مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آشنایی با تفاوت های اصلی سایت و پورتال

ساخت سایت اضافه کردن دسته ای از صفحه های اینترنت به یک جای در وب میباشد که از روش یک نشانی معلوم قابل دسترسی میباشد. محتوا در یک وب سایت در سطح عالم قابل مشاهده و به کار گیری همگانی میباشد و همینطور برای اشخاص طراحی سایت در مشهد متفاوت یکسان میباشد. یوزرها برای دسترسی به وب سایت نیازی به ورود ندارند. یک تارنما می‌تواند مختص به یک صنعت یا این که جنس و یا این که خدماتی خاص باشد. وبسایت ها به مراد آگهی و فراگیری به یوزرها در امر صنعت یا این که محصول ها و سرویس ها متبوع فعال‌ساز‌ی میشوند. در وبسایت ها معمولا به کار گیری از مقر داده فردی نیست.

پورتال یک سیستم رئیس علم ساده میباشد که قابلیت تولید یا این که اشتراک، تبادل و یا این که به کارگیری دوباره علم را برای سازمان ها یا این که شرکتهای مهیا می نماید. پورتال یک جای محرمانه در وب میباشد که از روش URL مخصوص (نشانی اینترنت) بازیابی میشود و احتمالا ورود به آن با شناسه و سر ورود ایفا می‌گردد. محتوای پورتال به طور حفظ گردیده و منحصر مخاطب میباشد و رابط کاربری آن میتواند همگانی و یا این که سری باشد.

پورتال اذن دسترسی به نقش های مخاطب چندگانه را میدهد. مطالب جان دار در یک پورتال اینترنت پویا بوده و مکررا تغییر و تحول می نمایند. قابلیت و امکان مشاهده یک محتوای خاص از فردی به فرد دیگر عوض میشود و این بدان معناست که یک محتوا میتواند برای یک مخاطب خاص منحصر باشد و بر طبق پیکربندی عضو دسته باشد و همینطور محتوا و مطالب میتوانند از منابع متفاوت و متنوع گردآوری شوند.

تفاوت‌های کلیدی تارنما و پورتال

وبسایت و پورتال دو پلتفرم جداازهم و کاربردی جهت توسعه و گسترش استخراج و امور در فضای آنلاین می باشند که در ظواهر مشابه به یکدیگر بوده ولی دارنده تفاوت‌های بنیادی هستند.

درپی به رسیدگی تفاوت‌های در میان این دو یعنی وب سایت و پورتال خوا هیم پرداخت.

وب سایت دسته از صفحه ها اینترنت به هم پیوسته میباشد که از به عبارتی دامنه میزبانی میگردند و از روش یک نشانی اینترنت قابل دسترسی میباشد در حالیکه پورتال یک تارنما سفارشی میباشد که مشتمل بر اطلاعاتی از یک کلاس وسیع از منابع در یک شرایط استوار میباشد.

یک پورتال معمولا مخاطب اساس میباشد در حالیکه یک وبسایت وابسته به یک سازمان و یا این که کمپانی میباشد.

میان وب سایت و مخاطب هیچگونه رابطه متقابلی نیست در حالیکه دربین پورتال و استفاده کننده این رابطه برقرار میباشد.

یک تارنما دامنه علم نخستین وجود ندارد در حالی که پورتال عبور از سیستم رئیس علم میباشد.

در پورتال داده ها به طور تروتمیز بروز رسانی میگردند در مقابل منابع اطلاعاتی در وب سایت به‌تدریج بروز رسانی میشوند.

از تفاوت‌های بارز فی مابین وبسایت و پورتال می‌اقتدار به خصوصیت کارایی، کد نویسی، تست و مخلوط با یکدیگرنیز اشاره کرد.

محتواهای یک تارنما برای همه یوزرها به یک شکل اکران داده می شود ولی محتواهای یک پورتال با دقت به پیکربندی و تایید صلاحیت اعضای مجموعه برای یوزرها اکران داده گردد.

در تارنما هیچگونه رابطه داخلی دربین وب سایت و استفاده کننده نیست البته در پورتال دقیقا برعکس میباشد و استفاده کننده می تواند با پورتال در تعامل باشد.

تارنما معمولا دارنده سرویس ها کمتر و محدودتری (قسمت رئیس رابطه با مشتری، تجزیه و محاسبه، نگهبانی مشتریان و غیره) میباشد و عموما ساختار معمولی‌تری داراست که‌این تحت عنوان تفاوت اصلی دیگر پورتال و وبسایت نیز به حساب میآید.

تمرکز مهم وب سایت بر ارتقا ترافیک روزمره و جذب یوزرها نو بوده البته ترازو بازدید از یک پورتال بسیار محصور میباشد و صرفا مختص به یوزرها منحصر به فرد آن نیز می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد