HTML استعمال می‌نماید. به این ترتیب، بایستی با اصول و المان‌های HTML آشنا باشید و بتوانید ساختار برگه‌های اینترنت را ساخت و ساز فرمائید.
2. علم اول CSS: بوت استرپ از CSS برای استایل دهی به المان‌ها و اجزا به کار گیری می‌نماید. برای سفارشی کردن استایل بوت استرپ و تولید تغییرات خاص، نیاز به علم نخستین در موضوع CSS دارید.
3. شناخت با jQuery: بوت استرپ از کتابخانه jQuery برای ساخت‌و‌ساز افکت‌ها و عملکردهای تعاملی در صفحه ها استعمال می‌نماید. در فیض، شناخت با مفاهیم نخستین jQuery می تواند موءثر باشد.
دقت داشته باشید که با داشتن این مهارت‌ها، می توانید به طور توسعه یافته‌خیس از بوت استرپ به کارگیری نمائید و سفارشی‌سازی‌های بیشتری را ایفا فرمائید. البته حتی با مهارت‌های نخستین دراین مورد‌ها، میتوانید یک سایت معمولی با بوت استرپ تولید فرمائید و از امکان‌ها و پوسته‌های پیشفرض آن فایده ببرید.
طریق های طراحی وب سایت با بوت استرپ
دو شیوه مهم برای تولید وبسایت بوت استرپ وجود داراست:
• سایت بوت استرپ را با نحوه دستی ساخت‌و‌ساز فرمائید
• ساخت و ساز سایت بوت استرپ با به کارگیری از TemplateToaster Bootstrap Website Builder
وبسایت خویش را با شیوه دستی تولید فرمائید
فرآیند ساخت‌و‌ساز یک تارنما بوت استرپ به شیوه دستی
مرحله 1 : از سایت قانونی Bootstrap 4 دانلود نمائید. در حال حاضر فولدر های Bootstrap 4 را از موقعیت فشرده بیرون فرمائید.
مرحله 2 : یک دایرکتوری HTML ساخت‌و‌ساز فرمایید و اسم آن را بگذارید. میتوانید هر نامی که دوست دارید به آن بدهید.
و مرحله 3 : پوشه های JS و CSS را در دایرکتوری HTML خویش که بعداز دانلود Bootstrap 4 اخذ میکنید اسکن فرمایید و یک پوشه index.html ساخت نمایید.
مرحله 4 : فولدر CSS Bootstrap خویش را لینک و پیوند دهید، می بایست کد ذیل را اسکن کرده و در فولدر index.html ذیل تگ قرار دهید.
مرحله 5 : به همین ترتیب، جاوا اسکریپت مهم بوت استرپ را پس از پاورقی index.html اضافه نمائید تا برگه با گاز لود خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد