مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

قرار دادن اینماد در سایت و نمایش آن در وردپرس

همان گونه که میدانید قرار دادن اینماد در تارنما سبب ساز ارتقا اعتبار وبسایت میشود و برای بعضا از یوزرها داشتن اینماد یک وب سایت اساسی میباشد تا از آن خرید نمایند و از سرویس ها آن به کارگیری نمایند. طراحی سایت در مشهد آرم متکی بودن الکترونیک یا این که اینماد یک آرم و آرم میباشد که از سازمان پیشرفت کسب و کار الکترونیک صادر می گردد تا بتوانید آن را در وبسایت خویش قرار دهید و یوزرها با متکی بودن بیشتری از آن وبسایت خرید جاری ساختن دهند. برای اخذ نشان اتکا الکترونیک میتوانید در تارنما اینماد نام نویسی نمائید و پروسه اخذ اینماد را ایفا دهید. خب برویم تا قرار دادن اینماد در وب سایت‌را آغاز کنیم
طریق‌های قرار دادن اینماد در تارنما وردپرسی
بعداز اجرا روند اخذ اینماد و پذیرش شدن حصول‌و‌شغل و تارنما شما یک کد به شما داده میشود که می بایست آن را در وب سایت خویش قرار دهید. به‌دنبال به قرار دادن اینماد در وب سایت میپردازیم. دقت داشته باشید که در صورتیکه شما از اینماد در وب سایت خویش استعمال فرمائید منجر ارتقاء اتکا یوزرها میگردد و طبق تحقیق‌هایی که داشتیم بعضا از یوزرها نمادهای سایت شما برایشان التفات متعددی دارااست در تصمیم گیری خرید. خب برویم تا قرار دادن اینماد در وب سایت را آغاز کنیم.
شیوه نخستین: قرار دادن اینماد در یک شیت یا این که شیت
برای قرار دادن اینماد تارنما خویش در یک صفحه یا این که نوشته در وردپرس کافی میباشد کد اینماد خویش را نسخه برداری نمائید و به پیشخوان وردپرس و مسیر ورقه‌ها > اضافه کردن تازه بروید.
اضافه کردن ورقه تازه در وردپرس
اضافه کردن ورقه تازه در وردپرس
درحال حاضر اسم ورقه را به صورت نمونه علامت پشت گرمی الکترونیک بگذارید و یک بلوک HTML سفارشی تولید فرمایید و کد اخذ گردیده از وب سایت اینماد را در آن قرار دهید. پس از تکثیر و گشودن شیت میتوانید نشانه متکی بودن الکترونیک خویش را مشاهده کنید و در حالتی که روی آن کلیک نمایید داده ها فروشگاه آنلاین شما در سامانه اینماد گشوده میگردد.
قرار دادن اینماد در یک شیت یا این که ورقه
قرار دادن اینماد در یک کاغذ یا این که شیت
طرز دوم: قرار دادن اینماد با پلاگین
شل‌ترین شیوه قرار دادن اینماد در تارنما و فوتر به کار گیری از پلاگین یا این که افزونه میباشد. برای این شغل از پلاگین Logo Manager For Enamad استعمال میکنیم. با به کارگیری از این پلاگین به راحتی می توانید اینماد تارنما خویش را رئیس نمائید و در هر کاغذ‌ای که می خواهید اکران دهید.
اخذ پلاگین Logo Manager For Enamad
برای نصب و فعالسازی این پلاگین مانند نصب و فعالسازی پلاگین‌های دیگر به پیشخوان وردپرس و مسیر پلاگین‌ها > اضافه کردن بروید. هم اکنون در فریم کاوش عبارت Logo Manager For Enamad را وارد کنید و پلاگین را نصب و فعال نمائید.

نصب و فعالسازی پلاگین Logo Manager For Enamad
نصب و فعالسازی پلاگین Logo Manager For Enamad
پس از نصب و فعالسازی در پیشخوان وردپرس و مسیر پیکربندی > آرم الکترونیکی کلیک فرمایید تا وارد پیکربندی لوگوی اینماد بشوید.

رفتن به پیکربندی پلاگین نشان اتکا الکترونیک
رفتن به پیکربندی پلاگین علامت متکی بودن الکترونیک
در پیکربندی نشان الکترونیک آیتم فعالسازی اکران اتومات را فعال فرمایید تا اینماد در وب سایت شما فعال خواهد شد. همینطور درین پیکربندی میتوانید پیکربندی قرارگیری اینماد در وبسایت‌تان را مشخص و معلوم نمائید و تغییر و تحول دهید که توصیه می‌گردد بگذارید روی پیش‌فرض باشد.

در غایت کد اینماد خویش را در نصیب کد آرم الکترونیکی وارد فرمایید و روی دکمه تصویب کلیک فرمائید.

پیکربندی پلاگین آرم الکترونیکی
پیکربندی پلاگین آرم الکترونیکی
در صورتی نمیخواهید از اکران اتومات استافده نمایید، با قرار دادن شورت کد [enamadlogo_shortcode] در هر کاغذ‌ای که می خواهید می توانید اینماد خویش را اکران دهید و همینطور در لیست ابزارک‌ها با فعالسازی این پلاگین ابزار جدیدی به اسم آرم الکترونیکی تاسیس شده است که میتوانید از آن‌هم به کارگیری فرمائید.

نحوه سوم: قرار دادن کد اینماد در پوشه footer.php
یک شیوه دیگری که برای قرار دادن اینماد در وبسایت ولی در فوتر آن وجود دارااست، قرار دادن کد در پوشه footer.php پوسته میباشد. با این فعالیت کد اینماد شما در فوتر وبسایت اکران داده میگردد. خب برویم تا اکران اینماد در فوتر تارنما را توضیح دهیم.

برای استعمال از این طرز نیاز می باشد که شما دوستان عزیز کدنویسی Html را بلد باشید. در شرایطی که بلد نیستید نگران نباشید زیرا ما در لردات عصر آموزشی هفت گردهمایی‌ای یادگرفتن سریع و بی آلایش Html و Css فراهم کردیم که شما با به کارگیری از آن میتوانید این گویش آرم گذاری و استایل‌نویسی Css را در کمتر از ۵ ساعت خاطر بگیرید.

آغاز کد اینماد را اخذ نمائید و بعد از آن به پوشه منیجر هاست خویش و مسیر wp-content > theme بروید و فولدر پوسته خودتان را پیدا فرمائید و وارد آن گردید. حال فولدر footer.php را دستکاری نمائید و کد اینماد را در بخشی که میخواهید در فوتر اکران داده گردد درج فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد