مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

در انتخاب بهترین قالب وردپرس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

وردپرس برای ساخت وب سایت در قضیه های متفاوت کاربرد دارااست و هر محتوایی را می‌تواند طراحی سایت در مشهد در خویش مکان دهد. این پوسته وب سایت وردپرس میباشد که محتوای وب سایت شمارا بی نقص می نماید و به آن نام و نشان می‌بخشد. پس مثلا در صورتیکه یک وبسایت خبری دارید، می بایست مراقب باشید تا محتوای شما در قالبی اکران داده گردد که از خوانایی موردنیاز منتفع باشد. همینطور اکثری از پوسته های وردپرسی از تجهیزات زیادی بهره مند می باشند که در مواقعی ممکن میباشد این تجهیزات به خیر کدنویسی نشده باشد و از سازش کافی با بقیه پلاگین های وردپرس منتفع نباشد یا این که حتی به تنهایی ادله کاهش سرعت وبسایت وردپرسی شما باشد.
به عنوان مثال در سال‌های اخیر اکثری از اشخاص به فروش عصر و داده ها روی آورده‌اند و تارنما آموزشی راه اندازی کردند. تارنما آموزشی بایستی دارنده کلیه خصوصیت‌هایی باشد که سبب می‌گردد استفاده کننده ریلکس‌خیس بتواند یادگرفتن‌های آنلاین را دنبال نماید. به همین استدلال میباشد که پوسته آموزشی استادیار از پرفروش‌ترین پوسته‌ آموزشی ژاکت میباشد؛ تجارب کاربری شل، آسانی مینیمالیسم و مدل بودن از خصوصیت‌های اساسی این پوسته میباشد.
فراگیری وردپرس
درین وضعیت ضمن اینکه با محدودیت در استعمال از پلاگین ها مواجه میشوید، با کاهش شدید مرتبه تارنما در گوگل نیز مواجه خواهید شد، به دلیل آن که گوگل وب سایت های آرام را دوست ندارد! در‌این نوشته‌علمی قصد داریم با نظارت ظریف و تخصصی پوسته های وردپرسی و شناخت با 9 گزینه از طریق های تشخیص شایسته ترین یا این که به عبارت دیگر کاملترین پوسته وردپرسی، به راحتی باتوجه به تجارت و انتظاراتمان، از اشکال قالب های وردپرس، شایسته ترین پوسته وردپرسی را گزینش کنیم.
1- در پی آسانی باشید
سایت وردپرس
بخش اعظمی از پوسته های ماهر وردپرس با رنگ‌ها، برنامه کودک ها و افکت های دیدنی و مالامال جنب و جوش ترکیب گردیده اند. ممکن میباشد در موردها خاصی شما مستلزم به کار گیری از اینگونه پوسته هایی باشید، البته در اکثری از مفاد به هیچ کدام از این عدم وضوح ها نیازی ندارید. به پیمان لئوناردو داوینچی: “آسانی غایت ابهام میباشد”
کاغذ نخستین گوگل را به خاطر بیاورید. از رنگبندی های خیره کننده، افکت های انیمیشنی و جنب و جوش های متفاوت هیچ خبری وجود ندارد. ولی همین پیاده سازی بی غایت معمولی به شما یاری می نماید تا به راحتی به مقصود خویش که کاوش کردن میباشد، برسید. غرض طراحی سایت این میباشد که یوزرها، داده ها مایحتاج خویش را پیدا نمایند و صاحب و مالک تارنما نیز به هدف ها خویش رسد. پس در‌حالتی که یک پوسته وردپرسی بهتر میباشد، ولی برای پاسخگویی به نیاز استفاده کننده شما مطلوب وجود ندارد، تخت گاز از آن دیده پوشی نمائید و دنبال آیتم آن‌گاه بروید.
2- پوسته ریسپانسیو را بدون شوخی بگیرید
پوسته ریسپانسیو وردپرس
پوسته ریسپانسیو یا این که پوسته واکنشگرا به قالب ای گفته میگردد که در برگه اکران دستگاه های گوناگون اعم از تلفن همراه، تبلت و رایانه، به نیکی قابل مشاهده میباشد و باتوجه به بعد ها برگه اکران، وضعیت قسمت های متفاوت پوسته عوض شده و همواره شایسته ترین تجربیات کاربری را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما مهیا می نمایند.
امروزه پوسته ریسپانسیو فارسی و راستچین در مارکت های متفاوت برای مثال ژاکت قابل دسترسی میباشد و خیر فقط تحت عنوان یک فاکتور ضروری هنگام تعیین شایسته ترین قالب وردپرس به‌حساب می‌آید، بلکه جزو فاکتورهای اصلی گوگل برای وب سایت میباشد.
مشاهده و خرید تولیدها
گروه بندی پوسته وردپرس
مشاهده همگی
چطور تشخیص دهیم یک پوسته ریسپانسیو میباشد؟
معمولی ترین نحوه تشخیص ریسپانسیو بودن پوسته، تغییر تحول بعدها پنجره مرورگر هنگام مشاهده پیش اکران پوسته میباشد. در‌حالتی که وضعیت محتوای پوسته با تغییر تحول بعد ها مرورگر تغییر‌و تحول کرد و همواره از خوانایی و دسترس پذیری موردنیاز بهره مند بود، یعنی پوسته ریسپانسیو میباشد. همینطور شما می‌توانید از ابزار گوگل برای آزمایش سازش صفحه های اینترنت در تلفن همراه نیز امداد بگیرید. برای آزمایش صفحه ها تارنما در تلفن همراه کافیست در ابزار Mobile Friendly Test نشانی یک کدام از صفحه های پیش اکران پوسته موردنظر را وارد نمائید و خطاهای احتمالی که به رنگ قرمز‌رنگ نشان داده میشود را نظارت نمائید.
3- سازش با اشکال مرورگرها
پوسته های وردپرس سازگار با اشکال مرورگرها
امروزه یوزرها با استعمال از مرورگرهای گوناگون به اینترنت گردی می‌پردازند و همین تنوع در مرورگر موجب گردیده است تا بخش اعظمی از پوسته های حرفه‌ای وردپرس نیز با مرورگرهای گوناگون آزمایش شوند و از سازش بی نقص با اشکال مرورگرهای رایانه ای و موبایلی بهره مند باشند. با این درحال حاضر در‌صورتی‌که قالبی که قصد گزینش آن را دارید یک پوسته اهل ایران میباشد یا این که جدیدا منتشر گردیده‌است، توصیه می کنیم با استعمال از مرورگرهای متعدد به مشاهده پیش اکران آن بپردازید تا مطمئن گردید پوسته از سازش بی نقص در گونه های مرورگرها برخوردار‌است.
4- سازش با پلاگین های ضروری وردپرس
وردپرس
پلاگین های ماهر وردپرس مهم‌ترین مزیت این سیستم رئیس محتوا در مقایسه با بقیه CMS ها به شمار میروند. تعداد بخش اعظمی پلاگین وردپرس به شما این قابلیت را می‌دهند تا به راحتی امکان های بیشتری را به هسته وردپرس اضافه فرمایید و همین مساله موجب می‌شود تا هنگام گزینش شایسته ترین پوسته وردپرس نیز به سازگار پذیری پوسته وردپرس با دوستداشتنی ترین پلاگین های وردپرس دقت ویژه ای داشته باشید.
پلاگین های حرفه‌ای وردپرس همانند پلاگین هیبت ساز گرویتی هیبت، پلاگین یواست بهینه سازی، پلاگین ارتقا سرعت وردپرس WP Rocket به عنوان مثال پلاگین هایی میباشند که هر پوسته وردپرسی می بایست به نیکی از آنان تامین نماید و در توضیحات معرفی پوسته به‌این آیتم اشاره گردیده باشد (در‌حالتی که که از سازگارپذیری شایسته ترین پلاگین های وردپرس با پوسته موردنظر اعتقادوباور ندارید سفارش می کنیم قبل از خرید پوسته این آیتم را از بسط دهنده پوسته پرسش نمائید)
5- پوسته دو زبانه وردپرس
پوسته دو زبانه وردپرس
بخش اعظمی از وب سایت های وردپرسی در زبانی به جز گویش انگلیسی می باشند و احتمالا شما که در هم اکنون پژوهش این مقاله میباشید نیز قصد فعال سازی وب سایت وردپرسی به لهجه فارسی، یک وبسایت دو زبانه وردپرس و یا این که حتی وب سایت یک سری زبانه وردپرس را دارید که یکی گویش ها، فارسی میباشد.

در‌این حالت ما یحتاج میباشد هنگام گزینش پوسته وردپرس به حفاظت آن از گویش فارسی اعتنا نمائید و عبارتی همانند RTL Compatible را در ویژگی ها پوسته کاوش نمایید. خوشبختانه ژاکت تحت عنوان مطرح ترین منبع برای گزینش پوسته فارسی وردپرس به شما این قابلیت را می‌دهد تا شایسته ترین پوسته های فارسی و راست چین وردپرس را با اعتقاد و باور از اورجینال بودن تولید ها با بها هایی بسیار کمتر از مارکت های جهانی تهیه و تنظیم نمائید. پلاگین چندزبانه کردن تارنما میتواند درین خصوص به شما یاری دهد.
6- کاغذ سازهای وردپرس
همگی پلاگین های کاغذ ساز وردپرس که در اکثر زمان ها موردها به طور پلاگین های جداازهم نیز منتشر می گردند، اکثری از پوسته های ماهر وردپرس را ملازمت می نمایند. برگه سازها به شما این قابلیت را می‌دهند تا به راحتی با کشیدن و آزاد کردن موضوعات متعدد درون یک کاغذ، اسکلت وب سایت خویش را معین کرده و فارغ از درسرهای کدنویسی، صفحه های وب سایت خویش را پیاده سازی نمائید.
هنگام گزینش هر یک از برگه سازها اصل نخستین یعنی آسانی را فراموش نکنید چرا‌که بعضی وقتها پلاگین های ورقه ساز وردپرس کدهای بسیار متعددی را در صفحه های تارنما شما فراخوانی می نمایند و منجر کاهش سرعت وب سایت می‌شوند.
پوسته های مجهز به برگه ساز را می اقتدار برای راه‌اندازی گونه های وبسایت برای مثال فروشگاهی، شرکتی، خبری، فردی و … آیتم به کار گیری قرار اعطا کرد و به همین انگیزه نیز اکثر زمان ها پوسته های مجهز به شیت ساز، پوسته چندمنظوره وردپرسی نامگذاری میگردند.
این ایام کاغذ ساز المنتور یک کدام از شایسته ترین ورقه سازهای وردپرس به‌حساب می‌آید و بعضی پوسته ها اعم از پوسته فلت سام با کاغذ ساز منحصربه‌فرد Fusion Builder و پوسته انفولد با شیت ساز منحصر Avia Builder در مجموعه شایسته ترین پوسته چند کاربردی وردپرس، مجهز به برگه ساز ماهر قرار می‌گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد