مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

انواع روشهای طراحی سایت چیست؟

امروزه روشهای ساخت سایت مختلفی وجود دارااست. به عبارتی‌طور که میدانید اینترنت‌وب سایت‌ها گروه‌ای از صفحه های طراحی سایت در مشهد مرتبط باهم می‌باشند که دربرگیرنده گونه های متن ها، تصاویر‌، صوت و ولی، یک شیت‌‌ی مهم میشوند. هر اینترنت‌وب سایت دارنده یک نشانی URL مجزاست و در یک یا این که یک‌سری سرور، میزبانی می شود. ممکن میباشد شما نیز قصد به پیاده سازی یک اینترنت‌تارنما برای استحصال‌و‌شغل یا این که کمپانی خویش داشته باشید. وقتی‌که از قصد به جاری ساختن این شغل بگیرید می بایست معین نمائید که به چه روشی می خواهید وبسایت شما پیاده سازی خواهد شد؟ شاید اولی سؤالی که به ذهنیت شما می رسد این موضوع باشد که چه نحوه‌هایی برای طراحی وب حرفه‌ای وجود داراست و این شیوه‌ها چه فرقی با یکدیگر دارا‌هستند و آنگاه با زمینه تعیین مطلوب‌ترین طریق ساخت سایت برای استحصال‌و‌فعالیت خویش مواجه میشوید. پس عالی میباشد پیش از هر کاری مقداری درباره ی این موضوع بازرسی نمائید. به‌طور کلی روشهای طراحی وب را می‌قدرت به سه طرز استاتیک، داینامیک و اشاره گر تقسیم‌بندی کرد. در پی به رسیدگی این طرز‌ها و مزایا و معایب هرکدام می پردازیم. در شرایطی‌که شما نیز قصد دارید سایتی پیاده سازی نمائید، توصیه می کنیم این نوشته‌ی علمی را تا آخر رسیدگی فرمایید. اشکال روشهای طراحی وب سایت گونه های روشهای طراحی وب سایت به عبارتی‌طور که میدانید تعداد کمپانی‌های طراحی وب سایت در مرزو بوم ما بسیار زیاد میباشد و هر کمپانی منش مختص خویش را داراست. گاهی با مراجعه به این مجموعه‌ها با تنوع بها متعددی روبه‌رو میشوید و شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که انگیزه این تفاوت‌ها چیست. یکی‌از دلایل این تفاوت بها‌ها، میتواند روشهای طراحی وب سایت گوناگون آن ها باشد. تعیین شیوه ساخت سایت مطلوب به نوع دستیابی‌و‌شغل ما بستگی دارااست. برخی از اینترنت‌وب سایت‌ها فقط بهمنظور استحضار‌رسانی می باشند و مخاطب نیازی به عضویت و رابطه با آن ها ندارد. در مقابل بعضا دیگر بیشتر برای تعامل با یوزرها پیاده سازی گردیده‌اند و اعضای تارنما نقش مهمی در آن انجام می‌نمایند. از طرف دیگر اینترنت‌وبسایت‌ها در روش‌ی مدیر محتوای خویش نیز مختلف‌اند. ممکن میباشد یک تارنما محتوای ثابتی داشته باشد یااینکه محتوای آن به‌شکل پویا باشد و به‌طور دایم به‌روزرسانی گردد. به همین خیال و خاطر نحوه طراحی وب شما بایستی براساس هدف ها و استراتژی‌های اینترنت‌سایتتان معلوم گردد. وب سایت‌ها را می‌قدرت به یک کدام از سه طریق استاتیک، داینامیک و مکان نما پیاده سازی کرد. به‌دنبال به رسیدگی این طریق‌ها خوا‌هیم پرداخت. طراحی وب استاتیک(اثبات) یک کدام از روشهای طراحی وب، پیاده سازی استاتیک میباشد. یک وبسایت استاتیک، تعداد صفحه های مشخصی داراست و معمولا این صفحه های هیچ سیرتکامل تعاملی با یوزرها ندارند و واکنشی به کار‌های بازدیدکنندگان، علامت نمی‌دهند. سایت‌های استاتیک معمولا برای معرفی کمپانی، شخصیت و یا این که فعالیتی خاص کاربرد دارا هستند. این نوع از اینترنت‌وب سایت‌ها، تنها یک وضعیت اصطلاحا show دارااست. وب سایت‌های استاتیک به‌راحتی قابل تغییر و تحول نیستند و معمولا داده ها محتوایی ثابتی دارا‌هستند. صفحه های اثبات با به کارگیری از کدهای HTML و CSS نوشته می شوند و این‌عمل را می‌اقتدار حتی‌در یک برگه‌ی Notepad ویندوز نیز، جاری ساختن بخشید. وب سایت‌های استاتیک هیچ‌سیرتکامل اپلیکیشن‌نویسی سمت سرور و مقر داده‌ای ندارند. از این نوع وب سایت بیشتر برای مواردی به کار گیری میشود که تارنما ما حداکثر سه برگه داشته باشد. از‌آن‌جا‌که که تغییرات صفحه های معمولا بایستی به وسیله وبمستر و به‌شکل دستی صورت بپذیرد، به این ترتیب، در وب سایت‌های والا و تعداد صفحه های زیاد، این‌فعالیت چندان ریلکس وجود ندارد. در شرایطی که در سایت، نیاز به ارسال لحاظ یا این که نام نویسی یوزرها باشد، به طبع این نوع اینترنت‌تارنما کاربردی نخواهد بود. ساخت سایت به طریق استاتیک نسبت به شیوه داینامیک، سریع‌خیس و ریلکس‌خیس اعمال میشود؛ به این دلیل‌که، می‌قدرت کدهای HTML یک برگه را برای مابقی صفحه ها اسکن کرد و تغییرات مدنظر را در آنان اجرا کرد. محتوای این نوع اینترنت‌تارنما می تواند متن، تصویر، ویدئو و... باشد.

راهنمای جامع CSS و نقش آن در طراحی سایت

CSS چیست؟
همان طور که در ابتدا گفته شد، CSS در معنای «صفحه‌های مدل آبشار» یا این که «کاغذ‌های آبشاری» میباشد که آبشاری بودن شیت‌های CSS به‌این مفهوم میباشد که استایل، کلاس یا این که هر چیزی که به یک کاغذ CSS داده خواهد شد، روی موادتشکیل دهنده طراحی سایت در مشهد فرزند (Children) این شیت‌ها هم تاثیرگذار خواهد بود. چنانچه بخواهیم مثالی دراین باره بزنیم مثل این خواهد بود که در شرایطی که شما رنگ متن را در یک کاغذ CSS آبی‌رنگ گزینش نمایید، این به معنای قرمز رنگ بودن تک تک سرنویس‌ها (هدینگ) و جمله‌های متنی میباشد که قرار میباشد در‌این ورقه CSS نوشته خواهد شد.
بدین ترتیب( CSS ) زبانی میباشد که به وسیله آن توانا خواهید تا استیل پیاده سازی صفحه ها وبسایت تان را یکبار تمجید و به صفحه های گزینه نیازتان ایفا فرمائید. به کار گیری از CSS سبب تمیزتر شدن کدهای اپ نویسی تان می گردد، تغییراتی که در آتی می‌خواهید اجرا نمائید را آسوده می نماید و همینطور روءیت کرد شمارا بیشتر به پیاده سازی معطوف می نماید تا رمز و کله زدن با کدهای اپ نویسی. CSS در کنار HTML قرار میگیرد تا هسته تولید یک سایت را به وجود بیاورند. البته HTML چیست؟ برای اینکه به فهم و شعور جامعی از CSS برسیم می بایست تعریف و تمجید مختصری از HTML داشته باشیم.
HTML چیست؟
HTML برگرفته از (Hyper Text Markup Language) میباشد و یک لهجه نماد‌گذاری استاندارد برای صفحه های اینترنت به حساب میآید. این گویش بنیاد صفحه ها اینترنت را تشکیل می دهد. هر آنچه که در شیت میبینید از عنا وین، متون و تصاویر کلیه با HTML در ورقه‌ی اینترنت قرار داده گردیده‌اند.
در بالا مورد نیاز میباشد بدانید html یک لهجه اپلیکیشن نویسی وجود ندارد! بلکه یک طرز یا این که گویش نماد‌گذاری میباشد که برای ساختاربندی اجزای شیت به فعالیت برده میشود. HTML زبانی می‌باشد که همه عنصرها مو جود در صفحه های اینترنت مثل باکس های متن، دکمه ها و غیره به وسیله اون ساخته می‌شن و با مخلوط اون با کدهای CSS ظواهر کاغذ صورت می‌گیره.
تلفیق CSS و HTML
چنانچه یک برگه اینترنت را دربرگیرنده اجزای پایین بدانیم:
محتوا (content): کدهای HTML مسئول ساخت این قسمت میباشند.
اکران (presentation): کدهای CSS مسئول ساخت‌و‌ساز این نصیب می باشند.
خلق و خوی (Behavior): این قسمت اینترنت بوسیله JavaScript ساخت و ساز می گردد.
نمونه ملموس خیس می‌شود “اسکلت بشر را HTML فرض فرمایید و صورت،ظواهر ، رنگ موی، نژاد را CSS و رفتاری که از این بشر بروز می نماید را JavaScript.
غرض از گویش css چیست؟
غرض از ساخت و ساز لهجه نرم‌افزار نویسی css در واقع جداسازی داده ها محتوا (که به وسیله زبانی مانند HTML درج شده اند) از داده ها ظاهری مانند کاغذ بندی، رنگ و سایز و نوع فونت است. این جداسازی موجب ارتقاء سرعت در دسترسی به تارنما، انعطاف پذیری بیشتر برای در اختیار گرفتن خصوصیت های ظاهری، امکان پیاده سازی یکسری ورقه با یک فرمت یکسان و خودداری از ابهام و ایفا شغل های تکراری در ساخت وب سایت می‌شود.
ساختار CSS
برای اینکه با سختار CSS آشنا شویم بایستی بگوییم که ساختار یک خط از کد CSS مشتمل بر یک گزینش‌گر (selector) میباشد که به یک یا این که یک سری تگ از html اشاره می‌نماید. در مقابل گزینش‌گر یک بلاک قرار میگیرد که مدل خاصی را به عنصر تعیین گردیده جاری ساختن می‌نماید. از جمله این ساختار را در لحاظ در حالتی‌که در حیث بگیرید:
h1{font-size : 18px;}
که در اینجا h1 انتخابگر می‌باشد، font-size خصوصیت میباشد و 18px مقدار آن میباشد.
CSS و HTML
طریق‌ی افزودن کدهای CSS به فولدر HTML
برای افزودن کدهای CSS به مدرک HTML و بقیه کدها، می قدرت از طریق‌های ذیل بهره مند شد.
۱- تایپ کردن inline CSS یا این که css خطی
درین طرز شما با تایپ کردن کلمه و واژه‌ی style باطن هر تگ، میتوانید کدهای css مد لحاظ خویش را به آن اضافه نمایید:
۲- تایپ کردن CSS در قسمت HEAD فولدر
همان طور که میدانید در HTML یک قسمت به اسم head جای‌دارد که می توانید در آن یک تگ

کال تو اکشن چیست و چگونه یک CTA تاثیر گذار طراحی کنیم؟

کال تو اکشن Call to action چیست؟

کال تو اکشن Call to action یا این که دکمه فراخوان متن پیوند طراحی سایت در مشهد گردیده و یا این که دکمه‌ای در برگه تارنما میباشد که با گرافیکی تاثیرگذار از کاربر وبسایت برای جاری ساختن کاری دعوت می‌نماید، که روی دکمه یا این که لینک و پیوند کلیک نماید. خرید یک جنس، عضویت در یک خبر نامه، مشاهده جزئیات یک مال و غیره تمامی میتوانند مقصد دکمه فراخوان باشند. در گوگل آنالیتیکس ما بخشی داریم که برای تارنما چندین مقصود گزینش می کنیم. همگی این هدف ها در تارنما میتواند با دکمه Call to action قابل دسترس باشند.

Call to action چیست

گونه های CTA

در صورتی میخواهید بدانید اشکال کال تو اکشن call to action چیست، بایستی اعلام کرد هشت نوع CTA متعدد وجود داراست که میتوانید در بخش‌های گوناگون وبسایت‌تان از آنان به کار گیری فرمایید. این CTA‌ها را در پی نظارت میکنیم:


ساخت‌و‌ساز سرنخ: اولی و مهم ترین ادله استعمال از‌ CTA‌ها، ساخت سرنخ برای جذب یوزرها میباشد. از آن جا که این CTAها میخواهند دقت کاربر را جلب نمایند، بایستی در جایی از وب سایت قرار گیرند که به دیده یوزرها تازه بیایند.


ارسال هیبت خصوصیات: بعد از اینکه مخاطب نو وارد شیت فرود تارنما شما شد، بایستی از وی بخواهید هیبت ویژگی ها را لبریز نماید و دکمه ارسال را بزند؛ این داده ها برای عمل‌های آینده بازاریابی به شما امداد می‌نمایند. برای آنکه احتمال مالامال کردن هیبت بوسیله یوزرها بیشتر خواهد شد، خوب میباشد دکمه ارسال را با یک توصیه یار سازید، به عنوان مثالً دانلود کتاب راهنما را متعلق به لبریز کردن هیبت قرار دهید.


دکمه «بیشتر بخوانید»: هنگام قرار دادن متن یک پست وبلاگ یا این که هر نوشته‌علمی دیگری در ورقه مهم وب سایت، مایحتاج وجود ندارد متن بی نقص را قرار دهید، چون وسعت متعددی از ورقه اساسی را مالامال کرده و آن را خسته‌کننده می‌سازد. شایسته ترین عمل این میباشد که یک گزاره از متن را در برگه نخستین بگذارید و با قرار دادن دکمه «بیشتر بخوانید» از یوزرها بخواهید به شیت مرتبط با آن بروند. معرفی محصول ها یا این که سرویس ها: زمانی که یوزرها در تارنما شما حضور دارا هستند، بیشتر از هر چیز میخواهند تولیدها یا این که خدماتی را که ارائه می‌دهید، بشناسند. به همین استدلال مورد نیاز میباشد CTA برای بخش تولید ها قرار دهید.


اشتراک گذاری اجتماعی: یکی بی آلایش‌ترین گونه های CTA، دکمه اشتراک‌گذاری اجتماعی میباشد که معمولاً در نقطه پایان مقاله ها و پست‌های وب لاگ قرار میگیرد. این CTA به رابطه و تعامل بیشتر یوزرها با وبسایت شما یاری می‌نماید.


توصیه ویژه: مواقعی وجود داراست که استفاده کننده جذب وبسایت شما می‌گردد ولی هنوز برای خرید جنس‌تان تصمیم قطعی نگرفته میباشد. در‌این مفاد می توانید با یک توصیه او‌را به خرید ترغیب فرمائید. ارائه ورژن بدون‌پول موقتا، تخفیف ویژه و... می توانند برای این مراد به فعالیت فرایند.


قطعی کردن خرید: بعداز آنکه استفاده کننده را به تارنما خویش جذب کردید و او‌را برای خرید مال ترغیب کردید، درحال حاضر وقت آن میباشد که استفاده کننده موردنظر به مشتری تبدیل خواهد شد. دراین‌صورت نوعی CTA به شغل می‌رود که تمرکز خویش را بر قطعی کردن خرید کالا می گذارد. مثلا از استفاده کننده میخواهید برای اخذ سرویس ها ساخت سایت مخصوص تماس بگیرد یا این که تیکت ارسال نماید. به این ترتیب طی تماس برای مشورت، ارشادوراهنمایی‌های موردنیاز به وی داده میگردد تا خرید خویش را قطعی نماید.


تبلیغ روی داد: در صورتیکه که قصد برگزاری یک اتفاق افتاد دارید، به طبعً می خواهید مخاطبان متعددی را جذب آن نمائید. برای این عمل شایسته ترین رویکرد قرار دادن یک کال تو اکشن در اینترنت‌تارنما خودتان و دعوت از یوزرها برای حضور در اتفاق افتاد میباشد.


هدف ها پیاده سازی دکمه CTA

مقصود مهم پیاده سازی دکمه CTA دعوت استفاده کننده به جاری ساختن یک مبادرت آیتم انتظار میباشد. این مبادرت بسته به فرآورده یا این که سرویس ها ارائه گردیده و اینکه مخاطب در چه مرحله از هجرت مشتری قراردارد، فرق می‌نماید. ممکن میباشد در یک برگه از تارنما بخواهید مخاطب را به کاغذ مال خویش هدایت نمائید و در جایی دیگر بخواهید داده ها تماس اورا اخذ نمایید. برای هرمورد از این هدف ها میتوانید یک دکمه CTA منحصر پیاده سازی کرده و در مکان مطلوب آن قرار دهید.


محل قرارگیری دکمه CALL TO ACTION

در‌حالتی که از هر کسی بپرسید مقصود از قرار دادن دکمه کال تو اکشن call to action چیست، مطلقاً جواب این میباشد که مخاطب روی آن کلیک نماید. به همین عامل می بایست دکمه CTA در جایی قرار بگیرد که به دیده یوزرها بیاید و احتمال جاری ساختن شغل آیتم انتظار بیشتر خواهد شد. برخی معتقدند شایسته ترین جای برای قرار دادن CTA، بالای شیت میباشد. این محل، او‌لین جایی میباشد که با گشوده شدن ورقه مقابل روئت کرد مخاطب قرار میگیرد. ولی بایستی دقت داشته باشید زمینه بدین آسانی‌ها وجود ندارد.


قرار دادن اینماد در سایت و نمایش آن در وردپرس

همان گونه که میدانید قرار دادن اینماد در تارنما سبب ساز ارتقا اعتبار وبسایت میشود و برای بعضا از یوزرها داشتن اینماد یک وب سایت اساسی میباشد تا از آن خرید نمایند و از سرویس ها آن به کارگیری نمایند. طراحی سایت در مشهد آرم متکی بودن الکترونیک یا این که اینماد یک آرم و آرم میباشد که از سازمان پیشرفت کسب و کار الکترونیک صادر می گردد تا بتوانید آن را در وبسایت خویش قرار دهید و یوزرها با متکی بودن بیشتری از آن وبسایت خرید جاری ساختن دهند. برای اخذ نشان اتکا الکترونیک میتوانید در تارنما اینماد نام نویسی نمائید و پروسه اخذ اینماد را ایفا دهید. خب برویم تا قرار دادن اینماد در وب سایت‌را آغاز کنیم
طریق‌های قرار دادن اینماد در تارنما وردپرسی
بعداز اجرا روند اخذ اینماد و پذیرش شدن حصول‌و‌شغل و تارنما شما یک کد به شما داده میشود که می بایست آن را در وب سایت خویش قرار دهید. به‌دنبال به قرار دادن اینماد در وب سایت میپردازیم. دقت داشته باشید که در صورتیکه شما از اینماد در وب سایت خویش استعمال فرمائید منجر ارتقاء اتکا یوزرها میگردد و طبق تحقیق‌هایی که داشتیم بعضا از یوزرها نمادهای سایت شما برایشان التفات متعددی دارااست در تصمیم گیری خرید. خب برویم تا قرار دادن اینماد در وب سایت را آغاز کنیم.
شیوه نخستین: قرار دادن اینماد در یک شیت یا این که شیت
برای قرار دادن اینماد تارنما خویش در یک صفحه یا این که نوشته در وردپرس کافی میباشد کد اینماد خویش را نسخه برداری نمائید و به پیشخوان وردپرس و مسیر ورقه‌ها > اضافه کردن تازه بروید.
اضافه کردن ورقه تازه در وردپرس
اضافه کردن ورقه تازه در وردپرس
درحال حاضر اسم ورقه را به صورت نمونه علامت پشت گرمی الکترونیک بگذارید و یک بلوک HTML سفارشی تولید فرمایید و کد اخذ گردیده از وب سایت اینماد را در آن قرار دهید. پس از تکثیر و گشودن شیت میتوانید نشانه متکی بودن الکترونیک خویش را مشاهده کنید و در حالتی که روی آن کلیک نمایید داده ها فروشگاه آنلاین شما در سامانه اینماد گشوده میگردد.
قرار دادن اینماد در یک شیت یا این که ورقه
قرار دادن اینماد در یک کاغذ یا این که شیت
طرز دوم: قرار دادن اینماد با پلاگین
شل‌ترین شیوه قرار دادن اینماد در تارنما و فوتر به کار گیری از پلاگین یا این که افزونه میباشد. برای این شغل از پلاگین Logo Manager For Enamad استعمال میکنیم. با به کارگیری از این پلاگین به راحتی می توانید اینماد تارنما خویش را رئیس نمائید و در هر کاغذ‌ای که می خواهید اکران دهید.
اخذ پلاگین Logo Manager For Enamad
برای نصب و فعالسازی این پلاگین مانند نصب و فعالسازی پلاگین‌های دیگر به پیشخوان وردپرس و مسیر پلاگین‌ها > اضافه کردن بروید. هم اکنون در فریم کاوش عبارت Logo Manager For Enamad را وارد کنید و پلاگین را نصب و فعال نمائید.

نصب و فعالسازی پلاگین Logo Manager For Enamad
نصب و فعالسازی پلاگین Logo Manager For Enamad
پس از نصب و فعالسازی در پیشخوان وردپرس و مسیر پیکربندی > آرم الکترونیکی کلیک فرمایید تا وارد پیکربندی لوگوی اینماد بشوید.

رفتن به پیکربندی پلاگین نشان اتکا الکترونیک
رفتن به پیکربندی پلاگین علامت متکی بودن الکترونیک
در پیکربندی نشان الکترونیک آیتم فعالسازی اکران اتومات را فعال فرمایید تا اینماد در وب سایت شما فعال خواهد شد. همینطور درین پیکربندی میتوانید پیکربندی قرارگیری اینماد در وبسایت‌تان را مشخص و معلوم نمائید و تغییر و تحول دهید که توصیه می‌گردد بگذارید روی پیش‌فرض باشد.

در غایت کد اینماد خویش را در نصیب کد آرم الکترونیکی وارد فرمایید و روی دکمه تصویب کلیک فرمائید.

پیکربندی پلاگین آرم الکترونیکی
پیکربندی پلاگین آرم الکترونیکی
در صورتی نمیخواهید از اکران اتومات استافده نمایید، با قرار دادن شورت کد [enamadlogo_shortcode] در هر کاغذ‌ای که می خواهید می توانید اینماد خویش را اکران دهید و همینطور در لیست ابزارک‌ها با فعالسازی این پلاگین ابزار جدیدی به اسم آرم الکترونیکی تاسیس شده است که میتوانید از آن‌هم به کارگیری فرمائید.

نحوه سوم: قرار دادن کد اینماد در پوشه footer.php
یک شیوه دیگری که برای قرار دادن اینماد در وبسایت ولی در فوتر آن وجود دارااست، قرار دادن کد در پوشه footer.php پوسته میباشد. با این فعالیت کد اینماد شما در فوتر وبسایت اکران داده میگردد. خب برویم تا اکران اینماد در فوتر تارنما را توضیح دهیم.

برای استعمال از این طرز نیاز می باشد که شما دوستان عزیز کدنویسی Html را بلد باشید. در شرایطی که بلد نیستید نگران نباشید زیرا ما در لردات عصر آموزشی هفت گردهمایی‌ای یادگرفتن سریع و بی آلایش Html و Css فراهم کردیم که شما با به کارگیری از آن میتوانید این گویش آرم گذاری و استایل‌نویسی Css را در کمتر از ۵ ساعت خاطر بگیرید.

آغاز کد اینماد را اخذ نمائید و بعد از آن به پوشه منیجر هاست خویش و مسیر wp-content > theme بروید و فولدر پوسته خودتان را پیدا فرمائید و وارد آن گردید. حال فولدر footer.php را دستکاری نمائید و کد اینماد را در بخشی که میخواهید در فوتر اکران داده گردد درج فرمائید.

نمایش صحیح قیمت محصولات به تومان در ووکامرس

ووکامرس اصلی ترین مغازه‌ساز دربین بقیه دکان‌ساز های سیستم های مدیر محتوا میباشد که می توانید بسادگی و تنها با نصب آن در درون وردپرس ، فروش خویش را استارت فرمایید ولی حتما تنظیمات صحیح این مغازه و استعمال درست از ابزارها و امکاناتی طراحی سایت در مشهد که در دست ما قرار می‌دهد بسیار اصلی میباشد . در شرایطی که علاقمند می‌باشید تا صفر تا صد ووکامرس را در پوسته یک عصر کوتاه و یک سری ساعته بعنوان یک کارشناس حافظه بگیرید می‌توانید از زمان پیشنهادی ما استعمال نمایید :
مطالب بیشتر و روش درس دادن و سرفصل های زمان را می توانید در برگه جزئیات خویش عصر رسیدگی فرمائید . بها یکی‌از قسمت های بسیار اصلی در دکان شما میباشد ! به دلیل آنکه در صورتی‌که واحد ارزش و عدد بها درست نباشد ، مطمئنا پرداخت های شما نیز از روش درگاه بانکی به صحت شکل نخواهد گرفت . تهیه و تنظیم بها یکی‌از شغل های اول میباشد که می بایست در ووکامرس جاری ساختن دهید . این عمل بسیار معمولی میباشد ، برای تهیه و تنظیم بها ها در ووکامرس ( که در میهن ما ارزش یا این که به ریال میباشد و یا این که به تومان ) :
آغاز وارد نصیب پیشخوان وردپرس گردیده و به بخش ووکامرس و قسمت تنظیمات مراجعه‌نمایید
در درون تب عمومی ، و با یه خرده اسکرول به زیر بخش مرتبط با ” تنظیمات واحد مبلغی ” را مشاهده خواهید کرد
به تصویر تحت توجه نمائید :

اکران درست بها تولید ها در ووکامرس

در‌این قسمت می توانید واحد مبلغی را روی ” تومان ” و محل واحد مبلغی را بسته به دکوراسیون پوسته روی ” راست با مسافت” و یا این که ” چپ با مسافت ” تهیه و تنظیم فرمائید ( دقت داشته باشید که در موقعیت صحیح بایستی حالت واحد مبلغی را روی راست با مسافت قرار دهید تا واحد مبلغی تومان سمت چپ عدد ارزش قرار گیرد . زیرا از گویش فارسی استعمال میکنیم بایستی راست را گزینش کنیم تا پوزیشن واحد مبلغی در سمت چپ تهیه گردد )

در بخش مرتبط با ” جداکننده هزارگان ” یک آرم ” , ” قرار دهید

در نصیب ” جداکننده اعشاری ” یک ” . ” وارد کرده و قسمت ” تعداد اعشارها ” را روی عدد 0 تهیه فرمایید ( وجود نصیب اعشار و اکران آن در نصیب بها ها نیاز وجود ندارد )

بعداز ذخیره تغییرات ، بسادگی واحد مبلغی دکان شما و طرز اکران آن تهیه و تنظیم گردد . دقت داشته باشید که صرفا نصیب در پیکربندی ووکامرس برای تنظیمات ارزش و واحد آن ، از همین نصیب عمومی میباشد . ووکامرس موقتی تا این ورژن از وردپرس یعنی ورژن 6.3 با این چینش و دسترسی فعال میباشد و احتمال دارااست در بعدی با بروز رسانی وردپرس و همینطور ووکامرس به ورژن های جدیدتر ، محل دسترسی این نصیب تغییر تحول نماید که قطعا در‌این نوشته ی علمی نیز اصلاح شود .

تنظیمات ظریف ووکامرس در نصیب مالی
نصیب ارزش صرفا یکی یک سری کاری میباشد که می بایست برای تنظیمات اصولی مغازه خویش اعمال دهید . مسلما در درون نصیب عمومی ، کشورهایی که قصد فروش متاع به آن ها را دارید معین فرمایید که در مغازه های ما معمولا کشور‌ایران میباشد . تهیه صحیح بخش ها منجر شود که هنگام تنظیمات کلاس های حمل و نقل مشکلی نداشته باشید چراکه حمل و نقل و تعریف و تمجید اشکال نحوه های ارسال متاع در یک دکان بسیار دارای اهمیت میباشد که شما با چه نوع نحوه هایی به مشتریان خویش سرویس ها ارائه می‌کنید ( ارسال درون شهری ، ارسال با پست ، ارسال با تیپاکس و … )

یک کدام از دیگر از بخش های اصلی در تنظیمات پیکربندی ، نصیب تب ” تولید ها ” میباشد که بایستی قسمت هایی همانند واحد وزن ، واحد اندازه و … را تهیه فرمائید تا در ارسال تولیدات و احتساب هزینه ارسال آن‌ها براساس وزن مشکلی نداشته باشید .

بعد از اجرا پیکربندی مرتبط با دو قسمت بها و محصول ها ، می بایست به سراغ نصیب حمل و نقل رفته و بخشها حمل و نقل + کلاس های حمل و نقل را ساخت و ساز نمایید .

بعداز این بخش ها به سراغ نصیب پرداخت ها بروید و درگاه پرداخت خودتان را نیز تنظیمات نمائید تا تنظیمات قسمت پرداخت در مغازه شما به صورت بدون نقص صورت پذیرد ( ولی پیش از آن بایستی فرایند نام نویسی و اخذ درگاه بانکی را ایفا داده باشید ) . بعد از این مورد ها بایستی موجودی انبار خویش را نیز رئیس نمائید تا درصورت اتمام محصولی درون مغازه ، قابلیت و امکان فروش و پرداخت هزینه آن از طرف مشتریان شما وجود نداشته باشد . با کمپانی در عصر ووکامرس که در اولِ مقاله معرفی شد می توانید بسادگی همه زیروبم دکان خودتان را شناخته و هر تنظیماتی را به راحتی روی آن انجام نمائید .