مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آشنایی با تفاوت های اصلی سایت و پورتال

ساخت سایت اضافه کردن دسته ای از صفحه های اینترنت به یک جای در وب میباشد که از روش یک نشانی معلوم قابل دسترسی میباشد. محتوا در یک وب سایت در سطح عالم قابل مشاهده و به کار گیری همگانی میباشد و همینطور برای اشخاص طراحی سایت در مشهد متفاوت یکسان میباشد. یوزرها برای دسترسی به وب سایت نیازی به ورود ندارند. یک تارنما می‌تواند مختص به یک صنعت یا این که جنس و یا این که خدماتی خاص باشد. وبسایت ها به مراد آگهی و فراگیری به یوزرها در امر صنعت یا این که محصول ها و سرویس ها متبوع فعال‌ساز‌ی میشوند. در وبسایت ها معمولا به کار گیری از مقر داده فردی نیست.

پورتال یک سیستم رئیس علم ساده میباشد که قابلیت تولید یا این که اشتراک، تبادل و یا این که به کارگیری دوباره علم را برای سازمان ها یا این که شرکتهای مهیا می نماید. پورتال یک جای محرمانه در وب میباشد که از روش URL مخصوص (نشانی اینترنت) بازیابی میشود و احتمالا ورود به آن با شناسه و سر ورود ایفا می‌گردد. محتوای پورتال به طور حفظ گردیده و منحصر مخاطب میباشد و رابط کاربری آن میتواند همگانی و یا این که سری باشد.

پورتال اذن دسترسی به نقش های مخاطب چندگانه را میدهد. مطالب جان دار در یک پورتال اینترنت پویا بوده و مکررا تغییر و تحول می نمایند. قابلیت و امکان مشاهده یک محتوای خاص از فردی به فرد دیگر عوض میشود و این بدان معناست که یک محتوا میتواند برای یک مخاطب خاص منحصر باشد و بر طبق پیکربندی عضو دسته باشد و همینطور محتوا و مطالب میتوانند از منابع متفاوت و متنوع گردآوری شوند.

تفاوت‌های کلیدی تارنما و پورتال

وبسایت و پورتال دو پلتفرم جداازهم و کاربردی جهت توسعه و گسترش استخراج و امور در فضای آنلاین می باشند که در ظواهر مشابه به یکدیگر بوده ولی دارنده تفاوت‌های بنیادی هستند.

درپی به رسیدگی تفاوت‌های در میان این دو یعنی وب سایت و پورتال خوا هیم پرداخت.

وب سایت دسته از صفحه ها اینترنت به هم پیوسته میباشد که از به عبارتی دامنه میزبانی میگردند و از روش یک نشانی اینترنت قابل دسترسی میباشد در حالیکه پورتال یک تارنما سفارشی میباشد که مشتمل بر اطلاعاتی از یک کلاس وسیع از منابع در یک شرایط استوار میباشد.

یک پورتال معمولا مخاطب اساس میباشد در حالیکه یک وبسایت وابسته به یک سازمان و یا این که کمپانی میباشد.

میان وب سایت و مخاطب هیچگونه رابطه متقابلی نیست در حالیکه دربین پورتال و استفاده کننده این رابطه برقرار میباشد.

یک تارنما دامنه علم نخستین وجود ندارد در حالی که پورتال عبور از سیستم رئیس علم میباشد.

در پورتال داده ها به طور تروتمیز بروز رسانی میگردند در مقابل منابع اطلاعاتی در وب سایت به‌تدریج بروز رسانی میشوند.

از تفاوت‌های بارز فی مابین وبسایت و پورتال می‌اقتدار به خصوصیت کارایی، کد نویسی، تست و مخلوط با یکدیگرنیز اشاره کرد.

محتواهای یک تارنما برای همه یوزرها به یک شکل اکران داده می شود ولی محتواهای یک پورتال با دقت به پیکربندی و تایید صلاحیت اعضای مجموعه برای یوزرها اکران داده گردد.

در تارنما هیچگونه رابطه داخلی دربین وب سایت و استفاده کننده نیست البته در پورتال دقیقا برعکس میباشد و استفاده کننده می تواند با پورتال در تعامل باشد.

تارنما معمولا دارنده سرویس ها کمتر و محدودتری (قسمت رئیس رابطه با مشتری، تجزیه و محاسبه، نگهبانی مشتریان و غیره) میباشد و عموما ساختار معمولی‌تری داراست که‌این تحت عنوان تفاوت اصلی دیگر پورتال و وبسایت نیز به حساب میآید.

تمرکز مهم وب سایت بر ارتقا ترافیک روزمره و جذب یوزرها نو بوده البته ترازو بازدید از یک پورتال بسیار محصور میباشد و صرفا مختص به یوزرها منحصر به فرد آن نیز می باشد.

تفاوت سایت شرکتی و سایت فروشگاهی

پیش از هر چیز شما بایستی مقصود خویش را از طراحی وب مشخص و معلوم فرمائید، چنانچه سایت را فقط برای معرفی کاتالوگ تولیدها و بیزنس خویش یا این که رابطه با یوزرها میخواهید، وبسایت شرکتی برای شما مطلوب میباشد، البته در‌حالتی که می‌خواهید به امداد تارنما تولید ها طراحی سایت در مشهد خویش را آنلاین بفروشید، سایت شما در تیم بندی وبسایت های فروشگاهی قرار میگیرد. به‌دنبال بصورت کامل به فرق وبسایت با فروشگاه آنلاین میپردازیم.
اشکال طراحی سایت
ممکن میباشد شما شک و تردید داشته باشید که آیا به یک تارنما شرکتی نیاز دارید یا این که یک تارنما فروشگاهی؟ این شک وتردید بدین انگیزه میباشد که شما تعریف و تمجید فرضی دقیقی از وبسایت های شرکتی و فروشگاهی ندارید به‌دنبال ما شما‌را با این دو نوع سایت بیشتر آشنا می‌کنیم. هر تارنما یک مقصود داراست و مبتنی بر غرض خویش پیاده سازی و به روزرسانی می گردد. هیچ اینترنت سایتی نیست که بی انگیزه باشد و بتوان آن را بی آلایش دانست. گونه های تارنما ها از حیث پیاده سازی و قضیه را می قدرت در گروه های ذیل مکان بخشید:
سایت فردی
وبسایت فروشگاهی
وبسایت خبری
سایت شرکتی
سایت املاک و…
تارنما شرکتی چیست؟
طراحی وب سایت شرکتی چیست؟ وبسایت های شرکتی برای اکران سرویس ها و بعضی تولید ها یک کمپانی به کارگیری میگردد. همان محلی میباشد برای معرفی تجارت و عمل. وقتی که طراحی سایت شرکتی اجرا می شود، مقصود فروش محصول ها وجود ندارد بلکه تنها معرفی آن‌ها غرض اساسی تارنما میباشد. اساسا وبسایت های شرکتی با داشتن کاغذ درباره ما، آلبوم تصاویر و مثال امور خویش را به یوزرها معرفی می نمایند.
تارنما شرکتی
مزایای وب سایت شرکتی
مقصود از طراحی وب شرکتی توسعه جامعه غرض، ارتقاء اعتبار در قضیه کار، رابطه سریع و سهل با یوزرها و ارتقاء فروش میباشد. اساسا در وب سایت های شرکتی سرویس ها و تولیدات تجارت معرفی میشوند، همینطور درباره نوع ارائه سرویس ها و یا این که ساخت و ساز تولیدها توضیح داده می‌گردد.
آشنایی بیشتر مشتریان
طراحی وب سایت شرکتی به گونه های استحصال و امور یاری می نماید تا بوسیله ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس یا این که قسمت داخلی آمارگیر وبسایت داده ها بیشتری درباره جامعه مقصود دستیابی نمایند از جمله لوکیشن اکثر یوزرها، صفحاتی که مالامال استفاده کننده خیس میباشند و… .
با آشنایی بیشتر مشتریان و ذوق و سلیقه آنان می‌توانید بیزنس خویش را در راستای ذوق وسلیقه مشتریان پیش ببرید و روز آپ تو دیت توسعه و گسترش فرمایید.
رابطه ۲۴ساعته با مشتریان
وب سایت بیزنس شما به طور ۲۴ ساعته در درحال حاضر شغل میباشد و یوزرها و مشتریان می‌توانند حتی‌در ساعت ها غیر کاری به تارنما شما مراجعه نمایند و درباره سرویس ها یا این که تولیدات شما داده ها گردآوری نمایند. این عمل مداوم به جذب مشتریان بیشتر یاری می نماید.
ارتقا اعتبار بیزنس
زمانی که مشتری شما با یک وبسایت حرفه‌ای و ظریف از کمپانی شما مواجه می‌شود، ناخودآگاه به شما پشت گرمی بیشتری خواهد کرد. همینطور با ساخت محتوای اثر گذار یوزرها تارنما را به گردآوری داده ها بیشتر درباره تولیدات و خدماتتان ترغیب میکنید.
بهبود بازاریابی
وب سایت شرکتی به شما امداد می نماید تا کار خویش را در وب توسعه و گسترش دهید و استارت به تبلیغات مارک خویش نمایید. بدین ترتیب بعد از مدتی اشخاص متعددی اسم مارک شمارا شنیده اند و شما به راحتی از روش یک سایت برای محصول ها و سرویس ها خویش برندسازی نموده اید.

چند بهانه برای عدم طراحی سایت

با وجود اینکه بیش تر از 65% اشخاص بالغ در کشور‌ایران از وب استعمال می نمایند بسیار خیره کننده میباشد بخش اعظمی از موسسات و بخصوص مشاغل خرد هنوز هم تصمیم ندارند تا یه خرده فرصت و هزینه صرف طراحی وب برای خویش بکنند. طبق تحلیل ها 60 درصد طراحی سایت در مشهد مشاغل خرد در کشور ایران دارنده تارنما نیستند.35 درصد آن‌ها قصد دارا‌هستند در همین سال مبادرت ساخت سایت بکنند و 25 درصد نیز به هیچ عنوان هیچ قصدی برای طراحی سایت ندارند.این نوشته‌ی علمی ممکن میباشد بدین گروه از صاحبان مشاغل یاری دهد تا ادراک بهتری از نیاز به داشتن وبسایت بدست آورند.
1- نیاز به ساخت وب سایت ندارم!
درجواب این قضیه اعتنا شمارا به داده های عددی و ارقام جلب می‌کنیم. اکنون بیش تر از 65 درصد عموم بالغ درایران از وب به کارگیری میکنند.و بیشتراز 90 درصد آن‌ها در میان 19 تا 50 سال دارا هستند.آیا در نظرنگرفتن این تعداد مشتری بالقوه از دید اصول بازاریابی عمل صدق میباشد ؟ بعضی وقت ها پیاده سازی یک وبسایت شایسته ترین و سریعترین رویکرد برای بسط تجارت بخصوص درباره ی بیزنس های خرد میباشد.
2- دستیابی فعالیت اینجانب ربطی به وب و حضور آنلاین ندارد.
این درواقع خبر خیر و خوبی میباشد به دلیل آن که رقبای کمتری در فضای آنلاین خواهید داشت.با پیاده سازی یک تارنما حرفه‌ای و متناسب با بیزنس خویش می توانید از بخش اعظمی از آن ها پیشی بگیرید.طبق داده های عددی 61% یوزرها وب در فضای آنلاین در‌پی تولیدات یا این که سرویس ها موردنیاز خویش می شوند همینطور به طور تقریب 90 درصد دارندگان گوشی در کشور ایران قوی به وصل شدن به وب می باشند.در واقع پیاده سازی یک سایت ضمن ارتقا احتمال فروش در پیشرفت مارک و بیشتر شدن آوازه شما نیز اثر مهم داراست.
3-پول کافی برای طراحی وب سایت ندارم!
پیاده سازی یک سایت لزوما شغل ارزانی وجود ندارد هرچند موسسه ها بیشماری میباشند که به ساخت سایت های ارزان مشغولند.اگرچه این وبسایت های پیاده سازی گردیده اشتباهات مهم داشته و چگونگی پایینی دارا هستند و ولی گزینه پذیرش ما نیز نیستند ولی می‌توانید تحت عنوان واپسین راه‌حل، طراحی وب خویش را به یکی این موسسه ها واگذار نمایید.البته با حدس فواید عمل با یک کمپانی طراحی وب سایت حرفه‌ای و طراحی سایت به طور علمی و تکنیکی مطمئنا بدین سود خواهید رسید مخارج طراحی وب بسیار سنجیده و به صرفه میباشد چراکه در شکل رعایت نکات فنی در کنار مسائل مربوط بازاریابی اینترنتی این ضمانت را به شما می دهد که در بازه کوتاهی درآمدی بسیار بیشتر از آنچه هزینه نموده اید بدست میاورید.
4- به اندازه کافی مشتری دارم!
این پاراگراف از حیث اصول بازاریابی و حصول وکار حرفه‌ای به هیچ عنوان صحیح وجود ندارد.در شکل عدم ساخت سایت هیچ گاه نخواهید فهمید چه وضعیت هایی را از دست داده اید.حالت هایی که صرفا از روش دنیای آنلاین قابلیت ظهور دارا هستند.طبق داده های عددی 50 درصد جستجوها در وب به‌دنبال نتیجه ها محلی میباشند.فرض نمائید شما در یکی بخش ها غربی طهران یک تعمیرگاه ساعت دارید. شخصی در همین ناحیه نیاز به تعمیر ساعت خویش دارااست در وب عبارت \" تعمیر ساعت \" را کاوش میکند بعد از آن تصمیم می گیرد برهه زمانی جغرافیایی را کمتر کرده و عبارت \" تعمیر ساعت در طهران \" را کاوش نماید حتی ممکن میباشد در گوگل به جستجوی \"تعمیرگاه ساعت در غرب طهران \" بپردازد. درین مجال میباشد که در‌حالتی که شما تارنما داشته باشید و اصول سئو را نیز در آن رعایت کرده باشید تحت عنوان یک گذینه به آن فرد معرفی میشوید.طبق داده های عددی 61 درصد از جستجوهای صورت گرفته در وب که بدنبال متاع یا این که خدماتی خاص می گردد در غایت باعث به خرید و اخذ سرویس ها می‌گردد.
5- بجای طراحی سایت از شبکه های عمومی به کار گیری میکنم
خب این خیلی عالی میباشد.به این دلیل‌که یکی طرق بازایابی آنلاین حضور در شبکه‌های‌اجتماعی میباشد.شما درین کانال های مطالب و محتوا ارسال می‌کنید ولی به چه شکل فالوئرها را به مشتری حقیقی تبدیل میکنید.پیاده سازی یک تارنما ماهر و معرفی جنس یا این که سرویس ها در آن امداد بسیار متعددی به تولید متکی بودن در کسانی که قصد خرید کردن از شما دارا هستند میکند.درضمن شما می‌توانید با ساخت سایت و در دسترس قرار دادن نشانی آن، خویش را بسیار حرفه‌ای خیس از سایرین آرم دهید.چیزی که اکثر اوقات مشتریان در پی آن میباشند خرید از دسته هایی میباشد که عمل خویش را به نحو خوب جاری ساختن می دهند و طراحی وب سایت منحصر به فرد به شما این قابلیت و امکان را میدهید تا احساس ماهر بودن را به بیننده جابجایی دهید. هرچه تعداد صفحه های و حضور شما در وب بیشتر باشد برای فروش عالی میباشد. طبق تحلیل ها سایت هایی که دربین 401 تا 1000 کاغذ دارا هستند 6 موازی بیش تر از تارنما هایی که 51 تا 100 برگه دارا هستند مشتری به خویش جذب می نمایند.

چند ویژگی و نکته که در طراحی سایت مهم هستند

هم اکنون که دو غرض اصلی در طراحی وب سایت چه می‌باشند، بگذارید در خصوصیت‌‌ها و تجهیزات یک وبسایت بهتر ظریف‌خیس شویم و ببینیم که هنگام ساخت وب سایت شما بایستی به چه نکاتی اعتنا داشته باشید. رعایت این نکات و اصول در طراحی وب سبب ساز طراحی سایت در مشهد می گردد وب سایت شما اثر بسیار بهتری بر روی مخاطبان بگذارد و جایگاه های بهتری را نیز در گوگل بدست آورد.

سرعت بالای اینترنت‌وبسایت (Page Speed)

خودتان را مکان کاربرانی که از وبسایت شما استعمال می‌نمایند بگذارید. وی به عبارتی کلیک‌کننده‌هایی میباشند که معنا شکیبایی کردن را به خیر و خوبی نمی‌دانند و فقط یک چیز برایشان اصلی میباشد؛ وصال به مقاله دلخواه در کسری از ثانیه! پس به طور طبیعیً وقتی که مخاطب ناچار باشد خیلی در انتظار اکران تارنما شما بماند، هیچ بعید وجود ندارد که شیت شما‌را ببندد و به سراغ یک وب سایت دیگر برود. این زمینه همینطور تاثیری بدون واسطه در درجه وب سایت شما در گوگل خواهد داشت.

ما یک نوشته‌علمی بدون نقص در مسئله سرعت سایت و مداقه آن منتشر کرده‌ایم. این نوشته‌ی‌علمی هم میتواند اهمیّت سرعت بالای یک وبسایت را برای شما بدیهی نماید، هم به شما حافظه بدهد که چه‌طور میتوانید سرعت اینترنت‌وب سایت خویش را بسنجید.

ریسپانسیو بودن (Responsive) یا این که عکس العمل گرایی وب سایت

ریسپانسیو بودن به‌این معنا میباشد که تارنما شما خودش را با مجموع اندازه‌های کاغذ (کامپیوتر، تبلت و موبایل همدم) تطبیق دهد. این خصوصیت یاری می‌نماید که هر کسی با هر دستگاهی به راحتی بتواند از وبسایت شما به کار گیری نماید.

در سال 2015 بود که گوگل خاطرنشان کرد جستجوهای صورت گرفته با گوشی بیش تر از 50% تک تک جستجوهای گوگل را مشمول می شوند. برای تارنما شما هم عین همین مورد راست گو میباشد. یعنی اکثر یوزرها شما با تلفن همراه به سراغتان می آیند. پس بسیار اصلی میباشد که وبسایت خویش را برای تلفن همراه‌های گوشی فراهم نمایید. اما مساله صرفا یوزرها نیستند. هنگامی که کاربری از روش موبایل در گوگل کاوش می‌نماید، سکو‌های بلندتر برای وبسایت‌هایی خواهد بود که ریسپانسیو می باشند، به این دلیل‌که به کارگیری از آن‌ها برای استفاده کننده موبایل ریلکس‌خیس میباشد. پس ریسپانسیو بودن روی ترافیک وبسایت شما از گوگل هم تاثیرگذار خواهد بود.

ما در نوشته‌ی‌علمی ریسپانسیو چیست و چرا عنایت داراست به طور بدون نقص به مساله برخورد گرایی پرداخته‌ایم و طرق نظارت ریسپانسیو بودن یک تارنما را به شما گفته‌ایم.

داینامیک (Dynamic) بودن تارنما

داینامیک یا این که پویا بودن اینترنت‌وبسایت، یکی مفاهیم ابتدایی در ساخت وب سایت میباشد که آشنایی آن بسیار التفات دارااست. وقتی که وبسایت شما داینامیک باشد، قسمت‌های متعدد آن به یکدیگر متصل می باشند. یعنی به عنوان مثالً وقتی که شما یک نوشته‌علمی تازه در وب لاگ خویش منتشر می کنید، این نوشته‌ی علمی در ورقه مهم وب سایت شما نیز اکران داده می گردد.

هنگامی که تارنما شما داینامیک باشد، گسترش آن ریلکس میباشد. البته در صورتی‌که تارنما شما استاتیک (غیر داینامیک) باشد، آن وقت اضافه کردن تجهیزات نو، بلاگ‌نویسی و ... چندان ریلکس نخواهد بود. پس عملاً تارنما شما بیشتر از یک معرفی معمولی، کاربردی نخواهد داشت.

اما بایستی بدانید که ما در نوشته‌ی‌علمی ای کامل‌خیس، معنی وب سایت استاتیک و تفاوت آن با تارنما داینامیک را کاملا توضیح داده‌ایم. سفارش میکنیم برای فهم عالی مسئله، بدین مقاله هم رمز بزنید.

وجود قابلیت و امکان وب لاگ نویسی در وبسایت

محتوا، عضو طلاق‌ناپذیر دنیا وب میباشد. هنگامی شما در وبسایت خویش مطالب آموزشی در مورد استخراج و کارتان داشته باشد، یوزرها ریلکس‌خیس به شما اتکا می‌نمایند. ولی برای آنکه بتوانید در تارنما خویش نوشته‌ی علمی منتشر نمایید، مایحتاج میباشد که وبسایت شما از قابل وب لاگ نویسی پناه نماید. پس در صورتیکه قصد دارید حضوری دور از شوخی در دنیای وب داشته باشید و صرفا به معرفی خویش بسنده نکنید، مطمئن گردید که وبسایت شما وبلاگی داراست.

پیاده سازی ظاهری وبسایت (User Interface)

ظواهر تارنما شما عنایت اکثری دارااست. ظواهر او‌لین چیزی میباشد که اعتنا یوزرها را به خویش جلب می‌نماید و می تواند اثر قابل توجهی روی آن ها داشته باشد. پس می بایست اعتنا ویژه‌ای به آن داشته باشید. 

فرض فرمائید هنگامی وارد یک منزل می شوید، شیوه‌ی تزئین و دکور داخلی منزل مجذوبتان می‌نماید و دیگر دلتان نمی‌آید از منزل خارج بیاید. یک اینترنت‌وبسایت هم به همین صورت میباشد. در‌حالتی که ظواهر اینترنت‌تارنما مجذوبتان نماید و پیاده سازی گرافیکی آن را دوست داشته باشید، بدین مضمون‌ میباشد که وقت بیشتری را در آن صرف خواهید کرد. ظواهر وبسایت با واژه User Interface (یا این که به اصطلاح UI) هم شناخته میگردد. 

کدنویسی منزه پوسته وب سایت

واپسین مساله‌ای که بهتر میباشد به آن دقت داشت، کدنویسی پوسته میباشد. هر چقدر که یک پوسته تمیزتر و عالی نوشته گردد، گسترش آن ریلکس‌خیس خواهد بود و با اشکالات کمتری روبرو می گردد. به علاوه کدنویسی بهتر و رعایت اصول صحیح سبب ساز داشتن مرتبه بهتری در گوگل هم می شود. اما تحقیق این مساله شاید چندان شل نباشد و حقیقتاً موردنیاز هم وجود ندارد که وقت بسیار متعددی را صرف آن نمایید. تنها مطمئن باشید که یک مجموعه ماهر تارنما شما‌را می‌سازد.

رفع خطای 404 ساب فولدر وردپرس

خطای 404 ساب فایل وردپرس گاهی برای یوزرها پیش میاد که برهان این مورد بر میگرده به پوشه htaccess. که مبتنی بر کانفیگ سرور و هاست سبب بروز این غلط در تارنما خواهید شد. همونطور که در نوشته‌ی علمی فراگیری نصب وردپرس روی ساب دامین توضیح دادم و شغل های طراحی سایت در مشهد نصب وردپرس را در پوشه جداگانه یا این که ساب دامنه اجرا دادیم، تارنما ما غیر وابسته از دامنه اساسی از روش فولدر یا این که ساب دامنه در دسترس خواهد بود. مثلا در حالتی که باطن هاستتون یک فولدر با اسم ساخت و ساز نمائید و طبق یادگرفتن وردپرس را درین فولدر نصب فرمایید وردپرس شما با مراجعه به نشانی site.com/123در دسترس خواهد بود. ولی گاهی پیش میاد که به جهت تغییراتی در پوشه پیشفرض htaccess. با خطای 404 مواجه خواهید شد.
در‌این نوشته‌ی علمی قصد دارم به معرفی طریق رفع خطای 404 بعداز نصب وردپرس در ساب پوشه یا این که ساب دامنه بپردازم که با استعمال از این فراگیری در حالتی‌که هنگام نصب وردپرس در ساب فایل با خطای 404 مواجه شدید بتونید به راحتی اونو برطرف فرمایید.
فراگیری رفع خطای 404 ساب فایل وردپرس
نقص‌ برگه 404 در ساب فایل وردپرس معمولا بعداز تغییر‌و تحول لینک یکتا در وردپرس پیش میاد. برهان اون هم بدین بر میگرده که ممکنه به جهت ساختار پوشه htaccess. که در روت هاست قرار داره یک تضارب با تابع permalink پیش بیاد و سبب به‌این موضوع بشه که قاعدتا برای رفع این نقص‌ بایستی از روش فولدر htaccess. مبادرت فرمایید.
در موقعیت پیشفرض فولدر htaccess. وردپرس به طور پایین می باشد.
# BEGIN WordPress
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\\.php$ – [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
# END WordPress
حال هنگامی این ایراد دربین دو پوشه htaccess. که در روت هاست و فولدر ساب پوشه قرار داره تولید میشه منجر میشه که دامنه اساسی بالا بیاد و زیرا لینک یکتا مطالب وردپرس به طور سفارشی میباشند با خطای 404 در دامنه مهم مواجه گردید. برای رفع این اختلال می بایست فولدر htaccess. مو جود در فایل را به ساختار نو تغییر تحول دهید.
برای این مراد وارد هاست خویش گردیده و روی آیتم File Manager کلیک فرمایید تا به شیت رئیس فولدر در هاست هدایت گردید. آن‌گاه وارد فایل‌ای که وردپرس را در آن نصب کرده‌اید گردیده و در ادامه فولدر htaccess. بگردید. همونطور که از نقطه نخستین اسم این پوشه معین می‌باشد جزو پوشه‌های نهفته هاست خواهد بود. براین اساس چنانچه پوشه را پیدا نکردید روی دکمه Settings که در بالای کاغذ قرار داره کلیک کرده و بعد از آن شبیه تصویر ذیل تیک مورد Show Hidden Files را فعال کرده و روی دکمه save کلیک نمائید.
درحال حاضر روی پوشه راست کلیک کرده و مورد Edit را تعیین فرمائید تا به ورقه بازنویسی پوشه htaccess. هدایت گردیده و کدهای پایین را با محتوای کدهای فعلی جایگزین نمایید.

در‌حالتی که که در هاست خودتون فولدر htaccess. را پیدا نکردید و وجود نداشت کافیه با استعمال از اپ‌های ویرایشگر متن مثل notepad یک فولدر با اسم htaccess. بسازید. یااینکه در همین مسیر فایل روی مورد New File کلیک کرده و یک فولدر با همین اسم تولید فرمائید.

# BEGIN WordPress

RewriteEngine On
RewriteBase /subdirectory/
RewriteRule ^index\\.php$ – [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /123/index.php [L]
# END WordPress
اکنون کافیه به مکان عبارت که در خط هشتم این کد قرار داره اسم فایل خودتون را وارد کرده و فولدر را ذخیره فرمائید تا خطای 404 در وردپرس برای ساب فایل رفع خواهد شد.
امیدوارم که‌این فراگیری هم آیتم اعتنا و پسند شما قرار گرفته باشه و با به کارگیری از اون تونسته باشید مبادرت به رفع خطای 404 در هنگام نصب وردپرس در ساب فایل بکنید. در حالتی‌که که در ارتباط با این یادگرفتن و طرز رفع خلل 404 در وردپرس پرسش یا این که مشکلی داشتید در نصیب نگرش‌ها اعلام فرمایید تا در کوتاه‌ترین مجال ممکن پاسخگوی شما باشم.