مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

رفع خطای 404 ساب فولدر وردپرس

خطای 404 ساب فایل وردپرس گاهی برای یوزرها پیش میاد که برهان این مورد بر میگرده به پوشه htaccess. که مبتنی بر کانفیگ سرور و هاست سبب بروز این غلط در تارنما خواهید شد. همونطور که در نوشته‌ی علمی فراگیری نصب وردپرس روی ساب دامین توضیح دادم و شغل های طراحی سایت در مشهد نصب وردپرس را در پوشه جداگانه یا این که ساب دامنه اجرا دادیم، تارنما ما غیر وابسته از دامنه اساسی از روش فولدر یا این که ساب دامنه در دسترس خواهد بود. مثلا در حالتی که باطن هاستتون یک فولدر با اسم ساخت و ساز نمائید و طبق یادگرفتن وردپرس را درین فولدر نصب فرمایید وردپرس شما با مراجعه به نشانی site.com/123در دسترس خواهد بود. ولی گاهی پیش میاد که به جهت تغییراتی در پوشه پیشفرض htaccess. با خطای 404 مواجه خواهید شد.
در‌این نوشته‌ی علمی قصد دارم به معرفی طریق رفع خطای 404 بعداز نصب وردپرس در ساب پوشه یا این که ساب دامنه بپردازم که با استعمال از این فراگیری در حالتی‌که هنگام نصب وردپرس در ساب فایل با خطای 404 مواجه شدید بتونید به راحتی اونو برطرف فرمایید.
فراگیری رفع خطای 404 ساب فایل وردپرس
نقص‌ برگه 404 در ساب فایل وردپرس معمولا بعداز تغییر‌و تحول لینک یکتا در وردپرس پیش میاد. برهان اون هم بدین بر میگرده که ممکنه به جهت ساختار پوشه htaccess. که در روت هاست قرار داره یک تضارب با تابع permalink پیش بیاد و سبب به‌این موضوع بشه که قاعدتا برای رفع این نقص‌ بایستی از روش فولدر htaccess. مبادرت فرمایید.
در موقعیت پیشفرض فولدر htaccess. وردپرس به طور پایین می باشد.
# BEGIN WordPress
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\\.php$ – [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
# END WordPress
حال هنگامی این ایراد دربین دو پوشه htaccess. که در روت هاست و فولدر ساب پوشه قرار داره تولید میشه منجر میشه که دامنه اساسی بالا بیاد و زیرا لینک یکتا مطالب وردپرس به طور سفارشی میباشند با خطای 404 در دامنه مهم مواجه گردید. برای رفع این اختلال می بایست فولدر htaccess. مو جود در فایل را به ساختار نو تغییر تحول دهید.
برای این مراد وارد هاست خویش گردیده و روی آیتم File Manager کلیک فرمایید تا به شیت رئیس فولدر در هاست هدایت گردید. آن‌گاه وارد فایل‌ای که وردپرس را در آن نصب کرده‌اید گردیده و در ادامه فولدر htaccess. بگردید. همونطور که از نقطه نخستین اسم این پوشه معین می‌باشد جزو پوشه‌های نهفته هاست خواهد بود. براین اساس چنانچه پوشه را پیدا نکردید روی دکمه Settings که در بالای کاغذ قرار داره کلیک کرده و بعد از آن شبیه تصویر ذیل تیک مورد Show Hidden Files را فعال کرده و روی دکمه save کلیک نمائید.
درحال حاضر روی پوشه راست کلیک کرده و مورد Edit را تعیین فرمائید تا به ورقه بازنویسی پوشه htaccess. هدایت گردیده و کدهای پایین را با محتوای کدهای فعلی جایگزین نمایید.

در‌حالتی که که در هاست خودتون فولدر htaccess. را پیدا نکردید و وجود نداشت کافیه با استعمال از اپ‌های ویرایشگر متن مثل notepad یک فولدر با اسم htaccess. بسازید. یااینکه در همین مسیر فایل روی مورد New File کلیک کرده و یک فولدر با همین اسم تولید فرمائید.

# BEGIN WordPress

RewriteEngine On
RewriteBase /subdirectory/
RewriteRule ^index\\.php$ – [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /123/index.php [L]
# END WordPress
اکنون کافیه به مکان عبارت که در خط هشتم این کد قرار داره اسم فایل خودتون را وارد کرده و فولدر را ذخیره فرمائید تا خطای 404 در وردپرس برای ساب فایل رفع خواهد شد.
امیدوارم که‌این فراگیری هم آیتم اعتنا و پسند شما قرار گرفته باشه و با به کارگیری از اون تونسته باشید مبادرت به رفع خطای 404 در هنگام نصب وردپرس در ساب فایل بکنید. در حالتی‌که که در ارتباط با این یادگرفتن و طرز رفع خلل 404 در وردپرس پرسش یا این که مشکلی داشتید در نصیب نگرش‌ها اعلام فرمایید تا در کوتاه‌ترین مجال ممکن پاسخگوی شما باشم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد