مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اصول طراحی صفحه اول سایت چیست؟

در شرایطی که برای خرید یک کتاب به کتابفروشی مراجعه نمایید، آغاز جذب کتابی می‌شوید که جلد آن قشنگ باشد. دیزاین نخستین تارنما خیلی اصلی میباشد و نیز مانند جلد یک کتاب میماند. در واقع شیت ابتدایی وبسایت میباشد که معلوم می نماید مخاطب در وب سایت بماند طراحی سایت در مشهد یا این که آن را رخنه‌ نماید. در پی به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید که چطور ورقه نخستین سایتتان را دیدنی‌ صحیح فرمایید.
نکات صفحه آرایی نخستین تارنما
پیش از آنکه به سراغ یادگرفتن برویم، بایستی یک فونت مطلوب و قشنگ برای مطالب وبسایت تنظیم نمائید. در مقاله شایسته ترین فونت های فارسی برای وبسایت این فونت ها را معرفی کرده ایم. خلال مطالب، یک وبسایت، تصویر نیز میخواهد که می بایست از گذشته تصاویر کیفیت خوب، جالب و مربوط به تم وبسایت مهیا نمائید. در پی پلکانی به شما نکاتی را خوا‌هیم خاطرنشان کرد تا کاغذ نخستین سایتتان را مهیا نمایید.
1. با شعار سایتتان استارت نمائید
یک کدام از ترفند های اصلی برای صفحه آرایی اولیه وبسایت این میباشد که شعار یا این که ادعای خویش را بیان نمایید، مانند مثال ورقه اولیه وبسایت ذیل. با این شغل وقتی که مخاطب برای نخسین بار به تارنما شما وارد میگردد، میتواند فقط با یک نگاه نوع بیزنس و فعالیتی را که جاری ساختن می دهید، بفهمد.
صفحه ارایی اولیه تارنما
تصویری که می‌بینید از کاغذ اولیه تارنما خودمان گرفته گردیده‌است که با یک فونت تعالی و جالب شعار کمپانی را نوشته ایم. با دیدن این تصویر شما پی خواهید پیروزی که مقصود و شعار کمپانی اینترنت پویا، ساخت وب سایت فروشگاهی و نرم افزار میباشد.
درصورتی که با تمرکز به تصویر بالا نگاه فرمائید بدین مسئله پی خواهید پیروزی که با کنار هم قرار دادن شیت نمایشگر کامپیوتر و گوشی به طور به طور همزمان، میخواهیم به کاربر بگوییم که تک تک پیاده سازی های انجام یافته به وسیله این دسته، برخورد گرا میباشد.
2. لیستی از سرویس ها خویش را ارائه دهید
فرقی نمی نماید که در چه حوزه ای شغل دارید، به هر درحال حاضر عالی میباشد در برگه نخستین سایتتان، لیستی از مجموع سرویس ها خویش را به یوزرها ارائه دهید. با این فعالیت این قابلیت و امکان را به یوزرها تارنما می دهید که راحتتر و سریعتر به آنچه نیاز دارا‌هستند دست پیدا نمایند.
در تصویر تحت که ورقه مهم وبسایت اینترنت پویا میباشد، لیستی از خدماتی که ارائه میدهیم را قرار داده ایم تا یوزرها به راحتی و مبنی بر با نیاز خویش، یکی از را گزینش نمایند.
کاغذ مهم وب سایت‌تان را جالب‌ صحیح فرمائید
3. مخاطب را به فعالیت دعوت نمایید
در‌این مرحله عالی میباشد دکمه ای را برای برقراری رابطه با استفاده کننده قرار دهید. در واقع بدین شغل CTA می‌گویند. ولی CTA چیست؟ CTA مخفف عبارت Call to action میباشد و به معنای یک درخواست بدون واسطه میباشد. همان طور که گفتیم با یک دکمه که متن جذابی دارااست، کاری فرمایید که مخاطب برای خرید ترغیب گردد. در شرایطی‌که به تصویر تحت دقت فرمائید، ما با قرار دادن دکمه ای به عنوان \" همین هم اکنون آغاز فرمائید\" این قابلیت را به مخاطب می‌دهیم تا استفاده کننده بتواند فعالیت نماید.
خلال CTA که بتواند استفاده کننده را برای پیشنهاد و یا این که بازدید از صفحه ها سرویس ها وبسایت ترغیب نماید، بایستی دکمه ای را در انتهای شیت مهم قرار دهید تا استفاده کننده بتواند به راحتی به اولِ وب سایت برگردد. بدین نکته اعتنا فرمائید که نباید از CTA بیشتراز اندازه استعمال فرمائید، به این دلیل‌که با این شغل مخاطب را حیران می‌کنید.
نکات صفحه ارایی نخستین وبسایت
4. اثبات فرمائید که به داعیه و شعار خویش فعالیت میکنید
در پی دیزاین مهم وب سایت عالی میباشد، شعار یا این که ادعای خویش را به مخاطب اثبات نمایید. البته چه‌طور؟ می‌توانید از لوگو یا این که ایده ها یوزرها خویش به کارگیری فرمایید.
حتی می‌توانید از ایده ها یوزرها و اشخاصی که مشتری شما میباشند به‌دنبال به کار گیری نمایید. با این عمل به کاربرانی که جدید با شما آشنا گردیده اند، ثابت خواهید کرد که به شعار خویش فعالیت کرده و رضایت مشتریان متعددی را جلب نموده اید.
نکات دیزاین نخستین وبسایت
5. از تصاویر یا این که کلیپ به کار گیری نمائید
در صورتیکه شیت اولیه وبسایت شما فقط محتوای متنی داشته باشد، استفاده کننده را تخت گاز خسته کرده و منجر می‌شود که مخاطب، وب سایت شمارا رخنه‌ نماید. اما به کار گیری از هر تصویری هم مجاز وجود ندارد، می بایست از تصاویری به کار گیری نمائید که گویای نوع عمل شما بوده و به تم سایتتان نیز بیاید. شما می‌توانید با پژوهش محتوای \"عکس برای فروشگاه آنلاین\" برای تارنما فروشگاهی خودتان تصاویر خوشگل تهیه و تنظیم فرمائید.
محتوای ویدیویی نیز میتواند مخاطب را برای یک زمان زمانبر در وب سایت نگه دارااست. به این دلیل‌که بعضی از اشخاص صبر تلاوت متن های وقتگیر را ندارند، به همین استدلال قرار دادن یک ویدئو که به طور مختصر و اثرگذار نوع سرویس ها شما‌را ذکر نماید، می‌تواند اثر متعددی در جذب استفاده کننده داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد